Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » VYRIESENE! co Vy na taketo problemy po flashy?!? POMOZTE! |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
dod |
Zaslal: pá květen 22, 2009 13:51 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
ano je tam AM29F800BB-70SE ... mas?,alebo kde to zohnat? na vychode slovenska nikde nemaju...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: pá květen 22, 2009 18:55 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
VYRIESENE!!! auto ide ako ma...neviem kde problem presne bol ale urobil som tieto ukony...postriekal som vsetky kontakty na RJ s KONTOXOM,taktiez kontakty RJ v aute...na to este bola urobena diagnostika s KTS 540, nasla chyby komunikacie brzd ci nieco take,dali sme to vymazat a uz sa neobjavili..takze netusim...snad niekde zly kontakt v petici RJ...hmm to bolo trapenie
TYMTO DAKUJEM BROUKOVI ZA OBETAVU PODPORU A POMOC PRI HLADANI CHYBY...DIKY BROUKU
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: pá květen 22, 2009 20:55 pm |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: ne květen 24, 2009 23:57 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
mno, takze komu niet rady tomu niet pomoci...dal som tam modifikovany subor, auto islo ale malo nejake cukance v nizkych otackach a drzalo si vysoku teplotu motora! preto som neriskoval a strcil tam naspet original ale zase sa zacali moje problemy...auto chytne ide uz len 20-30 sekund a zdochne, potom nechce chytit...po pol hodinke sa zase objavi kontrolka motora a vtedy auto chyti zase na 20-30 sekund a zdochne. Diagnostika vie precitat cez CAN riadiacku motora ME7 bez problemov, dokonca aj skutocne hodnoty okrem tlaku oleja co ma dost zaraza..moze to byt pricina preco motor zdochne? taktiez som odpojil vahu vzduchu ci nieco ulozi do pameti zavad ale ziadna chyba tam ulozena nieje aj ked je to mozno sposobene tym ze motor nenastartuje? proste zda sa mi ako keby pamet zavad ani nefungovala pretoze tam nieje nic ulozene ani o tom preco motor zdochol!!! viete mi poradit kde sa ukladaju zavady? moze byt RJ takto poskodena ze hadze skutocne hodnoty,komunikuje,nastartuje auto na 20 sekund a zdochen??? diik za odpovede!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po květen 25, 2009 8:37 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
niektoré rj začnú blbnúť pokiaľ tam dáš prepisovatelné pamäte. ale skôr by si si mal premerať plošák či si tam niečo neodpálil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: po květen 25, 2009 9:19 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po květen 25, 2009 9:37 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
jj, uz len ten studenak najst...bude skor v RJ alebo niekde v aute v napajani...uz som aj premeraval vsetky piny na konektore RJ ci maju napetia ako predpisuje VADIS(Volvo service software),vyzera ze v napajani je ok lebo aj po zapojeni je na eeprome normalne napajacie napetie... je to proste na prd, teraz uz neviem kde problem je ci v RJ ci niekde v aute???
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po květen 25, 2009 9:39 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
alpiners2 napsal: niektoré rj začnú blbnúť pokiaľ tam dáš prepisovatelné pamäte. ale skôr by si si mal premerať plošák či si tam niečo neodpálil.
je tam povodna pamet aka tam bola AM29F800BB-70se, pamet sa nemenila, okolo toho vela niet, cca 1cm jeden IC, a az dalej rezistory a kondenzatory...proste tam niet co hladat...nic uvidim poriesim este nieco
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: po květen 25, 2009 9:40 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po květen 25, 2009 10:00 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
v tom prípade skontroluj káblový zväzok a koncovku ktorú napájaš na rj. môže byť tam nejaká chyba, možno niekde zalomený káblik a potom to zlobí.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po květen 25, 2009 10:28 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
ok,takze dalsi tyzden laborovania po praci...aka je podla Vas pravdepodobnost ze je v prdeli nieco v RJ? myslim ako poskodeny IC alebo nejaky tranzistor,kondik,odpor...proste realne ked to nastartuje a pekne ide pokial teplota nestupne..niekde,mohla by sa zavada IC takto prejavovat? napr dnes rano pozapojeni baterky start a za 20 sekund zdochlo,nasledne po ohriati okolia flashky horucim vzduchom ked nastartujem tak vydrzi ist aj 3 minuty!!! chapete to?lebo ja uz nie...proste PODLA VAS STUDENAK ??? tym padom asi sa da vylucit chyba niekde v kablovacke alebo konektore nie? som z toho blazon a hlava plna ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: st květen 27, 2009 13:27 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
mno tak doslo k najhorsiemu a asi budem potrebovat novu(pouzivanu) RJ...preto sa chcem opytat, je eprom imobilizera v RJ motora alebo samostatne? vie mi niekto dat typ aky typ pamete tam je aby som to skontroloval? ak zozeniem RJ s identickym HW cislom, bude postacovat naflashovat moj original soft a takitsto vymenit tu immo epromku? alebo aky bude postup?..diky !
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: ne květen 31, 2009 21:22 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
UZ TO JEDE!!! takze vsetko este raz precistene alkoholom, myslim konbtakty RJ, taktiez konektor RJ v aute...predtym bol pouzity pripravok na osetrenie kontaktov ale ostaval za nim mastny film takze neodporucam nechat tak ale potom este dodatocne oplachnut/prestriekat niecim agresivnejsim co to rozpusti (lieh,aceton,tech. benzin) !!! vyzera to tak ze na bezne spoje to nevadi ale vadi to hlavne CAN komunikacii,pretoze centralna jednotka sa nebola schopna ani spojit s RJ motora ! asi ta mastnota znemoznuje vysokofrekvecny prenos a zkresluje data...presne co to netusim..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: po červen 01, 2009 7:25 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
radšej to odmastiť liehom, benzín ti roztopí (alebo ako by som to nazval) tesnenie na konektoroch. alebo potom isopropylalkohol. hlavne že to už jazdí
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po červen 01, 2009 8:02 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
jj,hlavne ze to ide...neviem ci sa este pokusat tam dat ten upraveny file, ani nemam chut i ked je to moje auto...ale myslim ze technicak by tomu velmi neublizil lebo sa rychlo odpari a neostane tam ani mastny flak....akurat to moze trochu ztvrdnut pri dlhodobejsom posobeni..ako ked olej posobi na kable
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|