Obsah fóra checksum.cz » Ostatní » Octavia 1.9TDi 81kW blikání žhavení+zabržděné brzdy |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
chury |
Zaslal: so duben 18, 2015 12:25 pm |
|
|
Založen: 18.4.2015
Příspěvky: 5
|
Zdavím,
řeším problém s blikání žhavení - chyba:
16955 - spinac brzdovych svetel (F) - neverohodny signal
P0571 - 35-00 - -
Zkontrolovány: Pojistky i mot.prostoru na baterce, vyměněny nové žárovky, nový originální brzdový spínač, ukostření
Přijde mi jak když u 3000ot/min dojde tak trochu dech, prostě jak když už se blížím k omezovači. Vyzkoušeny i neoriginální brzd.spínače a vždy po cca 5-10min se zase žhavení rozbliká.
Včera naježděno 20km při odzkušování a žádná změna.
Dnes auto ujelo cca 5km a zabrzdily se přední kola (natvrdo). Nepomohlo odpojení baterie ani scartky od ABS. Po zapojení všeho zpět se přes diagnostiku zkusilo odvzdušnění brzdy, akční členy ABS a auto se odbrzdilo. Ujelo se cca 1-2km (bez zmáčknutí brzdy - používala se ruční) a zase ten samý problém furt dokola (auto se postupneě přibržďovalo až už nešlo jet). Neví někdo co s tím? Ve VAGu v ABS adresa 03 se při sešlápnutí brzdy mění stav (sešlápnutý/nesešlápnutý). Auto má jen ABS a ASR.
Žádná jiná chyba se v Diag neobjevuje.
Budu rád za každou radu. Děkuji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chury |
Zaslal: so duben 18, 2015 17:45 pm |
|
|
Založen: 18.4.2015
Příspěvky: 5
|
Po vrácení původního spínače přestaly přední kola sami brzdit, ale blikání žhavení přetrvává dál ...
Jinak spínače mají 4piny a 1x4piny se rozepínají a 2x3piny se spínají.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: ne duben 19, 2015 9:00 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Ten spinač si montoval tak ako sa ma?Merane hodnoty reaguju oba kontakty?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
chury |
Zaslal: ne duben 19, 2015 20:10 pm |
|
|
Založen: 18.4.2015
Příspěvky: 5
|
Montoval jsem ho: nasadit konektor a zacvaknout s pootočením bez zmáčknutí pedálu. Na stole když jsem ho měřil multimetrem, tak kontakty proti sobě vůbec nereagují. Ten původní a ostatní z druhovýroby reagují 1x4 a 2x3.
Spíše mi nejde do hlavy, jak může tento spínač (koupený v OKIMu) způsobit natvrdo zabrždění přední nápravy ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: ne duben 19, 2015 21:48 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Musis rukou zatlačit pedal a držat,dat tam spinac,pootočit a pustit pedal.Na stole ti to nepojde zmerat lebo tie kontakty pracuju az po pootoceni...Myslel som diagnostika ca ukazuje v meranych hodnotach ci spinaju oba kontakty,nie multimeter.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
chury |
Zaslal: po duben 20, 2015 22:08 pm |
|
|
Založen: 18.4.2015
Příspěvky: 5
|
Tak takto jsem už od dvou lidí co dělájí VW slyšel, že se to dělat nemá, že takto odpálili několik originálních spínačů (Prý tyto spínače sjednotili pro Octacie a Fabie proto se to musí montovat takto). Ale to co píšeš jsem našel na netu také. Na diag to v měřených hodnotách bylo na adrese 03 sepnutý/rozepný spínač podle toho jestli jsem zmáčkl brzdu, takže jsem opravdu zmaten, proč se toto dělo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po duben 20, 2015 22:55 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Poslední verze ORIGINÁL spínače nevyžaduje žádné echt vzdělání a nastavené,tzn že posrat to umí jen maximální lempl,myslím že řešit problém brzdového spínače LP2015 je vrcholem demence nejen mechanika ale i zoufalce,co se reje občas v autech,chlapci jdete koulet popelnice je to mentálně nenáročnější a současně lépe placenééé
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út duben 21, 2015 5:50 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
Boze, roman napsanej, kvuli spinaci brzd.
To umi nasadit snad i uklizecka ve VW.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: út duben 21, 2015 11:51 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Čo už,musi sa to raz naučiť..
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út duben 21, 2015 14:08 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
|
Návrat nahoru |
|
dreizig5 |
Zaslal: út duben 21, 2015 14:47 pm |
|
|
Založen: 11.9.2012
Příspěvky: 477
|
potom už jen založit stranky odborná dižagnostika a profi číptůning.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út duben 21, 2015 15:42 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
AUTOKURVIS
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
chury |
Zaslal: so duben 25, 2015 21:36 pm |
|
|
Založen: 18.4.2015
Příspěvky: 5
|
Samozdřejmě jsem spínače měnil nespočetněkrát bez problému, teď se mi stalo toto, proto se slušně ptám (když jsem blbej tak se zeptám! nepotřebuju znova slyšet že jsem blbej) co to mohlo způsobit, ale koukám že si tu chcete nahonit jen EGO, směle do toho. Lituju toho že jsem sem psal, čekal jsem tu normální lidi, jako na jiných forech, bohužel jsem se spletl.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne duben 26, 2015 7:03 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
chury napsal: Montoval jsem ho: nasadit konektor a zacvaknout s pootočením bez zmáčknutí pedálu. Na stole když jsem ho měřil multimetrem, tak kontakty proti sobě vůbec nereagují. Ten původní a ostatní z druhovýroby reagují 1x4 a 2x3.
Spíše mi nejde do hlavy, jak může tento spínač (koupený v OKIMu) způsobit natvrdo zabrždění přední nápravy ...
k zabrzdení ti došlo kvůli tomu že se pedál díky tvému spínači nevrátí na doraz, mechanická záležitost s abs nijak nesouvisející...
odpojování abs opravdu ale opravdu nepomůže ....
pokud teda spínače měníš jak říkáš a nevíš jak funguje posilovač brzd , tak to by ses měl raději věnovat jinému oboru , třeba zemědělství..
p.s. můžu se zeptat na tvůj věk a praxi s auty ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|