Obsah fóra checksum.cz » Diskuze mimo mísu » klamanie na brzde |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
alpiners2 |
Zaslal: po září 07, 2009 6:59 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
chcem sa opýtať tých čo používajú brzdu na zmeranie výkonu, či sa tam dá klamať s výkonom.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po září 07, 2009 8:39 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
po nastaveni nespravnych velicin mereni se da zmenit vykon /v nejakych mezich /a kroutak jde dost zmenit
tady se koukni na spatne nastavene otacky motoru - vykon je prakticky spravne ,ale ten kroutak
je to 1,9pd96kw
|
Komentář: |
|
Velikost: |
59.42 kB |
Zobrazeno: |
23703 krát |

|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 07, 2009 8:49 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
chiptuning presne o toto sa mi jedná, či sa takýmto spôsobom dá oklamať zákazníka.
ja brzdu nemám a zaujíma ma to trochu.
uvediem príklad: šprint boľkovce, síce iba 208m.
môj ford galaxy 66kw tdi pd, upravený vtedy cca 109kw podľa kpoweru, hmotnosť 1775kg + pol nádrže.
seat leon fr origo 110kw po chipe v nemenovanej firme, na mahe nameraných 185ps, hmotnosť 1360kg.
zajazdil iba o 0,9sec lepší čas ako ja s galaxy. ja som šiel len 2 šprinty lebo mi podfukovalo tesnenie pod egr a mal som problemy aby turbo fuklo poriadne.
leon 6st manual, galaxz 6st manual
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: po září 07, 2009 8:56 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
ono ty sprinty nejsou jen vykonu,ale i o prevodech a vyuziti rozsahu otacek s nejpriznivejsim vykonem a kroutakem,treba radit o 300ot jinak muze mit na vysledku velky vliv,ta 66galaxy ma hodne kratky prevody coz muze byt plus,kdyz se toho nalezite vyuzije
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po září 07, 2009 9:06 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
jj, galaxy ma trochu kratšie prevody ale zase o 400kg viac a musel som mať všetkých 7sedačiek aby som ostal v kategorii street. viacmenej som bol zvedavý či sa dá to meranie ošidiť.
česť tým čo majú brzdu a zákazníkov neklamú. na slovensku je realita iná
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: po září 07, 2009 15:56 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Je kravina srovnavat sprinty na 400m... A ja na brzde merim vzdy presne. Pred upravou i po uprave..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út září 08, 2009 6:19 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
roland to som dal ako prirovnanie. chcel som vedieť či sa na brzde dá oklamať alebo nie. 185ps diesel v osobáku o 400kg lahší a cca 40ps silnejšim motorom musí 1750kg galaxy zotrieť ako nič. hlavne keď sú oboje tdi pd zo 6st. prvodovkou
ten leon je už poriadne upravený, teraz by som už nestíhal. ale chcel som poukázať ako to robia niektoré firmy na svk.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ADX |
Zaslal: út září 08, 2009 9:32 am |
|
|
Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: KOSICE
|
Mne tiez v Ke na bore TDI 85kw namerala konkurencia 89kw a ina firma 113kw
takze vieme o com to je....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út září 08, 2009 10:06 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
ADX napsal: Mne tiez v Ke na bore TDI 85kw namerala konkurencia 89kw a ina firma 113kw
takze vieme o com to je....
tak to je pekný rozdiel
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: út září 08, 2009 19:31 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
nejsou podstatne az tak uplne hodnoty ciselne , ale spis rozdil mereni orig a upravou pri stejnem nastaveni mereni a okolnich podminek
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
ADX |
Zaslal: st září 09, 2009 6:54 am |
|
|
Založen: 18.3.2007
Příspěvky: 253
Bydliště: KOSICE
|
ako sa to ma spravne merat pri neakej rychlosti pri akom zaradenom rych. stupni alebo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|