Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » pada tlak turba |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
toefuk |
Zaslal: so červen 14, 2014 21:09 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
Caute,
mozno to tu pisem marne, ale skusim.
A4 1Z 66kw msa12, vsetko seria iba trysky AFN 0.205. upravene odskane a nasiel som len mapu turba a jej korekcnu mapu (len tieto dve). Tak som nastavil poziadavku v istych otackach na 2150 aby som zistil ci a kde je limiter ak tam vobec je a neviem sa dostat na poziadavku a pri cca 3000rpm sa tlak pohybuje kolo 2000mbar a N75 je vytazeny na cca 65% viac nie. Sksal som adresu 6025 a dvihol som hodnotu 199 ale nepomohlo to. Moze byt SVBL na adrese 5025 s hodnotou 210x10=2100mbar? Alebo mam skratit tiahlo na actuatore? Pridat mV na cerpadle? N75 mapu som nenasiel a uvazjem ci tam nieje single value min/max voltage na N75(ale to by mi asi tiez moc nepomohlo).
Ak to neporiesim nemozem nahodit vacsie obtokove turbo z mercdesu co caka uz len na plug and play.
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so červen 14, 2014 21:39 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No můžeš tu házet adresy ale pokud nedoplníš základní info to jest číslo ecu a verzi sw tak se odpovědi nedočkáš, nejlépe i přiložit sw jako takovej, fakt je problém se naučit číst http://checksum.cz/forum/viewtopic.php?t=9112
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: ne červen 15, 2014 8:14 am |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: po červen 16, 2014 13:36 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
ako som cakal, dakujem!
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po červen 16, 2014 20:55 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ono to nemá žádnej bost limit jen řízení střídy ventilu a jeho rychlosti reakce a v zátěži 90% - 100% je to na mezní hodnotě 255 tzn jako kdyby tam žádná regulace nebyla a overboost je od 2800 ot/min nastavený na max reakci takže s tímhle moc nevymyslíš leda tak externí řízení tlaku turba a dát něco co pořádně foukne jediné co jde je to turbo trošek popohnat v nižší zátěži aby se rychleji nafouklo ale to je asi tak vše
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út červen 17, 2014 5:13 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
A nestacilo by vymenit za hlinikovou s plcc.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: út červen 17, 2014 14:16 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
roland702 napsal: A nestacilo by vymenit za hlinikovou s plcc.
to si nechavam ako poslednu moznost, 16bit MSA15.
V tejto oblasti som novacik, tak majte so mnou trochu trpezlivost prosim.
V passate MSA15 je SVBL hned pred PID regulaciou(je tam 6 map 16x1).
http://ulozto.sk/xtu4NsRj/passat-pid-a-svbl-bmp
A ja som nasiel vo svojom subore 6 map 20x1 co su trochu podobne PID regulacii a tiez tam mam ale dve hodnoty 199, tak dufam, ze ked ju navysim (hodnotu 199=1990mbar), mozno ma to pusti s tlakom vyssie.
http://ulozto.sk/xpfBB52b/mozno-boost-limit-bmp
http://ulozto.sk/xX7ddGMB/mozno-pid-bmp
Mozno je to picovina ale asi to vyskusam. Musi tam byt predsa neaka hodnota krora urcuje kedy treba zregulovat tlak.
Ked som zvysil predpatie na wastegate o dve otacky, tak som sice docielil pozadovaneho tlaku, ale N75 ho zreguloval spat nadol a bol vytazeny ,,az" na 75% (pred zvysenim predpadia ,,len" 60% vytazenie).
Inak dakujem! Som rad, ze sa najde este niekto co dokaze nezistne pomoct.
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: út červen 17, 2014 18:09 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
odskusane, bez zlepsenia
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út červen 17, 2014 21:21 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
napiš adresy map podle tebe at víme co vlastně upravuješ
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: st červen 18, 2014 13:51 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
Tieto su v druhom softe 586, myslim, ze patria k PID regulacii.
068C7 20x1
068F7 20x1
06927 20x1
06958 20x1
06987 20x1
069B7 20x1
pred tymito je este par map a je tam aj hodnota 199 na adrese 06837, tu som navysil a ziadna zmena...
Skoda, ze sa tu nedaju vkladat obrazky...
Co si o tom myslis ty?
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st červen 18, 2014 14:46 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
zkus pohebajt s tim hrbem na adrese 007844 tlak turba máš na 007863 pak na 7BE0 a overboost na 7CD8 a nekde kolem nich jsou pid hrby tak pozkoušej a dej vědět
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: st červen 18, 2014 19:59 pm |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
OK, dikes, ale najskor musim poriesit problem s cerpadlom, dnes som nahodil 11mm hlavu a musim tocit tak 5-8 sekund kym naskoci motor, asi ma jebne.
Robil som to 10krat a nikdy nebol problem, ale prave mne sa to musi pojebat.
07863 - je EGR
7BE0 - turbo map
7CD8 - korekcna mapa atmosfericky/otacky (tam som skusal pridavat 100mbar a nic)
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
toefuk |
Zaslal: po červen 23, 2014 5:55 am |
|
|
Založen: 26.5.2014
Příspěvky: 48
|
ok, vyriesene, vadna 11mm hlava
|
_________________ Komu chyba O2H nech nelezie do lesa...
|
|
Návrat nahoru |
|
|