Obsah fóra checksum.cz » Originální soubory » Opel Corsa, Tigra 1,4 16V pamet AM29F010 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Sayllo |
Zaslal: st červenec 03, 2013 11:44 am |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Ahojte, prosim zhanam tento originalny dump do pamete AM29F010. Mam soft pre motor 1,2. Motor bol zameneny za 1,4 16V a bezi to teraz celkom uboho. Neviem pod akym cislom ECU mam vobec zhanat ten dump. Mam ECU s Tigri 1,4 16V ale je to s 1994 tak je tam stara EPROM este v petici. Ten obsah nejde dostat do 29f010.
Malo by to mat 90 hp originalne.
Dakujem za rady
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červenec 03, 2013 12:39 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
musiš dát vyšší napětí při zápisu , pak to pujde zapsat z te 27cxx do 29f010..
začni napřed s 220 a když to bude protected , tak 380v to 100% zlomí.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st červenec 03, 2013 12:43 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
DIGI-DELETED napsal: musiš dát vyšší napětí při zápisu , pak to pujde zapsat z te 27cxx do 29f010..
začni napřed s 220 a když to bude protected , tak 380v to 100% zlomí. 
A co keby ze ti lupmen tych 400 V rovno do gebule?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st červenec 03, 2013 12:45 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2180
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červenec 03, 2013 13:21 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Sayllo napsal: DIGI-DELETED napsal: musiš dát vyšší napětí při zápisu , pak to pujde zapsat z te 27cxx do 29f010..
začni napřed s 220 a když to bude protected , tak 380v to 100% zlomí. 
A co keby ze ti lupmen tych 400 V rovno do gebule?
copak , od té doby co umřel louis de funés už ve francii neznají legraci ? a nebo je to opravdu Dolná Bačová ?
ale abys neřekl : vykašli se na nesmysly s dopasováváním softu na jiný hw ecu...
kup si ecu za 10 euro co tam patří , v tý vypni immo a máš to ne ?
jenom nevim jestli náhodou 12 nemá 1bodový vstřik a 14 16 multipoint ???
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st červenec 03, 2013 17:08 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
DIGI-DELETED napsal: [quote=0"Sayllo"] DIGI-DELETED napsal: musiš dát vyšší napětí při zápisu , pak to pujde zapsat z te 27cxx do 29f010..
začni napřed s 220 a když to bude protected , tak 380v to 100% zlomí. 
A co keby ze ti lupmen tych 400 V rovno do gebule?
copak , od té doby co umřel louis de funés už ve francii neznají legraci ? a nebo je to opravdu Dolná Bačová ?
ale abys neřekl : vykašli se na nesmysly s dopasováváním softu na jiný hw ecu...
kup si ecu za 10 euro co tam patří , v tý vypni immo a máš to ne ?
jenom nevim jestli náhodou 12 nemá 1bodový vstřik a 14 16 multipoint ???[/quote]
je problem tu ECU zohnat. A hlavne ak ju zhana niekto co ani nevie moc ako to vyzera... Hardware co sa tyka ECU musi byt rovnaky, lebo to auto ide normalne. Len to skratka netaha. A navyse 1,4 16v ma tiez 29f010. Len jaksi to neviem najst.
Na ecu mam 16214239 JD DELCO ELECTRONICS BWJN je to rok 2000 ta s 94 ma vsrtko identicke az na tu pamet a cosi odnimatelne tiez.
a netusim kde je tvoja bacova. Skor by si mi mohol poradit kde zozeniem trysky bosch dsla 142 P 1193
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|