Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » immo marelli 1ap.20 xsara |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
mecsoun |
Zaslal: po březen 11, 2013 14:48 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Mohl by mi prosím někdo poradit s jednotkou iaw 1ap.20 ve xsaře s motorem LFX? Auto nestartuje a nejde se spojit s jednotkou motoru pomocí diagnostiky a kontrolka imma bliká jak o život. Zkoušeno Texou a Bosch KTS. S jednotkou imma se Texou spojím a máme v paměti závadu chybu ohledně komunikace s jednotkou motoru. Přesné znění chyby nevím, ale bylo to tam nějak "chyba datové linky s ecu", ale jediné co mě napadlo je prostě, že jednotka nekomunikuje s jednotkou imma. Tedy jsem proměřil kabely od ecu k immu a ty jsou ok. konektory vypadají také v pořádku. Po zapnutí klíčku je slyšet čerpadlo v nádrži tedy z toho usuzuju, že jednotka motoru sepne a následně sepne relé relé v čerpadle. Z logiky věci bude tedy dvojité relé OK. Zkoušel jsem ještě jednotku napojit na stole ale stejně se s ní nespojím diagnostikou. Měl jsem tu ještě jednu tu samou jednotku motoru a ta na stole také nejde. Je tedy možné, že dokud jednotka motoru není odblokovaná jednotkou imma tak se s ní nespojím? Ptám se aby jsem nehledal třeba problém tam kde není. Právě už jsem si připravil patici do jednotky abych mohl vyndat flash, že bych vypnul immo. Programátor na procesor právě nemám k dispozici. Ju a konektor k diag zásuvce jsem také kontroloval a napájení jednotky motoru je také OK. Pro kontrolu sem dám ještě pinout co jsem použil pro zapojení na stole: 13 a 35 je +12V, 36 a 54 je kostra a na diagnostiku pin31 K linka a pin12 L linka.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: so březen 16, 2013 0:01 am |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1495
Bydliště: Jihlava
|
Zapojeni je Ok , neni mozne ze mas obe jednotky KO , musis se spojit i kdyz immo neni vypnute. Nekde jsi mozna udelal chybu, projdi to jeste jednou, takze kdyz das jednu nebo druhou jednotku tak se nespojis ani v aute ?
|
_________________ BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: so březen 16, 2013 9:01 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
" musis se spojit i kdyz immo neni vypnute "
Na to bych moc nesazel
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so březen 16, 2013 9:09 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2180
Bydliště: Ostrava
|
pokud je immo aktivní nespojíš se ani s jednou.
ono pokud máš PPS máš to tam napsaný, ale nikdo to asi nečte
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: so březen 16, 2013 9:36 am |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1495
Bydliště: Jihlava
|
Ale na stole by se mel spojit ? Nebo ne ? V aute to chodi pokud se nepletu pres jednotku Texton, nebo se zas pletu ?
|
_________________ BDM 100,Renault Tool decoder,.,Beeprog,,Renault immo decoder,.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess +Ktag, Abritus. Digi prog III. Orange 5. .KT200,FoxFlash.
Flex ecu tuning.
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: so březen 16, 2013 11:24 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Pleteš
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: ne březen 17, 2013 0:30 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
jak na potvoru na to nebyl čas kouknout a nějak se tím zabývat. Jestli jsem tě Okuro pochopil tak tam budou popisy na přizpůsobení?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne březen 17, 2013 7:39 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
vypnout immo na teto ecu je prace asi na 5 minut bez vyndavání čehokoliv ...
ovšem přijít na jak , to už je práce na pár let
tak to bud někomu pošli a zaplat za práci a nebo se s tím dál rozčiluj , když nevěříš tomu co ti psal Robin.
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: út březen 19, 2013 20:55 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Tak jsem to zvládl. Sice to nebylo cestou bez rozebrání ecu, ale šel jsem přes flash na vymazání eeprom tms374, ale povedlo se mi to. Spíš by mě zajímal ten způsob jak to vypnout aniž by se rozebírala jednotka. je to určitě komfortnější bez nějakého letování a vlámání se do jednotky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st březen 20, 2013 18:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no musíš resetnout ecu v okamžiku kdy nabíhá bootloader..
stejně tak u všech tms374...
jak se to dělá , na to musíš přijít sám
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: st březen 20, 2013 22:09 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Aha, zítra zajdu na vrakoviště pro jednotku a to by v tom byl čert, aby jsem na to nepřišel. nepoužívají se na to nějaké ty generátory frekvence?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
paja |
Zaslal: čt březen 21, 2013 7:55 am |
|
|
Založen: 7.3.2007
Příspěvky: 385
|
Kus drátku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|