Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Audi A6 C5 2.8
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Audi A6 C5 2.8

Autor Zpráva
RomanP
Zaslal: pá únor 11, 2011 23:37 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1495 Bydliště: Jihlava
A6 C5 2.8 benzin kod motoru ACK rok 97 , prosim mam takovej problem ,auto jsem rano nastartoval nechal asi 2. min bezet a pak neujel jsem ani 30 metru a samo zdechlo, diagnostika mi vypsala
kody zavad :

17746/P1338 rada 1. snimac polohy vac. hridele G40 nahodna

1080 prispusobeni smesi 2/nedosazeno spodni mez prispusobeni (+) nahodna

561 prispusobeni smesi /nedosazeno spodni mez prispusobeni (+) nahodna

17800/P1392 rada 2. snimac polohy vac. hridele G163 nahodna


Snimace vac.hridely OK, Snimac na setrvacniku OK, Jiskry jdou , svicky jsou mokre, preskoceny rozvody nejsou. Snazi se to chytnout ale nechytne a sem tam jako by to strelilo obcas.

Po smazani chyb se zadny uz nezobrazi,proste vse v poradku.

_________________
BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MNBM
Zaslal: so únor 12, 2011 13:11 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
-špatná nějaká kostra
-kontakt v nějakém konektoru
-kontakt na tišťáku v ECU

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RomanP
Zaslal: so únor 12, 2011 14:56 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1495 Bydliště: Jihlava
To jsem uz proveroval ,tam to nevezi.Jednotka jako nova a kontakty take,,tam vubec nebyla pritomna zadna vlhkost.Zavada tam nekde je a motam se okolo toho.sem tam si to streli do sani.Je to 6 valec audina.2x vackova hridel a snad to ma 30Ventilu.teplotni cidlo take odskosene, co jsem nezkusil tak vahu vzduchu ma jen 3.draty.Ale bez vahy by to melo prece jit na volnobezne otacky ? Nebo kdyby bylo cidlo klepani v haji ?

_________________
BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MNBM
Zaslal: so únor 12, 2011 20:38 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
že v konektoru nevidíš vlhkost a jednotka vypadá jako nová, vůbec nic neznamená.
podle toho, co popisuješ, to vypadá, že jednotka nevědela kde je klika.

fakt, že to po vymazání funguje, znamená, že není permanentní závada typu odešlo čidlo, kabeláž prodřená/přetržená, atd.
zkontroluj dráty od čidla otáček na klice a čidel na vačkách až po jednotku, a to tak, jestli je zde obvod i když s se svazkem budeš různě hýbat a třepat. pokud nic neobjevíš, vymontuj jednotku z kastlíku, nech běžet motor na volnoběh a různě otáčej a poklepávej jednotku.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kluso
Zaslal: ne únor 13, 2011 10:56 am Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 789
Ale on píše,že nejde nastartovat.Tak to asi těžko nechá běžet na volnoběh...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: ne únor 13, 2011 13:01 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
psal: "Po smazani chyb se zadny uz nezobrazi,proste vse v poradku",
čili měl jsem za to, že to opět funguje (sporadická závada).

pokud ne, tak se omlouvám - špatně jsem to pochopil.
potom to bude někde na cestě:
čidlo otáček na klice (zkusit osciloskopem)nebo od něj přerušené vedení (kuna překousla, nebo prodřené - přezkoušet obvod), nebo zesilovací a filtrovací obvod v ECU (vyzkoušet druhou jednotku)

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RomanP
Zaslal: po únor 14, 2011 20:00 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1495 Bydliště: Jihlava
No vse jsem procistil konektory,,zatim se to da nastartovat a ma to maly volnobech kolem 500 ot. ,drzi se to asi 20 vterin a chcipne to , cidla jsem promeril osciloskopem a je to v poradku, plynovej pedal nema moc na to vliv abych to dostal do vyssich otacek, byl by jeste nejaky napad na co se zamerit ?

Je divne ze se to da nastartovat jen hned po zapnuti zapalovani ,pozdeji to nejde, to zaznamena uz jednotka ze je neco v haji ! Nemuzu ani udelat log aby jse neco zjistilo.

_________________
BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AEP
Zaslal: po únor 14, 2011 20:58 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
a co tlak paliva? dej když tak log z osciloscopu se základníma hodnotama pro chod motoru, snímač otáček, vstřik, jiskra tlak v sání atd

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
RomanP
Zaslal: so únor 19, 2011 15:08 pm Citovat
Založen: 29.11.2008 Příspěvky: 1495 Bydliště: Jihlava
Uz ani nemusim logovat,zavadu jsem objevil a tak budu postupovat dal,jde o to ze asi bude foukle tesneni pod hlavou ,ale nedelam auta moc tyto mechanicke prace tak nevim jestli to bude ono ,ze kdyz auto nastartuji a jde to jen nepatrne ze se to prevaluje pritom mam odpojeny vstrik a vytahlou svicku tak se mi kouri z valce, takze to fouka asi z jednoho valce do druheho.Takze bud tesneni nebo to uvidim az sundam hlavu dolu kde je problem mozna i hlava prasklina.

_________________
BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
AEP
Zaslal: so únor 19, 2011 16:08 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
RomanP napsal:
Uz ani nemusim logovat,zavadu jsem objevil a tak budu postupovat dal,jde o to ze asi bude foukle tesneni pod hlavou ,ale nedelam auta moc tyto mechanicke prace tak nevim jestli to bude ono ,ze kdyz auto nastartuji a jde to jen nepatrne ze se to prevaluje pritom mam odpojeny vstrik a vytahlou svicku tak se mi kouri z valce, takze to fouka asi z jednoho valce do druheho.Takze bud tesneni nebo to uvidim az sundam hlavu dolu kde je problem mozna i hlava prasklina.

a nebo zacpanej vejfuk nebo kat!! odpoj ho u zběrače a uvidíš, než polezeš do motoru. a na základní test se používá kompresometr! a nebo jestli máš osciloskop tak proudové kleště na hlavní kabel ke startéru!

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je st červen 11, 2025 11:37 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.