Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Opakujuce sa casti dat v dumpe z ECU |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
igino |
Zaslal: čt říjen 23, 2014 20:56 pm |
|
|
Založen: 21.10.2014
Příspěvky: 22
|
Ahojte
pozeral som si data z original eprom 038906018FB (Seat ibiza ASV 110HP) a vsimol som si ze cast od 0x00000 az 0x07FFF sa opakuje od 0x08000 po 0x0FFFF pricom rozdielne su len posledne 4 byte (predpokladam ze ide o checksum a kedze data su rovnake predpokladam ze jeho algoritmus bude zrejme naviazany na poziciu v pamati). Potom sa blok dat opakuje akoby este raz ale nie uz uplny (od 0x10000). Pozeral som si to aj vo winolse a napr. startovaciu mapu (opravte ma ak sa mylim) som nasiel az 3 krat a to na adresach :
0x03D02, 0x0BD02, a 0x3BD02 (vzdy posunuta o dlzku spominaneho opakujuceho sa bloku teda 0x8000)
Je tomu tak z dovodu zalohy map alebo je na to iny dovod ? Prip. Ak sa mapa upravy musi sa upravit na vsetkych 3 poziciach sucasne ?
Dik
PS: Dump som stahoval z viacerych miest, jednym bolo aj toto forum :
http://checksum.cz/forum/viewtopic.php?p=9799&sid=be8cfc68a347b95dbb64e06e36d4bf79
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá říjen 24, 2014 9:37 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
říká ti něco pojem
kodovani ecu ? manual , automat, 4kolka ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
igino |
Zaslal: pá říjen 24, 2014 13:33 pm |
|
|
Založen: 21.10.2014
Příspěvky: 22
|
Jasne
Akurat mi je divne ze mapy pre obe varianty kodovania v tomto pripade su rovnake. Malo by byt v podstate jedno ktore kodovanie si vyberes. Akurat neviem ktoremu nalezi prvy a ktoremu druhy blok. Teoreticky by sa mohla pouzit jedna cast na upravu, druha nechat tak a kodovanim si to mozem prepinat alebo nie ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá říjen 24, 2014 16:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
opravdu jsou ty mapy stejne a nebo jen stejně vypadají ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
igino |
Zaslal: pá říjen 24, 2014 20:18 pm |
|
|
Založen: 21.10.2014
Příspěvky: 22
|
A myslis ze keby sa blok map pre jedno kodovanie skopiroval do bloku map pre druhe kodovanie a nasledne sa upravili mapy len v jednom bloku, ze by sa dalo zmenou kodovania prepinat medzi origo a upravenym bez dalsich problemov ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: so říjen 25, 2014 8:24 am |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
ked to prekopirujes musis prepisat aj kodovania, aby si tam nemal 3x kodovanie pre manual a podobne
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so říjen 25, 2014 8:36 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
to jsou zase nápady...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: so říjen 25, 2014 11:52 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 575
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
jj
|
|
|
Návrat nahoru |
|
igino |
Zaslal: so říjen 25, 2014 23:19 pm |
|
|
Založen: 21.10.2014
Příspěvky: 22
|
toefuk napsal: ked to prekopirujes musis prepisat aj kodovania, aby si tam nemal 3x kodovanie pre manual a podobne
Dik
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|