|
Obsah fóra checksum.cz » Diskuze mimo mísu » Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO |
Strana 1 z 4 Jdi na stránku 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: po listopad 03, 2014 12:55 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: po listopad 03, 2014 15:40 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
citace: EN ISO 9001
Definuje požiadavky na organizáciu s cieľom maximálne uspokojiť zákazníka na základe ôsmich základných pravidiel manažérstva kvality:
Sústredenie sa na zákazníka
Vedúca úloha
Angažovanosť ľudí
Procesný prístup
Systémový prístup k manažérstvu
Trvalé zlepšovanie
Prístup k prijímaniu rozhodnutí na základe faktov
Vzájomné osožné vzťahy s dodávateľmi
v preklade, príde šašo manažér, urobí sa marketing, vyškrtajú sa kolónky na papieri ako je všetko super, predpokladám, že zákazník vyplní dotazník, zhrabnú sa peniaze za certifikát, a dielo je hotové
myslím si, že je to len iná značka powertec.cz
taký certifikát je len na to, aby sa zaistilo, že sa zákazník cítil príjemne, aby vonkajšie vystupovanie firmy smerom na verejnosť budilo dojem serióznosti, ale technickú - vecnú stránku to nerieši
tieto dve značky vystupujú (podľa môjho názoru) tako čisté stroje na peniaze, profesionálny marketing, nejaké omáčky okolo technickej stránky veci,ale inak nič
citace: Jsme první v ČR, všechny provedené úpravy ladíme ve válcové zkušebně k absolutní dokonalosti!
toto by človek pri zmysloch nikdy nenapísal...
za mňa je to hanba, úpravy som síce ešte nevidel, ale keď si niekto dá brzdu do chodby vo firme, no tak čo ešte viac treba k tomu povedať?
a aby sme boli všetci v obraze
kód: https://www.youtube.com/watch?v=-1wdOtHQOg8&list=UUuM43cqBb3ePaYEIJJVcrPQ
toto je ten značkový chiptuning... stiahnuť SW, dať + X % v mapách, ktoré sa samé rozpoznali ala swiftec, a hurá najlepší svetový produkt je na svete... gratulujem
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne listopad 16, 2014 12:53 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
ono je dneska 100krat lepší ty auta opravovat než čipovat..
hlavně je obracena pozice toho kdo potřebuje , netřeba lézt dementovi všemožně do prdele..
optimalní je auto co vůbec nejede, ta stejný prachy se vymění pojistka , relé nebo opraví drát, a pán zaplatí a ne se dementů doprošovat všemožnými způsoby jestli by chtěl za 3333 naladit káru..
to je přesně vidět styl lidí kteří tomu nerozumí : několikery webovky, sebechvála až do prdele, iso , slevomat atd, poslední dobou je to hlavně "brzda" optimálně bezzátěžová .....
apropos kdo bychtěl zákazníka který spekuluje na iso ? to bude nějaká vychytralá kravata (a to je každá druhá) která si myslí že je ředitel zemekoule.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: po listopad 17, 2014 18:11 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Tak tyhle nesmysly si stoji za to precist:
Original http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam-clanku/chiptuning/co-vydrzi-1-9-tdi a prepisu kdyby to radeji stahli ...
Tohle pise "profesionalni upravce s normou ISO" kdy timto vlastne dokazuje sve pokusy na lidech, protoze teprve limity "hleda", njn, normalni a znaly upravce tyto limity hledat nemusi, ale proste je vi
citace z webu:
Co vydrží 1.9 TDI
Dost často se nás ptáte, jestli úprava nemůže poškodit motor, jestli se snižuje jeho životnost, popř. nehrozí nějaké poškození vlivem úpravy. Vždy vysvětlujeme, že nárůsty, které běžně provádíme, jsou bezpečné. Kde je ale ta hranice, kdy už je výkon příliš vysoký a motor ho nezvládne? Rozhodli jsme se to zjistit!
Jako testovací vůz jsme si vybrali nejslabší motorizaci 1.9 TDI PD. Jedno z aut, které máme ve firmě. Audi A4 má natočeno přes 250 tisíc km. Ideální testovací vůz. Rozhodli jsme se, že budeme postupně přidávat výkon, kam až to půjde. Auto má původní komponenty, žádné úpravy - turbo, vstřiky, sání, výfuk - vše originál. Na verzi Maximal najezdilo už desítky tisíc kilometrů. Takže je poměrně zvyklé být v zápřahu.
Stage I. - Maximal
První, co jsme museli změřit, byl originální výkon a standartní verze úpravy, kterou běžně nabízíme našim zákazníkům. Protože chcete dosáhnout co nejvyšších hodnot, začínáme rovnou s verzí Maximal. Stejně jako při každé úpravě jsme si nejprve provedli diagnostické testy a zkontrolovali regulaci turbodmychadla, zda nepřeplňuje. Pokud by totiž turbo plnilo víc, než kolik chceme pro jednotlivé verze nastavit, nebyl by náš test relevantní.
Originální nastavení výtlaku turbodmychadla je 1950mbar (měřeno jako absolutní dovolený tlak v sání při atmosferickém tlaku nad 970mbar). Jak bývá zvykem, i naše Audi měla v originálu vyšší hodnoty a naměrili jsme místo 74kW o 4 kilowaty víc. Originální nastavení tedy dosahovalo 78kW / 106 PS a 260Nm.
Po úpravě Maximal, kde se přidává přibližbě 10% paliva i plnícího tlaku, jsme dosáhli výkonu 110kW / 150 PS a 350Nm.
Stage II - plné nastavení
Každá řídící jednotka má obvykle mapy pro délky vstřiku do určité maximální hodnoty. V případě motoru 1.9 TDI PD 74kW je to 60mg paliva. V další fázi jsme proto vyzkoušeli nastavit maximální možné dávkování paliva, které je v mapách dovoleno, v celém rozsahu otáček. Zvedli jsme navíc plnící tlak turba o dalších 10%.
Auto tento výkon zvládá bez větších problémů, nekouří a dostáváme se o dalších 10kW nahoru. Měříme několikrát za sebou plný výkon na válcové zkušebně, abychom si ověřili, že s tímto nastavením motor nemá problémy. I když jsme mu dali pořádně za uši, pořád je vše bez problémů, regulace regulují, teplota motoru je normální.
Po úpravě s plným nastavením paliva, které jednotka dovoluje bez hlubšího zásahu, získáváme celkový výkon 120kW / 163PS a 430Nm.
Stage III - přestavba map délky vstřiku
Protože chceme zjistit limity a vůz zatím pořád funguje bez problémů, musíme do toho pořádně šlápnout. Je nutné přestavět mapy dávkování paliva tak, aby dokázali do motoru dostat víc, než limitních 60mg paliva. K tomu je zároveň nutné kompletně předělat i mapy regulace tlaku turba, aby dokázalo velký příval spalin uregulovat.
Zkoušíme přidat další palivo - ať to stojí za to a plnící tlak zvedáme o dalších 10 procent, čímž se dostáváme přes hodnoty motoru Octavia RS 2.0 TDI 125kW. Čekáme, že už se něco opravdu musí utrhnout. A ono pořád nic. Výsledný naměření výkon nás už docela překvapil.
Po této úpravě jsme dosáhli 127kW / 172PS a 460Nm! Pořád s původními komponenty, tentokrát už s poměrně kouřícím autem. Jedeme 5x za sebou, pedál na podlahu, maximálná výkon, ať se nám to pořádně ohřeje. Ale motor drží, všecho funguje absolutně bez problémů.
Stage IV - jedeme dál
No, auto pořád jede a pořád jsme nezjistili limity. Je tedy nutné zapracovat na tom, abychom limity zjistili. Nastavujeme úplné maximum. Posunujeme délku vstřiku na maximální možnou mez. Na vetší dávku paliva už bychom potřebovali větší vstřik s větším průtokem. Čas, tedy délka vstřiku, už víc prodloužit nejde. Zároveň přidáváme ještě i něco málo na turbu. Ne moc, protože čidlo tlaku už nedokáže o mnoho víc naměřit - museli bychom ho vyměnit za čidlo s větším rozsahem. To ale nechceme. Zjišťujeme limity originálního motoru bez úprav. Hodnotami nastavení množství paliva se dostáváme na silně nachipovanou Octavii RS, která běžně dosahuje 150kW a 500Nm.
Rozjíždíme se na válcové zkušebně a čekáme, co se bude dít. A konečně se dočkáme Plyn až na podlahu, auto už poměrně silně kouří. Naše odsávací zařízení nestíhá všechny spaliny vysávat ven z haly. Auto se brutálně rozjíždí a už při 1400 otáčkách trochu zadrnčí. To jak se do turba nahrnuli spaliny a prudce ho roztočili. Otáčky letí nahoru a na 2500 otáčkách začíná být slyšet podivná meluzína a pískání. Trvá až do okamžiku, kdy dosahujeme 3500 otáček a ozve se silná rána. Konečně jsme našli limit! Turbo to nevydrželo
Rychle vytahujeme klíček ze zapalování a sledujeme kouřový oblak, který se z auta vyvalil. Radost máme jak malí kluci, kterým dali sirky do ruky Jakmile auto zpomalilo, vyvětrali jsme naši dílnu a šli se podívat, co se událo. Bylo celkem jasné, že to odneslo turbo. Ale čekali jsme, že se jen překroutila hřídelka.
Co jsme uviděli nás docela překvapilo. Nejen, že se obě vrtulky turba rozmetali na malé kousíčky. Turbo se rozlomilo vejpůl! Tělo turba nevydrželo energii v řádech megajaulů a roztrhlo se.
Tato úprava byla opravdu už hodně za hranou. Kdyby bylo turbo nové, možná by krátkodobě vydrželo i tento pokus. Ale opravdu jen krátkodobě. Pokud má vůz být používám pro každodenní účely, je nutné myslet na jeho životnost. V tomto případě jsme si s životností nemuseli lámat hlavu. Každopádně tento test dokazuje i fakt, že i extrémní úprava nemá vliv na ostatní komponenty motoru nebo na spojku, která i tento extrémní nárůst dokázala bez problémů přenést.
To ale není konec našeho pokusu. V záloze jsme samozřejmě měli nové turbo. Ale už ne originální. Větší! Na to se ale podíváme v dalším dílu našeho článku o upgradu. Pokračování příště...
konec citace
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po listopad 17, 2014 18:37 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a vem si jak dlouho ty tuning firmy musí tu omáčku vymýšlet..
tuhle mi jeden psal že podstřeluje ceny jen proto aby měl rychle na brzdu..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út listopad 18, 2014 18:16 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
DIGI-DELETED napsal: a vem si jak dlouho ty tuning firmy musí tu omáčku vymýšlet..
tuhle mi jeden psal že podstřeluje ceny jen proto aby měl rychle na brzdu..  To si radne pocka ale. Levne brzdy ala motocom ukoncil cinnost.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: út listopad 18, 2014 18:29 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
roland702 napsal: DIGI-DELETED napsal: a vem si jak dlouho ty tuning firmy musí tu omáčku vymýšlet..
tuhle mi jeden psal že podstřeluje ceny jen proto aby měl rychle na brzdu..  To si radne pocka ale. Levne brzdy ala motocom ukoncil cinnost.
Neukoncil, jen narazili 100% priplatek a prodava to v uplne stejnem vydani xtuning akorat v jinych barvach ... kvalita stejna, ale za jinou cenu ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út listopad 18, 2014 18:36 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Koukam, ze jsi v obraze nechtel jsem to zase verejne prezentovat kdo to prevzal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
K |
Zaslal: út listopad 18, 2014 18:43 pm |
|
|
Založen: 9.4.2007
Příspěvky: 694
Bydliště: Praha
|
X tuning jsou další mrdkobyznys
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: út listopad 18, 2014 18:54 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
roland702 napsal: Koukam, ze jsi v obraze  nechtel jsem to zase verejne prezentovat kdo to prevzal.
To ja to klidne verejne prezentovat budu pac je to pravda
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út listopad 18, 2014 21:38 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
K napsal: X tuning jsou další mrdkobyznys
naprosto přesné
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st listopad 19, 2014 10:52 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
-= a už při 1400 otáčkách trochu zadrnčí. To jak se do turba nahrnuli spaliny a prudce ho roztočili =-
No to jsem se trosku zasmal.To drnceni dela neco uplne jinyho
Pohadka na dobrou noc pro zakazniky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st listopad 19, 2014 13:34 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
A od ted jsou vybaveni nejmodernejsi brzdou Motocom - jak pise na fb:
citace:
Přesně tak. Od včerejška jsme vybaveni novou válcovou zkušebnou, která je schopná měřit všechny typy vozidel i s pohonem 4X4. Ještě do konce týdne bude probíhat testovací provoz a příští týden už by měla jít do ostrého provozu. Jde o prototyp nejmodernější válcové zkušebny, kterou jen tak někdo nemá. Jak můžete vidět, má zpřažené obě nápravy, takže dokáže odbrzdit i supersportovní vozy, které nedokáže změřit ani známá MAHA. Brzy přineseme podrobný článek.
konec citace
Jezis to je oblbovani lidi ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: st listopad 19, 2014 13:55 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Viem o tom svoje,povodne motocom stal cca 6000€+dph a teraz okolo 14000€+dph,myslim iba na meranie jednej napravy..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: st listopad 19, 2014 14:20 pm |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Nesmyslne navyseni ceny za to ze to je v jinych barvach, ale kdo chce kam, pomozme mu tam, on si jeste dovoli napsat co napsal a hlavne navic bude mit jeste verzi bez retarderu a to jsou zkratka vyhozeny penize ... to uz se daji koupit lepsi a propracovanejsi brzdy nez tenhle posledni vykrik ze tmy pred umrenim
Nabizel jsem ze k Motocomu vytvorim funkcni software i s kompletnim hardware, vyrobce nechtel ze se mu to na ty prodane 3 brzdy za rok nevyplati a pak se dokonce vysmal nad tim kdyz jsem mu rekl ze tedy brzdu vyrobime komplet i s jinym systemem a dokazu mu ze jeho metodika mereni neni stastne zvolena. Zaroven to ani s cinskym retarderem poradne fungovat nemuze v pripade zatezovych brzd - modri vedi ...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne květen 18, 2025 20:37 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|