Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Efekt egr off na SOI |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Hydra |
Zaslal: út březen 04, 2014 8:49 am |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Caute,
chtel bych se zeptat jaky vliv by melo mit vypnuti EGR na SOI mapy, z logiky veci si myslim, ze by bylo dobre kvuli vetsimu obsahu kysliku v komore snizit predstih pri nizkych otackach/vstrikovanem palivu, pac s vypnutym EGR bude horet rychleji.
Pry u nekterych EDC16 od VAG jsou SOI mapy pro vypnuty EGR - nemohl by sem nekdlo hodit takovy dump?
Diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út březen 04, 2014 11:34 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
Hydra napsal: Caute,
chtel bych se zeptat jaky vliv by melo mit vypnuti EGR na SOI mapy, z logiky veci si myslim, ze by bylo dobre kvuli vetsimu obsahu kysliku v komore snizit predstih pri nizkych otackach/vstrikovanem palivu, pac s vypnutym EGR bude horet rychleji.
Pry u nekterych EDC16 od VAG jsou SOI mapy pro vypnuty EGR - nemohl by sem nekdlo hodit takovy dump?
Diky
většinou maj jenom korekční hodnotu a zas tak mega velkej vliv nemaj aby se tim někdo zabejval dej si egt a afr za turbo a sleduj co se bude dít a zjistíš že docela nic moc protože egr maká jen při určitém zpusobu práce motoru (volnoběh , studenej motor, ustálené otáčky ) jinak je mimo činost takže při změně zátěže se odstavuje při WOT (výraz pro benzin klapku ) toho moc do řízení nezasahuje map,iat,ect,maf,ot/min to sou zakladní věci podle kterejch při wot se dá palivo a většinou při wot je to pevně daná hodnota mg/ot min u edcxx systemu se všechny hodnoty omezují takže se muže přidat některý z limiteru např smoke všechny tyhle píčoviny jsou tam stejně jen kvuli emisím drtivá většina parametru je tam jinak k hovnu bez nich to pojede taky a líp
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st březen 05, 2014 7:34 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
U EDC15 to zas tak nevadi, ale nez to uplne zavrit, tak radsi jen zaskrtit na plny plyn.
Uz kvuli pozadavku vahy, protoze uz na volnobeh je pozadavek naplno.
Novejsi auta maji chlazeni vyfukovych plynu, tam bych nevypinal, ale opet jen
zaskrtil.Motor se pak lepe a rychleji ohriva.
A bude hur, jeste nas cekaji dva EGR ventily na novych motorech.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dist01 |
Zaslal: út duben 15, 2014 22:37 pm |
|
|
Založen: 28.6.2007
Příspěvky: 190
|
no jo no emise zmensováni predvstriku nebo dokonce zavstrik akvuli NOx zmensovani direk ve vstrikovačich
aby mohli zachovat urcitou delku vstriku a pridavat tlak paliva pak nemaji lehat turba kdyz to vsechno kotli do vyfuku a paradoksne tu telotu chcou srazit vysokym plnicim tlak s lambdou 1,5
|
_________________ new Galletto FG technology a BMW E46 330i
|
|
Návrat nahoru |
|
|