Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Prosba o pomoc s EDC 16U34 03G.906.021LB 8051 |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
cervenyxp |
Zaslal: út únor 23, 2010 16:10 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Já vám děkuji za veškeré nápady, už jde dolů převodovka, ono je to auto nějak divné, v jednotce se někdo hrabal, lišta kabelů ke vstřikum v háji, 2 vstřiky jak když je udělal někdo na měrku místo podle postupu, ucpaný sání, rozvody o zub, prostě tohle auto už máme jako trenažér, protože to je katastrofa, prošlo to servisama a vždy na tom někdo něco dopáchal a teď mi to máme stylem šmudlo hledej, co mě víc fascinuje, je jestli budete mít pravdu tak zákazník drží v ruce doklad na 41tis kč za výměnu dvouhmoty a je tam cca 100km a těch 90km je naše testování a 10km přejezd k nám. Horší je že se k Vaší teorii začínám přiklánět protože po důkladném přezkoumání spojení motoru s převodovkou to vypadá že nikdy dole nebyla.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: st únor 24, 2010 8:25 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
ale na změření dvouhmoty ti stačí asi 20 mimut a dvoukanálový osciloskop. nemusíš ani rozdělávat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: st únor 24, 2010 11:26 am |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt únor 25, 2010 9:10 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
AEP napsal: to co měříš ty 3 mg a + - atd, je snaha ecu motoru o vyrovnání běhu. jednotka změnou dávky ovládá plynulost chodu motoru a reguluje tím výkonostně slabší a silnější válce. příčina může být různá, dezinformace snímačů, špatná komprese, dvohmota, poškozená tryska adt. je třeba měřit. nejlépe osciloskopem. Ale na volnobeh!!! Dorovanava monozstvi podle kroutaku jednotlivych valcu..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt únor 25, 2010 9:47 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
roland702 napsal: AEP napsal: to co měříš ty 3 mg a + - atd, je snaha ecu motoru o vyrovnání běhu. jednotka změnou dávky ovládá plynulost chodu motoru a reguluje tím výkonostně slabší a silnější válce. příčina může být různá, dezinformace snímačů, špatná komprese, dvohmota, poškozená tryska adt. je třeba měřit. nejlépe osciloskopem. Ale na volnobeh!!! Dorovanava monozstvi podle kroutaku jednotlivych valcu..
ano, ale ne podle kroutáku, ale podle rychlosti jednotlivých válců.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt únor 25, 2010 12:49 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
zalezi jaka ecu a jak si to prepocitava. Jasne ze se meri rychlost... Dalsi vec je jak na tom je BIP. Aby byly korekce jak maji bejt..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt únor 25, 2010 12:51 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
AEP napsal: ale na změření dvouhmoty ti stačí asi 20 mimut a dvoukanálový osciloskop. nemusíš ani rozdělávat. Muzes to nejak rozvest,, mam KTS 550 a treba bych se aspon tohle naucil delat... Zatim na samostudium nemam cas ale zajima me to..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: so únor 27, 2010 18:31 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Tak a je vše v háji, jen pro zajímavost, vstřiky 1-4 otočeny čily teď tam jsou jakoby 4-1, dvouhmota nová, čidlo talku nové, váha vzduchu, pokusně zaslepeno egr, ECU nahrán originální fw, kabelová lišta vstřiků nová a pokaždé válec 4 po přidání dostává velkou dávku paliva a kouří bíle a "nejde", ověřeno sundáním sání a výfukových parohů, motor běží na volnoběh klidně, ze čtvrtého válce pouze odchází o dost stupňů více teplejší spaliny. Ventily těsní a při natlakování válce neunikají, čidlo na klice nové, jediné co není ověřeno k tomu se dostanu až zítra zkusím změřit průběh hal sondy na klice zda není poškozen ten permanentní magnet na klice. A jěště jedna důležitost, tlak všech válců je 30atm +- 1atm
korekce vstřiků cca : +0,5mg,-0,5mg,-2,8mg,+3mg. Tandemové čerpadlo tlak 5-6atm, podávací čerpadlo 3,5atm. VAG kanál 18 stavy: 0,0,0,0 kanál 23 časy: 0,-21,0,0 . Vačka zkontrolována, sedřená není a poškození žádné, na vstřikách čepy bez poškození.
A ktéhle legraci mám dva dotazy :
1. je možné aby jednotka byla nakopnutá tak že bude dávat na 4 válci zbytečně mnoho paliva ?
2. mohlo by čidlo na klice ( hallův snímač ) nebo snímač na vačce tohle způsobovat ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: so únor 27, 2010 18:50 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
cervenyxp napsal: Tak a je vše v háji, jen pro zajímavost, vstřiky 1-4 otočeny čily teď tam jsou jakoby 4-1, dvouhmota nová, čidlo talku nové, váha vzduchu, pokusně zaslepeno egr, ECU nahrán originální fw, kabelová lišta vstřiků nová a pokaždé válec 4 po přidání dostává velkou dávku paliva a kouří bíle a "nejde", ověřeno sundáním sání a výfukových parohů, motor běží na volnoběh klidně, ze čtvrtého válce pouze odchází o dost stupňů více teplejší spaliny. Ventily těsní a při natlakování válce neunikají, čidlo na klice nové, jediné co není ověřeno k tomu se dostanu až zítra zkusím změřit průběh hal sondy na klice zda není poškozen ten permanentní magnet na klice. A jěště jedna důležitost, tlak všech válců je 30atm +- 1atm
korekce vstřiků cca : +0,5mg,-0,5mg,-2,8mg,+3mg. Tandemové čerpadlo tlak 5-6atm, podávací čerpadlo 3,5atm. VAG kanál 18 stavy: 0,0,0,0 kanál 23 časy: 0,-21,0,0 . Vačka zkontrolována, sedřená není a poškození žádné, na vstřikách čepy bez poškození.
A ktéhle legraci mám dva dotazy :
1. je možné aby jednotka byla nakopnutá tak že bude dávat na 4 válci zbytečně mnoho paliva ?
2. mohlo by čidlo na klice ( hallův snímač ) nebo snímač na vačce tohle způsobovat ?
Prehoď vstreky a potom uvidiš....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: so únor 27, 2010 18:53 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
A kolik jich tam mam ještě zkusit mam jich celkem 9 a 3ks nové a je jedno kam ho dam, prostě vždy na 4 valci dává velkou dávku, tady je prostě někde chyba na elektronice
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pepiktdi |
Zaslal: so únor 27, 2010 20:11 pm |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 351
|
tak neco podobnehosem uz resil
auto bylo potkany a na tom valci co slpo moc paliva tak byl pist o skoro 2 milimetry niz byla ohnuta ojnice
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Dusanm5 |
Zaslal: ne únor 28, 2010 14:04 pm |
|
|
Založen: 9.7.2007
Příspěvky: 143
|
Ohnutou ojnici jsem resil na tdci mondeu, byla zkracena o necely milimetr a valec mel nizsi tlak. Tam bych to nehledal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: ne únor 28, 2010 14:08 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
možná bych zkusil změřit dynamickou kompresi.
ale chce to tlakovou sondu do 50bar a oscil.
a za běhu uvidíš jestli je to ok nebo ne.
nebo že by vadná ecu?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: ne únor 28, 2010 15:09 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
KOrekce jsou nake podivne, navic BIP je taky spatnej na volnobeh. Jede jen jeden valec zbytek vykazuje 0.. nejdrive si dej do kupy program a vstriky co k nemu patri..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: ne únor 28, 2010 20:03 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Vyřešeno děkuji všem za rady, ecu je softwarově ok, ale něco v ní blbne, po výměně ECU OK aute jede jak má.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|