Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Seat Toledo TDI 81kw 038906012AT |
Strana 1 z 10 Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Další |
|
Autor |
Zpráva |
m@yo |
Zaslal: út duben 24, 2012 5:51 am |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Zdravím všetkých. Mohol by mi niekto prosím Vás skontrolovať tento upravený súbor, popr. povedat čo v ňom nieje uplne OK? Ten prvý je original a ten druhý je upravený. Ďakujem
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
0281010062_038906012AT.rar |
Velikost: |
121.54 kB |
Staženo: |
2781 krát |
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
Seat Toledo 038906012AT.rar |
Velikost: |
121.65 kB |
Staženo: |
2742 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: út duben 24, 2012 6:39 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
na muj vkus je tam naložíno jak v kamnech
Turbo o více jak 300mbar na 2310mbar, ale ten někdo stejně zapomněl upravit single boost limiter, který je 2150 Paliva jak v kamnech - nehulí to?
za mě palec dolů!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: út duben 24, 2012 19:58 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ďakujem za hodnotenie. Ten súbor tam mám uz 220 000 km,problémy to nerobí žiadne,spotrebu to má vynikajúcu (na dlhšiu trasu 4,5 l/100km, pri jazde na podlahu max. 6,0 l/100km) jedine keď tomu na dvojke alebo na trojke šlápnem plný plyn,tak to trocha zadimí na čierno. Ešte mám jeden súbor ktorý je označený
038906012BT(od kámoša,myslím že to je z AutoComSoft-je priložený pri texte), lenže ten originál má na konci AT. Može tam ísť aj to BT alebo tam musí byť jedine to AT?
Ďakujem.
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
038906012BT tunning.rar |
Velikost: |
122.41 kB |
Staženo: |
2788 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: út duben 24, 2012 20:17 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Nechaj si to upravit priamo na tvoj motor. Autam sa uz nejaky cas venujem, ale naliat nieco do rj co nepoznam by som sa neodvazil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vopi |
Zaslal: út duben 24, 2012 21:21 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 491
|
Trochu tedy nechapu proc ses ptal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út duben 24, 2012 21:38 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Jednoduchý chce to poslat dál
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: út duben 24, 2012 21:45 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
m@yo napsal: Ďakujem za hodnotenie. Ten súbor tam mám uz 220 000 km,problémy to nerobí žiadne,spotrebu to má vynikajúcu (na dlhšiu trasu 4,5 l/100km, pri jazde na podlahu max. 6,0 l/100km) jedine keď tomu na dvojke alebo na trojke šlápnem plný plyn,tak to trocha zadimí na čierno. Ešte mám jeden súbor ktorý je označený
038906012BT(od kámoša,myslím že to je z AutoComSoft-je priložený pri texte), lenže ten originál má na konci AT. Može tam ísť aj to BT alebo tam musí byť jedine to AT?
Ďakujem.
No to je taky ukázková úprava, nech si tam raději ten nesmysl co tam máš když jsi s ním tak spokojený
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: út duben 24, 2012 23:01 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
No pytal som sa preto lebo som chcel vediet aky je rozdiel medzi tym AT a BT(co znamena to oznacenie,ci je to podla roku vyroby atd...). Ten subor s AT na ktorom jazdim je z nemeckej firmy ktora na to vystavila certifikat,zapisali to tam a namerali vykon 97,4 kw. Ten isty vykon dali zapisat aj do technicaku,lebo auto mam dovezene z DE. A ten subor s BT na konci je kupeny v ACS Praha,tak preco ho potom predvaju ked je to somarina? Je to teda subor ktoreho povod nepoznam,ale ked ho predava nejaka spolocnost,tak by mal byt overeny(cize nenalievam tam nieco nezname). A za dalsie,kto rozumny mi upravi ten moj original,ved takisto ma moze okaslat hocikto komu by som to dal robit,to uz je jedno ci firma alebo sukromna osoba. Ďakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: st duben 25, 2012 5:21 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Jak vidíš, tak ani firmy s certifikátem ti nemusí prodat super soft. U obou je problém že nikdo nešáhl na limitery, tak že se třeba s tlakem turba nedostaneš přez určitou hranici která je z pravidla 0,05Bar nad maximální seriový požadavek, pak to dělá to, že ti sice tlak při akceleraci někam povyleze, ale limiter ho běham chvíle srovná kam potřebuje, navic u druhého softu není zdaleka upravené vše co se i běžně upravuje a třeba u mapy naklápění lopatek je docala naloženo .
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st duben 25, 2012 5:23 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
exotus napsal: Jednoduchý chce to poslat dál 
nene , to má na svoje auto , galetto mu dal bazarní xindl jako slevu ,,,
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: st duben 25, 2012 5:52 am |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ja osobne nemam ziadne take zariadenie a ten kamarat ktrory mi to vycital ma nejaku tu krabicu co sa vola ABRITES VAG Commander. On robi autoelektriku uz asi 15 rokov a toto ma skor ako konicek nie ako zarobkovu cinnost.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: st duben 25, 2012 6:41 am |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 787
|
m@yo napsal: Ďakujem za hodnotenie. Ten súbor tam mám uz 220 000 km,problémy to nerobí žiadne,spotrebu to má vynikajúcu (na dlhšiu trasu 4,5 l/100km, pri jazde na podlahu max. 6,0 l/100km) jedine keď tomu na dvojke alebo na trojke šlápnem plný plyn,tak to trocha zadimí na čierno. Ešte mám jeden súbor ktorý je označený
038906012BT(od kámoša,myslím že to je z AutoComSoft-je priložený pri texte), lenže ten originál má na konci AT. Može tam ísť aj to BT alebo tam musí byť jedine to AT?
Ďakujem.
Hoši jak to děláte s tou spotřebou ? Pokud jezdím pomalu tak to odpovídá,ale pokud jedu podlahu tak se pod 8l. nikdy nedostanu. Nebo máme každý jinou podlahu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st duben 25, 2012 6:46 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No práve ze ked to trocha čierno zadimi tak to nezerie naftu ale travu kolem cesty...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: st duben 25, 2012 6:51 am |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
No v prvom rade asi treba predvidat stav cesty a premavku a snazit sa vyuzit vykon motora nie vykon brzd.
Aspon ja osobne sa snazim.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: st duben 25, 2012 7:08 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
m@yo napsal: No v prvom rade asi treba predvidat stav cesty a premavku a snazit sa vyuzit vykon motora nie vykon brzd.
Aspon ja osobne sa snazim.
Přesně tak brzdí jen posera
Tak si představ že kdyby se to udělalo kloudně tak jezdíš za 2,5l a brzdy z toho normálně můžeš vyndat na furt
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|