Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » prepojenie pinov Obd II na nexiu a opel f |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
hakki11 |
Zaslal: ne březen 02, 2008 0:05 am |
|
|
Založen: 27.2.2008
Příspěvky: 212
|
serus nemate niekto nahodou schemu prepojenia pinov z ObdII na Daewo nexia a opel astra-f 1997 maju ešte staru diagnosticku zasuvku nie obdII ,dik
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: ne březen 02, 2008 21:01 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: čt leden 21, 2010 11:56 am |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
Mám tady Nexii a diag. konektor je jinak zapojen než podle tohoto zapojení.Napájení si najdu,ale k-linku bych potřeboval poradit.Lze se vůbec OP-COMem spojit s Nexií,když je to upravený opel motor? Díky za veškeré info.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: čt leden 21, 2010 13:49 pm |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 128
|
Dle schematu je K line na ŘJ pin B7 nebo D8 musíš to proměřit. Mě se nepodařilo op-comem se s daewem spojit ale opel techem to tehda nejak (prapodivne myslím jako vectra A) šlo zavady jsem vyčetl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: čt leden 21, 2010 16:24 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
|
Návrat nahoru |
|
slofo |
Zaslal: pá leden 22, 2010 0:08 am |
|
|
Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 5
|
Ja mam nexiu r.v.96, riadiaca jednotka je na M-ku. Neviem ci to pojde spominanym softom a kablom, ale nexia ma iny baudrate, takze ak to ide prestavit mohlo by to ist. Nexia ma 8192kbps. Diagnostika sa da spravit aj prepojenim svoriek A a B, chybovy kod vyblika pomocou kontrolky motora. To ze je v diagnostickom rezime oznami vyblikanim cisla 12, potom vyblika chybovy kod a mysim, ze ked vyblika vsetky kody, zasa vyblika cislo 12. Kazde cislo vyblika 3krat. Kody sa daju vymazat odpojenim baterky, ale uz neviem na ako dlho. Ak sa chyba neobjavi znova v priebehu 20tich nastartovani sa vymaze.
Ak to niekomu pomoze....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: pá leden 22, 2010 9:23 am |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
To si piš,že mi to pomohlo.Vyblikal jsem závady 14 a 21,což by mělo být čidlo teploty chl.kap.,a příliž silný signál od snímače škrtící klapky.Jde tam pořád sahara,což sedí na čidlo a na tu klapku jsem to taky tipoval,i když na oscil. vypadá ok.Ještě se na to zaměřím.Takže mc dikas a kdybych měl náhodou špatně přeložený kódy tak mi to prosím napiš.Dík
|
|
|
Návrat nahoru |
|
slofo |
Zaslal: st leden 27, 2010 19:31 pm |
|
|
Založen: 6.1.2010
Příspěvky: 5
|
Mal som povinnosti, tak som sa dlhsie neozval. Kody su dekodovane spravne. Snimac teploty a snimac natocenia skrtiacej klapky - nevierohodny signal, takze moze byt ze sa tam obcas objavia neake zakmity, vypadavanie signalu koli zlemu konektoru....
Na diagnostiku daewa existuju programy Tyranus.Daewoo.Scanner.v2.3.exe alebo dwscan2.3.9. Ak si dobre pamatam, tak pri druhom spominanom musi byt nastartovany motor nestaci ze je zapnute zapalovanie.
Este dodam,ze nexia ma dva snimace teploty. Jeden je pre riadiacu jednotku /pod rozdelovacom, ma konektor s dvoma kontaktami/ a druhy pre ukazovatel teploty na pristrojovke /je na lavej strane medzi sacimi kanalmi/. Treba vymenit to pod rozdelovacom.
Drzim palce nech sa to podari vyriesit.
Jozo
|
Naposledy upravil slofo dne st leden 27, 2010 19:41 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: st leden 27, 2010 19:36 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
Díky za info.Ještě o mám na dílně,tak pak napíšu jak to dopadlo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|