Obsah fóra checksum.cz » Benzín » Přizpůsobení |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
ferda25 |
Zaslal: so prosinec 06, 2008 12:16 pm |
|
|
Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 24
|
Může mi někdo poradit jak Vasem přizpůsobit nový čistý klíč(nikdy nebyl kódován) + nové budíky(nikdy nebyly kódovány) s PINem + starou ECU s PINem...auto O2 2.0 Fsi vyrobeno: 09/2005. Případně někdo kdo je z jižních Čech a zvládne to udělat v servise aniž by se auto muselo někam tahat? Servis s tím nemá problém.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: so prosinec 06, 2008 14:20 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
zapomel jsi dodat ze v ecu motoru je VIN a to spatny a to je ten problem servisu,ze neumi napsat spravny VIN do jednotek,takze reseni asi jak jsem ti rikal
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ferda25 |
Zaslal: so prosinec 06, 2008 18:22 pm |
|
|
Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 24
|
No a to je ten problém a ještě další, že ty budíky nemají...určení pro škodovku, ani pro jiný koncernový vůz(market kód - přimo z VDO)...jinak hlavy ve Škodovce vymysleli, že je nutné spustit kódování na Vasu jako když jsou všechny nové...to nakóduje budíky + klíček a na jednotce to spadne s chybou a pak se jen přikóduje řídící jednotka....tak proto jsem to vše odložil. To budou testovat až v pondělí a starou jednotku už mám u sebe doma...tak když to nedají...počítám s tebou(s Vámi)...zatím moc děkuju.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pepiktdi |
Zaslal: út prosinec 09, 2008 20:31 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 351
|
chiptuning napsal: zapomel jsi dodat ze v ecu motoru je VIN a to spatny a to je ten problem servisu,ze neumi napsat spravny VIN do jednotek,takze reseni asi jak jsem ti rikal ja se ted do toho taky vlozim Spravil sem ferdovy origo budiky takze k nim ma i klice funkcni tak ted ma jen jinou jednotku motoru to by ale nemel bejt az takovej problem si myslim to by melo vzit VIN z jednotky budiku nebo to nejde ......popripade slo by to vagem 805.1 dik ferda uz je z toho na prasky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pepiktdi |
Zaslal: st prosinec 10, 2008 14:40 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 351
|
tak Ferda uz je pojizdnej sem mu dnes dojel do Skoda servizu to rozject atrvalo to 45minut ty tam na to cumelki
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ferda25 |
Zaslal: st prosinec 10, 2008 18:48 pm |
|
|
Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 24
|
Jezdím a startuju, ale ještě to v pátek doladíme Pepík je nejšikovnější na světě....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ferda25 |
Zaslal: so prosinec 13, 2008 22:26 pm |
|
|
Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 24
|
Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování po smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|