Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  cidlo
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

cidlo

Autor Zpráva
trino
Zaslal: so únor 20, 2010 15:17 pm Citovat
Založen: 18.10.2009 Příspěvky: 160
panove poradite nekdo kde bych sehnal datasheet k tomuhle cidlu 0041533128 je to cidlo tlaku diky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
cervenyxp
Zaslal: so únor 20, 2010 19:35 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Datasheet netusim ale muzu zkusit průběhy na osciloskopu, ale potreboval bych typ vozítka protože v datech to hledám podle vozu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: so únor 20, 2010 20:02 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Tak jeste takhle :

supply voltage: 5 V
output voltage: 0 - 5 V

Check connector(s): Inspect the connector(s) and if necessary clean or fix them to make sure the connection is good.
Check supply voltage:
Turn ignition off. Remove connector from sensor.
Turn ignition on and measure voltage between positive supply voltage terminal and the negative terminal of the battery. It should be 5 V.
Check connection to ECU:
Turn ignition off. Remove connector from MAP sensor and ECU. Measure resistance between the three connector terminals and the corresponding terminals in the ECU connector. They should be < 1 ohm. If not check wiring.
Check MAP sensor signal:
Connect oscilloscope or voltmeter to the corresponding pin of the ECU (signal wire) and ground. Remove MAP sensor and connect vacuum pump. Turn ignition on and apply several different pressures. Compare to the characteristic shown.


Víc už nemám a vzato z Mercedes C W203 270 CDI a v ESI je ještě jedna drobnost, že mezi pinem 2-3 má být 5200 - 5600 Ohm



cdi270.JPG
 Komentář:
schema
 Velikost:  63.13 kB
 Zobrazeno:  10764 krát

cdi270.JPG


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: so únor 20, 2010 20:24 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
A ještě mám toto



map_senzor.JPG
 Komentář:
Map senzor
 Velikost:  73.69 kB
 Zobrazeno:  10753 krát

map_senzor.JPG


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
trino
Zaslal: ne únor 21, 2010 22:48 pm Citovat
Založen: 18.10.2009 Příspěvky: 160
je to MB E220 CDI rv.: 2003
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
trino
Zaslal: ne únor 21, 2010 22:51 pm Citovat
Založen: 18.10.2009 Příspěvky: 160
chci totiz tlacit max a cidlo v ecu je nastavene jen na 260 kpa tak si to chci obejit Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
cervenyxp
Zaslal: po únor 22, 2010 9:08 am Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Ono dle mého názoru tohle čidlo dá max těch 260k protože víc neumí, v tom případě shánět něco jinýho, protože max hodnota čidla musí být jiná. Graf je z ESI pro tohle čidlo a jiné nevím , asi bych se podíval něco od závoďáků, tak se někdy tlačí i 500k tak ho nahradit tím a upravit mapu podle nového průběhu. Čidlo pokud bude mít stejnou napěťovou charakteristiku tedy 0-5V a jiné tlaky tak to bude stačit přepočítat koeficientem a máš to hotový
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po červenec 14, 2025 1:55 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.