Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » votunýme tvojý káru pyčo :-) |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: so květen 17, 2014 6:59 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
zdár pyčo. seš vosel se starou károu po fotrovy a výš pýču o kárách ? a umýš jen čornout fylm na netu a nebo vožralej povalyt popelňycy nebo ulomyt značku ??
tak to seš náš kámoš a přesně takový vosli my potřebujem ...
http://www.nejlevnejsi-chiptuning.cz/cz/nejcastejsi-dotazy/otazky-a-odpovedi/
citace :
ChipTuning – Proč to sakra nedělá výrobce?
Vod počátku automobilový historie se motory tunily. Dokonce i na starým modelu Henryho Forda si moh řidič ovládat zapalování pravítkem na sloupku řízení. Cílem bylo zvýšit výkon a krouťák motoru tím, že si řidič naladil optimální časování zážehu co nejlýp k poměru vzduchu. Za posledních 20 let se to posunulo trochu dál. Elektronický systémy vstřikování, přímý vstřikování a všechny elektronický blbosti umožnily získat slušněj výkon i z malejch motorů. Dneska maj všechny motory elektronickej mozek - ECU (řídící jednotky motoru). Softwér v ECU kontroluje kompletně chod motoru, časování zápalu, dodávky paliva, tlak turba a další tunu parametrů aby to dobrě jelo. A v tom je zakopanej pes. Výrobce musí počítat s hodně špatnejma podmínkama, od trotla řidiče po volej místo nafty - proto musí výkon motoru poddimenzovat. Proč konrtétně? Sleduj:
rozdíly v kvalitě pohonnejch hmot v jednotlivých zemích
zvýšený emise výfukových plynů vlivem špatnýho paliva
nedodržování servisních intervalů - lidi na to dlabou
různý hodnoty emisí výfukových plynů v různých zemích
výše pojistky podle výkonu motoru (mimo ČR většina zemí EU)
Díky tomu musí výrobce oříznout výkon a snížit ho na minimum, aby uspokojil zákazníka a neměl reklamace, ikdyž se k tomu chováš jako prase. Počítá s velkou tolerancí při výrobě, co kdyby se něco sprasily, a proto je software jednotky výrazně omezenej
My tenhle komprosim odstraníme. Program upravíme tak, že si nechá ještě dostatečný rezervy ale mnohem líp pojede. Víme, že paliva u nás jsou daleko lepší než na ukrajině nebo v rusku a to samý platí s volejema. Počtáme, že nejsi trotl a olej vyměníš jak máš. Proto ti můžeme nabídnou úpravu s vyšším výkonem a zachováním 100% komfortu jízdy se stejnejma emisema jako před úpravou.
ale top otázka je tohle : Potřebuji silnější brzdy?
Ne, vozidlo váží pořád stejně, tudíž k tomu není důvod.
co dodat pyčo , na brzdy ser pyčo , vono se to zastavý třeba vo strom až pojedem s modrejma světlama pod károu z dyskotéky z hornýho vydlova, kde sme machrovaly před mýstnýma mařkama ...
jo a kup sy pyčo náš osobný flešr , abi sys moh pyčo tunit káru před dýzou v tom horným vydlově ...
to budou mařky čumět a vlhnout pyčo...
ťy ho pak vifouknou třeba y dvakrát během toho čypováňý....
to máme pyčo zmaklej marketynk co vole ? skoro stejně jako fyrma "SCHODYTUNYNK" KLADNO tam taki káru načypujou y kdiž má nákej eror ..... no co vole bud se to vopravý jýzdou nebo to padne , vosel zaplaťyl tak co votravuje ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
tpower |
Zaslal: so květen 17, 2014 8:33 am |
|
|
Založen: 7.2.2013
Příspěvky: 211
|
Mazec ... kua asi se dostavame do jineho stavu mysleni si frajer mysli...
|
_________________ www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so květen 17, 2014 9:57 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no a komu by nestačily mařky z vidlova , tak při natunění 2 a více aut je v ceně i vyfouknutí od pěkného teplého arabského fešáka....
no co se divíte ? v našem bigcity je normální že si to rozdá chlap s chlapem a říká se tomu duhová tolerance...
navíc se rok co rok pořádají pochody tak aby si ostaní mysleli že je to v cajku
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: ne květen 18, 2014 10:00 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
copak, někdo tě zkoušel sbalit?
btw. tohle neni reakce na poslední příspěvek, ale na tu cYtacY (převzato z lamer.cz):
<Ajiinka> Tosh sem byla s kamoshama w lihu jak sviň. Ty wole ani newísh o cos přyšel.
<Tomano> Musím ti říct, že mě značně irituje tento moderní trend - psát W do slovíček kam nepatří. Stejně jako psaní hrubek a jiných disproporcionálních chyb, a při tom to považovat za znak sociální nadřazenosti. Ergo tě musím požádat, abys zanechala tohoto hanebného ničení českého jazyka, jinak budu nucen urazit tvůj původ a přidat hanlivý přívlastek.
<Ajiinka> Co to melesh ty woe????
<Tomano> PIŠ JAKO ČLOVĚK TY PÝČO PLESNIVÁ!!!!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt květen 22, 2014 9:44 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
No na Ukraině jsem byl natankoval jsem do svýho BMW G450 co ma kompres nesmysl a točí 10500 ot ten jejich benzín označen 91 s toho rezatýho stojanu s tou zpuchřelou hadicí ve strachu že praskne a s první jiskrou odletám ja baron prášil cena 25 korun ve mě nevzbuzovala duvěru ale světe div se jelo to líp než na 98 made in CZ tak nevím kde je chyba .......
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
mesi3 |
Zaslal: čt květen 29, 2014 21:15 pm |
|
|
Založen: 1.3.2013
Příspěvky: 10
|
Digi tak to je pěkná práce
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|