Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Prosba o pomoc s EDC 16U34 03G.906.021LB 8051
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další

Prosba o pomoc s EDC 16U34 03G.906.021LB 8051

Autor Zpráva
cervenyxp
Zaslal: út únor 16, 2010 21:39 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Prosím všechny zkušené tunningáře o pomoc, ve všech mých dostupných materiálech ( Vivid, Autodata, Tolerance Data, schémata ) nemůžu nají napinování téhle jednotky. Jak jsem psal již v jiné části tohoto fóra, mám problém s touto jednotkou, protože jí někdo skvěle tunnil až dotunil ( já to nebyl ) , v jednotce je utržená jedna sada odporů ( po dlouhé době jsem našel i foto jednotky a odpory nafoukal zpátky. Ale protože je po tunningu potřebuji jí náhrát do původního stavu. Data jsem stáhl zde na fóru, půjčil jsem si galleto a teď jí potřebuji zapojit na stole. experimentovat se mi na ní moc nechce, proto prosím o dvě věci a to buď schéma zapojení téhle jednotky v octavii nebo alespoň jak jí napíchnout na stole. MOC prosím prosím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m5668443578
Zaslal: út únor 16, 2010 22:25 pm Citovat
Založen: 3.3.2008 Příspěvky: 342 Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
-12 (GDN) - PIN 1
+12 - PIN 5, 18
K-LINE - PIN 72
CAN L - PIN 66
CAN H - PIN 89

_________________
More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
m5668443578
Zaslal: út únor 16, 2010 23:03 pm Citovat
Založen: 3.3.2008 Příspěvky: 342 Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
Na Galletto stačí:

Řídící jednotka:

-12 (GDN) - PIN 1
+12 - PIN 5
K-LINE - PIN 72

Galletto OBD:

-12 (GDN) - PIN 5
+12 - PIN 16
K-LINE - PIN 7

Jako zdroj můžeš použít autobaterii.

_________________
More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
cervenyxp
Zaslal: so únor 20, 2010 18:21 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Moc děkuji za zapojení edc16u34 na stole ale mam jeste jeden dotaz, prosim proč mi galeto hodí toto :
WRITING ECU
Writing InitilizationOK
Seed key... OK
Erasing...ERRORE ChangeSpeed
changing speed error
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: so únor 20, 2010 19:23 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
blokuje to immo , bud vypnout nebo flashovat v aute..

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
cervenyxp
Zaslal: so únor 20, 2010 19:31 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
aha, tak to uz chnapu, jeste tedy jeden dotaz, galletto piše že bych měl být připojen přímo na pin 72 je to v autě nutné ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: so únor 20, 2010 21:50 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
pres konektor OBD

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
cervenyxp
Zaslal: ne únor 21, 2010 17:05 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Tak jednotku jsem přes konektor obd nahrál, ale mám neustale problém, pokud to tam nahrávám tak originál soubor zde ze stránek, mám checksum A138 a po nahrátí má 434A, pokud ho z jednotky vytáhnu ven tak zjišťuji, že v bloku souboru od adresy 4000 v jednotce chybí hromada dat a těch rozdílů je víc, všechny jsou rozdílné v tom že jednotka je vždy o mnoho dat chudší ( nahrazeno FF kama ). První dotaz tedy zní proč a druhý co s tím lze dělat ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: ne únor 21, 2010 17:15 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
kdyz to vyctes vzdy se to lidi o checksum, 1-3 vetsi bloky , po zapisu galeto a dalsi pocitaji checksum i na originalu , auto nejede ci co ?

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
cervenyxp
Zaslal: ne únor 21, 2010 17:50 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Auto jede, když jde v zátěži hopsá jako kobyla a vzhledem k tomu že se někdo hrabal v jednotce už nás nic moc jiného nenapadá, vstřiky jiné (pd), čerpadlo, turbo po opravě, lišta kabeláže u vstřiků nová, čidlo na klice nové, váha vzduchu nová, dvouhmota nová atd. ( jen tak mimochodem tyto opravy jsou cca z 5ti servisů) . Turbo chodí tak jak má, vstřiky seřízeny, zkontrolována vačka PD zda není sjetá a není, tlaky na válcích ok, podle chování to vypadá jako když to jede " na 3,5 válce ", protože když rozpojuju vstřiky v konektoru, tak pokyždý je poznat že vstřik přestal dávat, jediné co nemůžu pochopit je toto :
Vždy na vstřiku 4tého válce mi korekce vstřiku tvrdí +3mg v zátěži a ostaní jsou cca -1mg a 3tí je -2až3 mg, pokud vstřiky proházím mezi sebou nic se nezmění. Prostě z tohohle šmejda už jsem jelen. A pan motorář už mechanicky tvrdí že je to nesmysl. Jakákoliv rada dobrá.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: ne únor 21, 2010 17:56 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
A ještě jedna taková hloupost :
Když auto přijelo, bylo bez závad, jediné co jsem nedokázal pochopit bylo to že turbo v požqadovaném a skutečném tlaku se nikdy nelišilo a váha vzduchu totéž. Dost divné. Tak jsem otevřel jednotku a zjistil jsem že chybí můstek 4 odporů 22k a jeden z nich je zrovna připojen k pinu čidla tlaku turba. Tak jsem vytáhl z jednotky data pomocí galleta pro zálohu a nahrál zde ze stránek originál náplň. Po nahratí to najednou začlo házet chybu čidla tlaku turba , neshoda tlaku vzduchu a do vymazání chyb za chodu motoru nechodila ani správně váha vzduchu. Sehnal jsem foto odpory naletoval a vše chodí tak jak má. až na to co popisuji nahoře, ale v jednotce opět není ani jedna chyba a to mě mate protože přeci ten motor klepe a je mi divné že by to ani díky čidlu klepání ten krám nepoznal .
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ondratdi
Zaslal: ne únor 21, 2010 20:03 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
Kde by jsi vzal čidlo klepání na tdi Very Happy

_________________
Octavia tdi ahf 81kw , 764 sprint, egr+kat off, jednohmota/organika, soft by Brouk
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
cervenyxp
Zaslal: ne únor 21, 2010 20:11 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Sypu si popel na hlavu pravda tenhle kram ho nema, proste to je srot. Nevim jeste zitra zkusim jine kravoviny a uvidim stejne mi neni asi co poradit. Crying or Very sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: ne únor 21, 2010 20:25 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
to co měříš ty 3 mg a + - atd, je snaha ecu motoru o vyrovnání běhu. jednotka změnou dávky ovládá plynulost chodu motoru a reguluje tím výkonostně slabší a silnější válce. příčina může být různá, dezinformace snímačů, špatná komprese, dvohmota, poškozená tryska adt. je třeba měřit. nejlépe osciloskopem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MARCELA
Zaslal: út únor 23, 2010 12:37 pm Citovat
Založen: 26.2.2008 Příspěvky: 27
souhlasím s aep každopadně ted jsem taky něco podobneho řešil a po dohodě s kamaradem z mb jsem na oktě2 103kw vyndal spojku vyměnili jsme dvouhmotu a jede to jak z praku předtim to kolisalo jelo jak na 3 a podobně tak bych to typoval na dvouhmotu protože fabrika s tim měla problem hlavně u aut do 2006 a vramci zaruky to měnili lidem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červenec 29, 2025 18:21 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.