Obsah fóra checksum.cz » Diesel » tlak turba |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: út březen 04, 2014 19:05 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
řešim tady seat alhambra 2009 rok , motor 20pd BRT , lambda , dpf , manual. ecu edc16u1 0906016bj
auto začalo blbnou, od cca 1800 do 3000 otáček ltá tlak turba jako pila zhruba po 1 vteřině mezi 2400 a 2000 bar...
do nouzaku to nespadne , od cca3000 se to srovna a jede normalně, závady žádné..
n75 vyměněn , podtlaky zkontrolovany, egr nový, klapka v sani ok, rozvody ok, elektricky ok , sw v ecu original,
pokud dam zakladni nastaveni turba diagem , zvednou se otáčky na 1400 a tlak se mění od cca 960 do 1090 mbar podle střídy , takže regulace dle mně funguje , podtlak na turbu se mění od -06 po -02 bar , střída na 75 se mění též.
váha taky reaguje v souběhu s turbem ,egr test taky ok ..
tak už mi napadá jen nějaký problem v naklapění turba uvnitř . nebo tlak paliva že by osciloval, lambda regulace ?
krám jeden
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
John |
Zaslal: út březen 04, 2014 21:32 pm |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
BRT by mělo být PDčko, jednou jsem řešil něco podobného a byly to kontakty na vstřikovačích. Stačilo přepružit a vše OK. Auto bylo bez chyby, ale kolísaly otáčky v určité zátěži.
J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: út březen 04, 2014 21:44 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Kdyby bylo zatuhle vnt nekde uprostred. Nebo hodne dojebany pid regulator v bosakovi. Jinak to moc smysl nedava.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: út březen 04, 2014 21:51 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
|
Návrat nahoru |
|
lewelboss |
Zaslal: út březen 04, 2014 23:30 pm |
|
|
Založen: 22.1.2013
Příspěvky: 19
|
MAP ok?
...raz som tu mal jedno BMW a to robilo tiez divne veci s tlakom (na diag) a nakoniec som zistil ze to nejaky profik posral tym ze prehodil kable na MAP senzore..
este v akej rychlej periode to kolise? pravidelne?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st březen 05, 2014 7:38 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2794
|
Jak pise Hydra, vypada to geo turba, nekde uprostred do zadrhava.
A vaha by to mohla delat taky.Ale jsi snad zkousel prehodit ne ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt březen 06, 2014 12:26 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt březen 06, 2014 12:42 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2794
|
Bodejd by to nebyla pila, kdyz to blbe meris
Dej za 5-6 ve 1400 a drz plnej co to pujde.Pak zapni logovani.
Pak uvidis jak se to chova.Tohle je nahoru dolu po par vterinach.
A ta vaha 1270... je videt ze to bude najaka Starline.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt březen 06, 2014 15:43 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
váha bosch, měřeno na 3,4,5,6 trochu do kopce roztaženo
každopádně problém bude podle mně uvnitř v turbu , vůle v řízení prstence...
i když..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt březen 06, 2014 15:54 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2794
|
Vypada to nato.Zrejme se zardrhava geo
Ale priste posli poradny log, ne tuhle srajdu.
Jeden kvalt a drzet !!!!!Pokud mozno ten nejtezsi, pak je videt jak to nabiha.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: čt březen 06, 2014 16:54 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
mel jsem tady neco podobneho ale na 2.0TDi tiguan 103kw. byla nepatrne napraskla membrana v ovladaci bance. zkus na podtlak banku jestli drzi dlouho. pak uz jedine regulace turba uvnitr...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: čt březen 06, 2014 17:17 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
Na zadrhávající regulaci v turbu mi to přijde divný jsou to dost rychlý a pravidelný změny, vypadá to spíš jako kdyby se přivírala klapka nebo něco pravidelně přicpávalo sání.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt březen 06, 2014 17:37 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
na klapku jsem koukal , i v akcnich clenech ok, membrana testovana pumpickou, drží a chodí volně..
jeden znamej mi říkal že něco podobneho řešil a byla vule na ty páčce co ovládá prstenec..
že prý se to jen překlapávalo z jedné strany na druhou.. tak se to vynda a uvidíme no .
ono v dnešní době si ty ecu dělají co chtějí , nedavno to same touareg edc16u1 , střída n75 se podle diag měnila a v realitě stála na 50%...
pak věř diagnostice..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:03 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 309
|
Ještě jsem tohle neviděl, nezkoušel si projet to s odpojenou klapkou?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:15 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Co odpojit natvrdo regulaci na turbu a naměřit to bez co to dělá...
Na konci před 3tis ot se tlak uklidní ale regulace furt jede nesmysl...
Klapku už sem řešil tak že měřený hodnoty i akční členy ok ale vykousaný zuby na pohonu a svévolně se přivírala...
Jinak log pěknej,bejvalka tomu říkala ENTL jakejsi steh na hadrech
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|