Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  VYRIESENE! co Vy na taketo problemy po flashy?!? POMOZTE!
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

VYRIESENE! co Vy na taketo problemy po flashy?!? POMOZTE!

Autor Zpráva
dod
Zaslal: pá květen 22, 2009 13:51 pm Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
ano je tam AM29F800BB-70SE ... mas?,alebo kde to zohnat? na vychode slovenska nikde nemaju...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dod
Zaslal: pá květen 22, 2009 18:55 pm Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
VYRIESENE!!! auto ide ako ma...neviem kde problem presne bol ale urobil som tieto ukony...postriekal som vsetky kontakty na RJ s KONTOXOM,taktiez kontakty RJ v aute...na to este bola urobena diagnostika s KTS 540, nasla chyby komunikacie brzd ci nieco take,dali sme to vymazat a uz sa neobjavili..takze netusim...snad niekde zly kontakt v petici RJ...hmm to bolo trapenie

TYMTO DAKUJEM BROUKOVI ZA OBETAVU PODPORU A POMOC PRI HLADANI CHYBY...DIKY BROUKU Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: pá květen 22, 2009 20:55 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
Smile

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
dod
Zaslal: ne květen 24, 2009 23:57 pm Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
mno, takze komu niet rady tomu niet pomoci...dal som tam modifikovany subor, auto islo ale malo nejake cukance v nizkych otackach a drzalo si vysoku teplotu motora! preto som neriskoval a strcil tam naspet original ale zase sa zacali moje problemy...auto chytne ide uz len 20-30 sekund a zdochne, potom nechce chytit...po pol hodinke sa zase objavi kontrolka motora a vtedy auto chyti zase na 20-30 sekund a zdochne. Diagnostika vie precitat cez CAN riadiacku motora ME7 bez problemov, dokonca aj skutocne hodnoty okrem tlaku oleja co ma dost zaraza..moze to byt pricina preco motor zdochne? taktiez som odpojil vahu vzduchu ci nieco ulozi do pameti zavad ale ziadna chyba tam ulozena nieje aj ked je to mozno sposobene tym ze motor nenastartuje? proste zda sa mi ako keby pamet zavad ani nefungovala pretoze tam nieje nic ulozene ani o tom preco motor zdochol!!! viete mi poradit kde sa ukladaju zavady? moze byt RJ takto poskodena ze hadze skutocne hodnoty,komunikuje,nastartuje auto na 20 sekund a zdochen??? diik za odpovede!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: po květen 25, 2009 8:37 am Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
niektoré rj začnú blbnúť pokiaľ tam dáš prepisovatelné pamäte. ale skôr by si si mal premerať plošák či si tam niečo neodpálil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Brouk
Zaslal: po květen 25, 2009 9:19 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
je tam nekde studenak Sad proto to zlobi porad

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
dod
Zaslal: po květen 25, 2009 9:37 am Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
jj, uz len ten studenak najst...bude skor v RJ alebo niekde v aute v napajani...uz som aj premeraval vsetky piny na konektore RJ ci maju napetia ako predpisuje VADIS(Volvo service software),vyzera ze v napajani je ok lebo aj po zapojeni je na eeprome normalne napajacie napetie... je to proste na prd, teraz uz neviem kde problem je ci v RJ ci niekde v aute???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dod
Zaslal: po květen 25, 2009 9:39 am Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
alpiners2 napsal:
niektoré rj začnú blbnúť pokiaľ tam dáš prepisovatelné pamäte. ale skôr by si si mal premerať plošák či si tam niečo neodpálil.


je tam povodna pamet aka tam bola AM29F800BB-70se, pamet sa nemenila, okolo toho vela niet, cca 1cm jeden IC, a az dalej rezistory a kondenzatory...proste tam niet co hladat...nic uvidim poriesim este nieco
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: po květen 25, 2009 9:40 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
muze to byt i v konektoru na aute , kdekoliv kdyz ti to obcas funguje Sad

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
alpiners2
Zaslal: po květen 25, 2009 10:00 am Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
v tom prípade skontroluj káblový zväzok a koncovku ktorú napájaš na rj. môže byť tam nejaká chyba, možno niekde zalomený káblik a potom to zlobí.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dod
Zaslal: po květen 25, 2009 10:28 am Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
ok,takze dalsi tyzden laborovania po praci...aka je podla Vas pravdepodobnost ze je v prdeli nieco v RJ? myslim ako poskodeny IC alebo nejaky tranzistor,kondik,odpor...proste realne ked to nastartuje a pekne ide pokial teplota nestupne..niekde,mohla by sa zavada IC takto prejavovat? napr dnes rano pozapojeni baterky start a za 20 sekund zdochlo,nasledne po ohriati okolia flashky horucim vzduchom ked nastartujem tak vydrzi ist aj 3 minuty!!! chapete to?lebo ja uz nie...proste PODLA VAS STUDENAK ??? tym padom asi sa da vylucit chyba niekde v kablovacke alebo konektore nie? som z toho blazon a hlava plna ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dod
Zaslal: st květen 27, 2009 13:27 pm Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
mno tak doslo k najhorsiemu a asi budem potrebovat novu(pouzivanu) RJ...preto sa chcem opytat, je eprom imobilizera v RJ motora alebo samostatne? vie mi niekto dat typ aky typ pamete tam je aby som to skontroloval? ak zozeniem RJ s identickym HW cislom, bude postacovat naflashovat moj original soft a takitsto vymenit tu immo epromku? alebo aky bude postup?..diky !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dod
Zaslal: ne květen 31, 2009 21:22 pm Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
UZ TO JEDE!!! takze vsetko este raz precistene alkoholom, myslim konbtakty RJ, taktiez konektor RJ v aute...predtym bol pouzity pripravok na osetrenie kontaktov ale ostaval za nim mastny film takze neodporucam nechat tak ale potom este dodatocne oplachnut/prestriekat niecim agresivnejsim co to rozpusti (lieh,aceton,tech. benzin) !!! vyzera to tak ze na bezne spoje to nevadi ale vadi to hlavne CAN komunikacii,pretoze centralna jednotka sa nebola schopna ani spojit s RJ motora ! asi ta mastnota znemoznuje vysokofrekvecny prenos a zkresluje data...presne co to netusim..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: po červen 01, 2009 7:25 am Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
radšej to odmastiť liehom, benzín ti roztopí (alebo ako by som to nazval) tesnenie na konektoroch. alebo potom isopropylalkohol. hlavne že to už jazdí Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dod
Zaslal: po červen 01, 2009 8:02 am Citovat
Založen: 20.5.2009 Příspěvky: 155 Bydliště: SL-SK
jj,hlavne ze to ide...neviem ci sa este pokusat tam dat ten upraveny file, ani nemam chut i ked je to moje auto...ale myslim ze technicak by tomu velmi neublizil lebo sa rychlo odpari a neostane tam ani mastny flak....akurat to moze trochu ztvrdnut pri dlhodobejsom posobeni..ako ked olej posobi na kable
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po červenec 28, 2025 11:58 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.