Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » ECM omezovac |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
TDIDZONY |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:00 pm |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 9
|
Zdravim mam dotaz dokazu jako lajk udelat omezovac otacek na tdi? Diky za info
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:13 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
|
Návrat nahoru |
|
TDIDZONY |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:15 pm |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 9
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:18 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
obe veci jsou naprosto stejny jen v jinem rozsahu otacek ne ? mam to nastavene do 2500tis pak je to zbytecne..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TDIDZONY |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:19 pm |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 9
|
Ja bych chtel aby byl pouze jeden a to ve 4500ot
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:20 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
ako laik to neovplyvníš, to sa musí upraviť v RJ motora
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
TDIDZONY |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:21 pm |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 9
|
to je mi jasne jde mi o to jestli to jde v ECM
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 13:28 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
jeslti nechces nic pokazit tak si zajed k nekomu kdo to dela...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 14:47 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
osobně bych začal jawou 50 ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
TDIDZONY |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 14:49 pm |
|
|
Založen: 29.9.2013
Příspěvky: 9
|
Super dekuji za rady opravdu jste mi pomohli
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: út prosinec 10, 2013 15:22 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
najdi si mapu omezovace motoru. podivej se na osy a zjistis kde co a jak ale v ECM to neudelas...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st prosinec 11, 2013 7:31 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
V ECM to udelas.Jenze to neni jako u benzinu, kde mas primo utnuty otacky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st prosinec 11, 2013 9:22 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
za prvé neřekl jsi jestli na TDI nebo TDI PD za druhé k čemu omezovač když ten motor má efektivní krouták max do 4500 a to už se fakt musiš snažit aby jsi ho tam dostal a za 3 přetáčet motor u nafty trošku postrádá logiku těžké písty klika blbej zdvih na vysoké otáčky atd těch faktoru je vic a pokud se to dělá jen jako fíčura na zvýšení ega před holkama na zastavce tak je to promrdanej čas
CUT OFF injection samozřejmě jde udělat ale k čemu pokud to není požadavek v ramci zavodní upravy kde je pro bezpečnost motoru
už jsi někdy projižděl zatačku na mokrem asfaltu v omezovači a s předním náhonem? jestli ne tak si někde nějaké auto pujč a zkus si to je to dost prdel jak to přestane sedět ve stopě
a aby jsi neřek že jsme ti neporadily tak vem ols natahni si spravnej mappack a hledej MAX RPM jsou tam tři pro studenej motor, teplej a přehřátej
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|