Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Volvo S80 D5252T custom chip |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Tarkin |
Zaslal: po březen 23, 2020 14:03 pm |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
Ahoj,
Je tu někdo, kdo by mi mohl udělat Custom chip na moje Volvo S80?
Nejlépe v okolí Plzně.
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: po březen 23, 2020 14:21 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Podle popisu už upraveno máš , nebo co vlastně chceš ? Jaká výkonová varianta? Rok? A nevím co je Custom chip, asi se ti toto slovo líbí.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Tarkin |
Zaslal: po březen 23, 2020 15:24 pm |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
V autě je aktuálně stage 1 od d5t5 na 103@125kW.
Zkoušel jsem laborovat a manuálním regulátorem tlaku. Po pravdě netuším kolik to pridá, do jaké míry je původní mapa připravena na zvedání tlaku nad rámec puvodniho limitu.
Na autě se dělalo spousta věcí, technický se dá říct, že 100%.
Dle amatérských propočtů že stavové rovnice a odečtu z kompresorové mapy, by mělo z K14 turba vytáhnout ještě o něco více zvlášť s Jap parts chladičem, což je kopie do88. D5t5 stage 1 čip je na 1,1 baru. Upravit čip s n75 na nejakych 1,3-1,4 baru s adekvátní dávkou nafty by teoreticky jít mělo.
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
Tarkin |
Zaslal: po březen 23, 2020 22:46 pm |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
Je tu někdo, kdo čipuje?
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: po březen 23, 2020 22:52 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Řekl bych to asi takto, napiš těm d5t5 o custom stage2. To bude ono. :D
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Tarkin |
Zaslal: po březen 23, 2020 23:36 pm |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
Samozřejmě, že to bylo první, co jsem udělal, ale jejich laxní (ne)odpovídání mě donutilo hledat jiné řešení.
Umíš poradit, nebo tu budeš pořád dokola trolit?
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: út březen 24, 2020 7:57 am |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
Nevím co chceš radit?? Komu by se chtělo do pájecího Motronicu. Vždy ti tam někdo něco přidá, ale pokud to mělo aspoň 350Nm, a 125kW, doopravdy bez kouře tak dobrá úprava pro tento jinak skvělý motor. Kup radši 3.0L BMW a máš potenciál. Jo a zdá se mi , že trol jsi sám, protože jsi zřejmě i rozesral regulaci. Třeba se s tím i zastav, ale až bude líp. Jak teplo, tak s virem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Tarkin |
Zaslal: út březen 24, 2020 8:41 am |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
Každá informace je pro mě užitečná, bez načtení mapy a orientace v ní, je to vše jen hádání.
Třeba už jen ten manuální regulátor tlaku, může tohle něco reálné přidat? Mají mapy nějaké rezervy? Nebo pro takový tlak už AFR nesedí?
Kolik by z toho šlo reálné dostat? 135-145kW?
Ty by jsi byl ochotný mi to poladit?
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: po duben 06, 2020 22:45 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
nedivim se že se ti nabídky moc nehrnou, podle tvého vystupovaní a znalostí co zde chrlíš, by jsi měl jít na nějaké "tuning forum". Neb si myslim že úpravce budeš bombardovat neustálím super dotazem a návrhem na zlepšení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Tarkin |
Zaslal: po červen 15, 2020 14:36 pm |
|
|
Založen: 16.3.2020
Příspěvky: 6
|
Máš problém s tím, že se na něco ptám a zajímám se o to? Tak bych předpokládal, že tyhle fóra budou zdrojem nějakých informací. Zatím je to jen přehlídka OT.
|
_________________ Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,35 bar, Jap parts IC, custom exhaust, catch can, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: po červen 15, 2020 15:46 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Problém bude v tom, že hned někoho nazýváš trolem, což ti tady asi moc nepomůže, jednoduchá logická věc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: út červen 23, 2020 9:38 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
Takýto zakaznici su radost a kolko si za to predstavuješ ? 200€?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út červen 23, 2020 18:53 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To je normální Debil, z pohřbené vraždy chce dělat supersport, doporučuji silnejší léky a nebo rovnou skočit do tvrdých drog...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
silu79 |
Zaslal: pá červenec 10, 2020 13:53 pm |
|
|
Založen: 4.7.2020
Příspěvky: 10
Bydliště: Vrdy 238
|
Tarkin napsal: Samozřejmě, že to bylo první, co jsem udělal, ale jejich laxní (ne)odpovídání mě donutilo hledat jiné řešení.
Umíš poradit, nebo tu budeš pořád dokola trolit?
Pánové z D5T5 jsou odborníci, kteří si na nic nehrají a rozumí věci.
Určitě odpoví na jakoukoliv smysluplnou otázku. Individ. úpravy ECU dělají, ale za 5000,- to fakt nebude.
Nechápu, proč jsi nešel rovnou do ST2? VDash ( rozuměj software vyvinutý D5T5/Volvocesky.cz) nabizi tyto úpravy SW většinou za stejnou cenu za stage 1/stage2. Tedy v rámci ceny za úpravu na stage1 by se dal nahrát ST2.
P.S. Chtělo by to mít k dispozici DiCE + Vidu + VDash, pak by jsi mohl s vozem nerušeně laborovat....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|