Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Teoreticka otazka
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Teoreticka otazka

Autor Zpráva
TDI tech
Zaslal: st březen 17, 2010 12:56 pm Citovat
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 21
Prednedavnom som prehadzoval cele vstreky na O1 TDI ASV (EDC rotacka). Su tam 220/300Bar tak som zohnal komplet cele vstrekovace taktiez 220/300Bar z O1 TDI ASV (anglicana) ale zarazila ma ta skutocnost ze treti vstrek v ktorom je snimac zdvihu ihly mal este staru taku hranatu koncovku Surprised ako na GIII AFN a pod. Tak po mensej imprivizacii som si vystrihol potrebny konektor z nejakej starej zily co sa mi vala v sklade a samicku toho polgulateho konektora som si odrezal pilkou zo stareho pokazeneho N75 ventilu z AGR. Zapajkovaj som to atd. Maly zadrhel bol vtom ze na povodnom konektore boli symboly + a - a na tom druhom boli cisla 1 a 2. Po premerani som dospel k zaveru ze cislo 1 je + a cislo 2 je -. Takto som to zapojil a motor bezi OK. Moja otazka znie: co sa stane ak by som prehodil polaritu resp. zaciatok a koniec vynutia cievky??? Ako to ovplyvni spracovanie signalu a celkovo manazmet RJ motora?

Pretoze ked sa otvory vstrek, feromagneticke jadro sa podvihne hore a naindukuje sa napatie tym rj motora vie ze teraz sa zacal vstrek. Vstrek je otvoreny a feromagneticke jadro stoji hore t.j.neindukuje sa napatie. Po ukonceni vstreku sa feromagneticke jadro pohne smerom dole a znova sa naindukuje napatie ale s opacnou polaritou (fazou).

Ked prehodim polaritu opacne (zaciatok a koniec cievky) nebude si RJ motor mysliet, ze vstrek sa zacal ale pri zatvoreni ihly? Teda pri pohybe feromagnetickeho jadra dole?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: st březen 17, 2010 16:08 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
si to změř osciloskopem, jednokanálovým nebo dvojkan. proti snímači otáček kliky a uvidíš rozdíly v předvstřiku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bradytec
Zaslal: st březen 17, 2010 16:55 pm Citovat
Založen: 3.10.2008 Příspěvky: 79
Moment to neslouží jako spínač? Já to takhle dělal na omega td a polaritu jsem něja moc neřešil. Bo už nevím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hansdob
Zaslal: st březen 17, 2010 22:08 pm Citovat
Založen: 13.9.2009 Příspěvky: 130
oou já také několikrát takhle předělával a také jsem polaritu neřešil a žádný problém auta jezdí Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bradytec
Zaslal: čt březen 18, 2010 1:35 am Citovat
Založen: 3.10.2008 Příspěvky: 79
Mno já si jsem na 100% jistej že to bylo dělané jako klasickej spínač.Žádná cívka atd.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: čt březen 18, 2010 7:29 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
Je to tak že jednotka sleduje pouze impedanci snímače(cívky) která se mění při otevření a zavření, tak že polarita je uplně jedno. Zjednodušeně řečeno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bobik43
Zaslal: čt březen 18, 2010 10:14 am Citovat
Založen: 23.3.2008 Příspěvky: 10
marquee napsal:
Je to tak že jednotka sleduje pouze impedanci snímače(cívky) která se mění při otevření a zavření, tak že polarita je uplně jedno. Zjednodušeně řečeno.

Vidim to taky tak Idea
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
jini
Zaslal: čt březen 18, 2010 12:37 pm Citovat
Založen: 4.3.2007 Příspěvky: 101 Bydliště: Tišnovsko
Je tam špička nahoru něco přes 0,1V a pak zase dolů lidově řečeno Very Happy , konec spodní špičky má krásně viditelný zakmitání asi jak se jehla vrátí zpět na doraz, tak se ještě párkrát odrazí. Mám to nafocený, ale teď se na to nedostanu. Zkus to přepólovat jestli se něco změní, když máš tu možnost.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondratdi
Zaslal: pá březen 19, 2010 9:37 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
nic se nezmění,polarita na cívku nemá vliv.

_________________
Octavia tdi ahf 81kw , 764 sprint, egr+kat off, jednohmota/organika, soft by Brouk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
TDI tech
Zaslal: pá březen 19, 2010 17:57 pm Citovat
Založen: 18.1.2009 Příspěvky: 21
to je jasne ale mna zaujima ci a aky vplyv to ma na moromanagement Question
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po červenec 14, 2025 2:58 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.