Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Prosba o pomoc s EDC 16U34 03G.906.021LB 8051
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Prosba o pomoc s EDC 16U34 03G.906.021LB 8051

Autor Zpráva
cervenyxp
Zaslal: út únor 23, 2010 16:10 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Já vám děkuji za veškeré nápady, už jde dolů převodovka, ono je to auto nějak divné, v jednotce se někdo hrabal, lišta kabelů ke vstřikum v háji, 2 vstřiky jak když je udělal někdo na měrku místo podle postupu, ucpaný sání, rozvody o zub, prostě tohle auto už máme jako trenažér, protože to je katastrofa, prošlo to servisama a vždy na tom někdo něco dopáchal a teď mi to máme stylem šmudlo hledej, co mě víc fascinuje, je jestli budete mít pravdu tak zákazník drží v ruce doklad na 41tis kč za výměnu dvouhmoty a je tam cca 100km a těch 90km je naše testování a 10km přejezd k nám. Horší je že se k Vaší teorii začínám přiklánět protože po důkladném přezkoumání spojení motoru s převodovkou to vypadá že nikdy dole nebyla.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: st únor 24, 2010 8:25 am Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
ale na změření dvouhmoty ti stačí asi 20 mimut a dvoukanálový osciloskop. nemusíš ani rozdělávat.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cervenyxp
Zaslal: st únor 24, 2010 11:26 am Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
A jak prosím poraď ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: čt únor 25, 2010 9:10 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
AEP napsal:
to co měříš ty 3 mg a + - atd, je snaha ecu motoru o vyrovnání běhu. jednotka změnou dávky ovládá plynulost chodu motoru a reguluje tím výkonostně slabší a silnější válce. příčina může být různá, dezinformace snímačů, špatná komprese, dvohmota, poškozená tryska adt. je třeba měřit. nejlépe osciloskopem.
Ale na volnobeh!!! Dorovanava monozstvi podle kroutaku jednotlivych valcu..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: čt únor 25, 2010 9:47 am Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
roland702 napsal:
AEP napsal:
to co měříš ty 3 mg a + - atd, je snaha ecu motoru o vyrovnání běhu. jednotka změnou dávky ovládá plynulost chodu motoru a reguluje tím výkonostně slabší a silnější válce. příčina může být různá, dezinformace snímačů, špatná komprese, dvohmota, poškozená tryska adt. je třeba měřit. nejlépe osciloskopem.
Ale na volnobeh!!! Dorovanava monozstvi podle kroutaku jednotlivych valcu..


ano, ale ne podle kroutáku, ale podle rychlosti jednotlivých válců.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roland702
Zaslal: čt únor 25, 2010 12:49 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
zalezi jaka ecu a jak si to prepocitava. Jasne ze se meri rychlost... Dalsi vec je jak na tom je BIP. Aby byly korekce jak maji bejt..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: čt únor 25, 2010 12:51 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
AEP napsal:
ale na změření dvouhmoty ti stačí asi 20 mimut a dvoukanálový osciloskop. nemusíš ani rozdělávat.
Muzes to nejak rozvest,, mam KTS 550 a treba bych se aspon tohle naucil delat... Zatim na samostudium nemam cas ale zajima me to..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: so únor 27, 2010 18:31 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Tak a je vše v háji, jen pro zajímavost, vstřiky 1-4 otočeny čily teď tam jsou jakoby 4-1, dvouhmota nová, čidlo talku nové, váha vzduchu, pokusně zaslepeno egr, ECU nahrán originální fw, kabelová lišta vstřiků nová a pokaždé válec 4 po přidání dostává velkou dávku paliva a kouří bíle a "nejde", ověřeno sundáním sání a výfukových parohů, motor běží na volnoběh klidně, ze čtvrtého válce pouze odchází o dost stupňů více teplejší spaliny. Ventily těsní a při natlakování válce neunikají, čidlo na klice nové, jediné co není ověřeno k tomu se dostanu až zítra zkusím změřit průběh hal sondy na klice zda není poškozen ten permanentní magnet na klice. A jěště jedna důležitost, tlak všech válců je 30atm +- 1atm
korekce vstřiků cca : +0,5mg,-0,5mg,-2,8mg,+3mg. Tandemové čerpadlo tlak 5-6atm, podávací čerpadlo 3,5atm. VAG kanál 18 stavy: 0,0,0,0 kanál 23 časy: 0,-21,0,0 . Vačka zkontrolována, sedřená není a poškození žádné, na vstřikách čepy bez poškození.

A ktéhle legraci mám dva dotazy :
1. je možné aby jednotka byla nakopnutá tak že bude dávat na 4 válci zbytečně mnoho paliva ?
2. mohlo by čidlo na klice ( hallův snímač ) nebo snímač na vačce tohle způsobovat ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: so únor 27, 2010 18:50 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
cervenyxp napsal:
Tak a je vše v háji, jen pro zajímavost, vstřiky 1-4 otočeny čily teď tam jsou jakoby 4-1, dvouhmota nová, čidlo talku nové, váha vzduchu, pokusně zaslepeno egr, ECU nahrán originální fw, kabelová lišta vstřiků nová a pokaždé válec 4 po přidání dostává velkou dávku paliva a kouří bíle a "nejde", ověřeno sundáním sání a výfukových parohů, motor běží na volnoběh klidně, ze čtvrtého válce pouze odchází o dost stupňů více teplejší spaliny. Ventily těsní a při natlakování válce neunikají, čidlo na klice nové, jediné co není ověřeno k tomu se dostanu až zítra zkusím změřit průběh hal sondy na klice zda není poškozen ten permanentní magnet na klice. A jěště jedna důležitost, tlak všech válců je 30atm +- 1atm
korekce vstřiků cca : +0,5mg,-0,5mg,-2,8mg,+3mg. Tandemové čerpadlo tlak 5-6atm, podávací čerpadlo 3,5atm. VAG kanál 18 stavy: 0,0,0,0 kanál 23 časy: 0,-21,0,0 . Vačka zkontrolována, sedřená není a poškození žádné, na vstřikách čepy bez poškození.

A ktéhle legraci mám dva dotazy :
1. je možné aby jednotka byla nakopnutá tak že bude dávat na 4 válci zbytečně mnoho paliva ?
2. mohlo by čidlo na klice ( hallův snímač ) nebo snímač na vačce tohle způsobovat ?

Sad Prehoď vstreky a potom uvidiš....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cervenyxp
Zaslal: so únor 27, 2010 18:53 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
A kolik jich tam mam ještě zkusit mam jich celkem 9 a 3ks nové a je jedno kam ho dam, prostě vždy na 4 valci dává velkou dávku, tady je prostě někde chyba na elektronice
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepiktdi
Zaslal: so únor 27, 2010 20:11 pm Citovat
Založen: 14.3.2008 Příspěvky: 351
tak neco podobnehosem uz resil
auto bylo potkany a na tom valci co slpo moc paliva tak byl pist o skoro 2 milimetry niz byla ohnuta ojnice
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dusanm5
Zaslal: ne únor 28, 2010 14:04 pm Citovat
Založen: 9.7.2007 Příspěvky: 143
Ohnutou ojnici jsem resil na tdci mondeu, byla zkracena o necely milimetr a valec mel nizsi tlak. Tam bych to nehledal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Okura
Zaslal: ne únor 28, 2010 14:08 pm Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2181 Bydliště: Ostrava
možná bych zkusil změřit dynamickou kompresi.
ale chce to tlakovou sondu do 50bar a oscil.
a za běhu uvidíš jestli je to ok nebo ne.


nebo že by vadná ecu?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
roland702
Zaslal: ne únor 28, 2010 15:09 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
KOrekce jsou nake podivne, navic BIP je taky spatnej na volnobeh. Jede jen jeden valec zbytek vykazuje 0.. nejdrive si dej do kupy program a vstriky co k nemu patri..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: ne únor 28, 2010 20:03 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Vyřešeno děkuji všem za rady, ecu je softwarově ok, ale něco v ní blbne, po výměně ECU OK aute jede jak má.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt srpen 28, 2025 12:10 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.