Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Regenerace tdci |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
marekh |
Zaslal: ne březen 04, 2018 18:22 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
Ahoj mám tranzit 2.2tdci 2013 sid208, ucpany DPF utrhle čidlo teploty , už opravené ale nechce spustit regeneráciu , teda spusti ale teplota nestúpa , vstrek na výfuku ok žhavič , kam dal ? Diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: ne březen 04, 2018 20:37 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 113
|
Bol fylter mechanicky vycisteny alebo vymeneny?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: ne březen 04, 2018 21:35 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
bol meneny za nahradu na ktorej neviem ako dlho to jazdilo no mne sa to dostalo uz zanesene s utrhnutym cidlom s chybou nieco ako dosiahnuty 1.stupen zanesenia alebo tak nejak , na volnobeh dif je 3-5hpa pri regeneracii 2500ot t-pred 170 t-za 160 , dif 20hPa ,viac sa nezohreje, neviem ake su podmienky na spustenie toho vstreku nafty pred dpf ale to cerpadlo sa nespusti kabeláž je ok , teraz 0chyb
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: po březen 05, 2018 7:04 am |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 113
|
skusit mechanicky vycistit podla tych tlakov je to dost zanesene a potom spustit nutenu regeneraciu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: po březen 05, 2018 7:28 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Urob Flash pcm a skus na novo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: po březen 05, 2018 11:58 am |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
nemam cim spravit flash ani nemam subor , objednam to do fordu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: po březen 05, 2018 12:01 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
Ten vstrek pred DPF je na regeneraciu ano? Neovladam problematiku fordov
ak ano, tak niekde v akcnych clenoch nemas aktivaciu toho cerpadielka?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: po březen 05, 2018 12:11 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
ano to je k regeneracii , cerpadlo ide kabelaz cerpadlo-ecu je OK , mam kts a tam neni aktivacia
skusim mechanoicky vycistit a potom na reflash do fordu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: po březen 05, 2018 12:15 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: po březen 05, 2018 12:16 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
bohuzial tym nedisponujem a neviem ani kde zohnat obsah do ecu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: po březen 05, 2018 12:17 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
myslim diag cez IDS skusit regeneraciu v IDS....a tak..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: ne únor 17, 2019 22:00 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
Vyřešils?
Vím, že je to skoro rok, ale ty hodnoty dif. tlaku jsou na volnoběh jako u částečně zanešenýho filtru, ale v těch točkách naopak dost nízký... Druhošky obvykle stojej za prd i co do drahých kovů (když už tam nějaký jsou, často se značná část vyfoukne prvním startem...), takže třeba průchodnost maj větší než by měly, ale nerozpálej se tak a propouštěj i saze, což by neměly... Jinak některý auta vyžadujou před zahájením regenerace krom zahřátýho motoru třeba i teplotu výfuku nad 200°C, apod.
Určitě to daj i jiný diag. než IDS, i když třeba všechny nenabídnou všechny možnosti... Naposled u jednoho "reinkarnovanýho" Forda ("jen" zanedbaná údržba, olej přes 40tkm a pod min. ... , dle "počítadla" - 100tkm dpf na hranici životnosti, přitom třeba ten dif.tlak nebyl nijak tragickej...) jsem byl fakt rád, že to bylo s čerstvým olejem/filtrama, protože se mi povedlo spustit jen na místě a při těch 4tis.ot. se to pěkně hřálo, ale úspěšně vypálilo víc než jsem tomu dával naději já...
PS: A další věc je samozřejmě ta, jak je na tom katík, atd. ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|