Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » cidlo |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
trino |
Zaslal: so únor 20, 2010 15:17 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
panove poradite nekdo kde bych sehnal datasheet k tomuhle cidlu 0041533128 je to cidlo tlaku diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: so únor 20, 2010 19:35 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Datasheet netusim ale muzu zkusit průběhy na osciloskopu, ale potreboval bych typ vozítka protože v datech to hledám podle vozu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: so únor 20, 2010 20:02 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Tak jeste takhle :
supply voltage: 5 V
output voltage: 0 - 5 V
Check connector(s): Inspect the connector(s) and if necessary clean or fix them to make sure the connection is good.
Check supply voltage:
Turn ignition off. Remove connector from sensor.
Turn ignition on and measure voltage between positive supply voltage terminal and the negative terminal of the battery. It should be 5 V.
Check connection to ECU:
Turn ignition off. Remove connector from MAP sensor and ECU. Measure resistance between the three connector terminals and the corresponding terminals in the ECU connector. They should be < 1 ohm. If not check wiring.
Check MAP sensor signal:
Connect oscilloscope or voltmeter to the corresponding pin of the ECU (signal wire) and ground. Remove MAP sensor and connect vacuum pump. Turn ignition on and apply several different pressures. Compare to the characteristic shown.
Víc už nemám a vzato z Mercedes C W203 270 CDI a v ESI je ještě jedna drobnost, že mezi pinem 2-3 má být 5200 - 5600 Ohm
|
Komentář: |
|
Velikost: |
63.13 kB |
Zobrazeno: |
10764 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: so únor 20, 2010 20:24 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
A ještě mám toto
|
Komentář: |
|
Velikost: |
73.69 kB |
Zobrazeno: |
10753 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: ne únor 21, 2010 22:48 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
je to MB E220 CDI rv.: 2003
|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: ne únor 21, 2010 22:51 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
chci totiz tlacit max a cidlo v ecu je nastavene jen na 260 kpa tak si to chci obejit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: po únor 22, 2010 9:08 am |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Ono dle mého názoru tohle čidlo dá max těch 260k protože víc neumí, v tom případě shánět něco jinýho, protože max hodnota čidla musí být jiná. Graf je z ESI pro tohle čidlo a jiné nevím , asi bych se podíval něco od závoďáků, tak se někdy tlačí i 500k tak ho nahradit tím a upravit mapu podle nového průběhu. Čidlo pokud bude mít stejnou napěťovou charakteristiku tedy 0-5V a jiné tlaky tak to bude stačit přepočítat koeficientem a máš to hotový
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|