Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Efekt egr off na SOI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Efekt egr off na SOI

Autor Zpráva
Hydra
Zaslal: út březen 04, 2014 8:49 am Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
Caute,

chtel bych se zeptat jaky vliv by melo mit vypnuti EGR na SOI mapy, z logiky veci si myslim, ze by bylo dobre kvuli vetsimu obsahu kysliku v komore snizit predstih pri nizkych otackach/vstrikovanem palivu, pac s vypnutym EGR bude horet rychleji.

Pry u nekterych EDC16 od VAG jsou SOI mapy pro vypnuty EGR - nemohl by sem nekdlo hodit takovy dump?

Diky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: út březen 04, 2014 11:34 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Hydra napsal:
Caute,

chtel bych se zeptat jaky vliv by melo mit vypnuti EGR na SOI mapy, z logiky veci si myslim, ze by bylo dobre kvuli vetsimu obsahu kysliku v komore snizit predstih pri nizkych otackach/vstrikovanem palivu, pac s vypnutym EGR bude horet rychleji.

Pry u nekterych EDC16 od VAG jsou SOI mapy pro vypnuty EGR - nemohl by sem nekdlo hodit takovy dump?

Diky


většinou maj jenom korekční hodnotu a zas tak mega velkej vliv nemaj aby se tim někdo zabejval dej si egt a afr za turbo a sleduj co se bude dít a zjistíš že docela nic moc protože egr maká jen při určitém zpusobu práce motoru (volnoběh , studenej motor, ustálené otáčky ) jinak je mimo činost takže při změně zátěže se odstavuje při WOT (výraz pro benzin klapku ) toho moc do řízení nezasahuje map,iat,ect,maf,ot/min to sou zakladní věci podle kterejch při wot se dá palivo a většinou při wot je to pevně daná hodnota mg/ot min u edcxx systemu se všechny hodnoty omezují takže se muže přidat některý z limiteru např smoke všechny tyhle píčoviny jsou tam stejně jen kvuli emisím drtivá většina parametru je tam jinak k hovnu bez nich to pojede taky a líp Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st březen 05, 2014 7:34 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2797
U EDC15 to zas tak nevadi, ale nez to uplne zavrit, tak radsi jen zaskrtit na plny plyn.
Uz kvuli pozadavku vahy, protoze uz na volnobeh je pozadavek naplno.
Novejsi auta maji chlazeni vyfukovych plynu, tam bych nevypinal, ale opet jen
zaskrtil.Motor se pak lepe a rychleji ohriva.
A bude hur, jeste nas cekaji dva EGR ventily na novych motorech.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dist01
Zaslal: út duben 15, 2014 22:37 pm Citovat
Založen: 28.6.2007 Příspěvky: 190
no jo no emise zmensováni predvstriku nebo dokonce zavstrik akvuli NOx zmensovani direk ve vstrikovačich
aby mohli zachovat urcitou delku vstriku a pridavat tlak paliva pak nemaji lehat turba kdyz to vsechno kotli do vyfuku a paradoksne tu telotu chcou srazit vysokym plnicim tlak s lambdou 1,5

_________________
new Galletto FG technology a BMW E46 330i Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so červen 21, 2025 5:21 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.