Obsah fóra checksum.cz » Diesel » A4 2.0tdi bpw regulace tlaku turba |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
podivoc |
Zaslal: st listopad 20, 2013 13:47 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Dalsi hrobecek-pri kazde axceleraci nastoupa plnici tlak na maximum dokud to nevypne-jednotka neubere
Naklapeni chodi lehce,mech,ventil a snimac tlaku ok.
-pri testu akcnich clenu regulace chodi od min do max,zakl.nast. probiha jak ma
-kdyz odpojim podtlak od turba tak prestane tlacit
-prehranej sw
Zacalo to delat z niceho nic po nastartoveni,dala to permanentne
Uz me nic nanapada,neresil nekdo neco podobnyho?
Diky za nazory
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: st listopad 20, 2013 15:18 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
zkoukni komplet cele vedeni podtlaku, jestli nekde neni praskla hadicka..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st listopad 20, 2013 19:42 pm |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: st listopad 20, 2013 20:03 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Lopatky chodi lehce.
I pri nizkym pracovnim cyklu n75 to drzi porad pritazenej mech na maximum-ale jen za chodu motoru.
Jen pri zapnutym klicku chodi regulace tak jak ma.pri testu akc.clenu.
Je divny ze to nikdy do nouzaku nepadlo,az po jednom nastartovani to zacalo delat porad kdykoliv se tomu trochu slapne.
Tak uz nevim....ze by jednotka?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st listopad 20, 2013 20:49 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
a co vzit mechanickej budik a porovnat co se děje na podtlaku při akceleraci a na tlaku turba na tuhle kontrolu mám ještě malou kamerku co připnu tak aby viděla na tahlo od měchu co dělá a pokud tahlo nereaguje tak změřit střídu na ventil jestli odpovídá tomu co říká jednotka v měřených blocích a po zhlednutí zaznamu ze všeho prostě vypadne to co zavadu zpusobuje
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: čt listopad 21, 2013 14:04 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
Už to tady někdo řešil, skutečná střída (z oscilu) vůbec při běhu motoru neomezovala, v live datech se to ale chovalo správně
|
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: čt listopad 21, 2013 14:27 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
jini napsal: Už to tady někdo řešil, skutečná střída (z oscilu) vůbec při běhu motoru neomezovala, v live datech se to ale chovalo správně 
jj to je presne ten problem,nevis kde to bylo nemuzu to dohledat,ale ve finale to bude stejne jina ecu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt listopad 21, 2013 16:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jini napsal: Už to tady někdo řešil, skutečná střída (z oscilu) vůbec při běhu motoru neomezovala, v live datech se to ale chovalo správně 
jojo , a byla to edc16u1 25tdi touareg ...
mam ji jeste v regale nekde...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: čt listopad 21, 2013 17:16 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Vymenim a dam vedet jak to dopadlo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|