Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  P206
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

P206

Autor Zpráva
x206
Zaslal: čt duben 01, 2010 1:31 am Citovat
Ahoj,
mám prosbu jestli by mi někdo mohl poradit co je potřeba aby auto fungovalo po výměně motoru z 1.1 za 1.6 8v který mám i s originál ECU z toho motoru ale po zapojení auto nenastartuje.Jsem laik a uvítám každou pomoc,díky moc...

Jedná se o Peugeot 206 benzín
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pet
Zaslal: čt duben 01, 2010 6:14 am Citovat
Pokud jsi namontoval komplet motor i s ECU a motorovou el. instalací ,bude tvůj problém nejspíš už jen ve spárování jednotek.Pin který je z původního auta a který máš v BSI musíš dopsat i do motorovky,nebo udělat reset a nebo immo OFF. Také jde přepsat pin podle motorovky do BSI ale v tom případě budeš muset asi nakodovat novej klíč.
Každopádně bez diagnosdiky na kontrolu a patřičného vybavení k programování s tím nehneš.Také by bylo dobré napsat rok výroby a typ jednotek které byly a jsou v autě ,pak se dá i víc poradit.

Ještě je možnost pokud máš BSI i klíče z auta odkud pochází motorovka,stačí přehodit ,ale bacha na výbavu atd.. zvlášť u modelu 2001 výš.
x206
Zaslal: čt duben 01, 2010 8:06 am Citovat
Díky moc,rok výroby obou aut je 2000 ale bsi z toh druhého auta nemám jen tu svou v autě.A prosím jak zjistím ten pin,s diagnostikou by neměl být problém protože tu jeden opravář u nás má mobilní,jen bych potřeboval vědět jestli stačí u motorovky(ecu) použít PSA Calculator a použít KILL IMMO
pet
Zaslal: čt duben 01, 2010 17:02 pm Citovat
Nemusíš dělat nutně OFF ,stačí i oprava imma, vyčistění původního zápisu a jednotka si pak natáhne nový pin z BSI ,immo se tak zachová funkční.
x206
Zaslal: pá duben 02, 2010 0:05 am Citovat
Děkuju,budu se řídit radami a uvidíme,v případě že nepochodím ale i když pochodím tak dám vědět co a jak
x206
Zaslal: st duben 07, 2010 17:51 pm Citovat