Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » info pro lamu |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
anydraj |
Zaslal: ne červenec 29, 2007 13:09 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2797
|
V EMC jsou ovladace hodne chudy.Chybi tam spousta map, a kdyz jsou stejny treba 4, tak v ovladaci jsou treba jen 2.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomtom |
Zaslal: so listopad 17, 2007 20:52 pm |
|
|
Založen: 17.11.2007
Příspěvky: 3
|
maniacdewil napsal: kup si KWP 2000 ,sežen ECM 2001 a mužeš začít. 
zdravim, som na tom asi tak jak papirex, rad by som sa do toho aspon trosku dostal, problem vsak je ze nemam auto co ide flashovat. Kupovat kvoli tomu druhe auto zrovna neplanujem . Takze jak zacat v mojom pripade ? dik za rady
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: so listopad 17, 2007 21:25 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
Vítám Tě na fóru,
Brouk na Tvoji otázku už odpověděl; nevím co máš za auto, ale starší řj mají OTP paměti (nebo mazatelné UV zážením) - koncern VW často 2 paměti v pouzdru PLCC32 a ty musíš vyletovat a dát tam nové, do kterých jsi předtím programátorem dostal upravená data. Pokud bys s tím chtěl víc laborovat tak je lepší OTP paměti nahradit flashí abys je nemusel pořád vyhazovat nebo si pořídit simulátor.
Záleží kolik máš času a chuti do toho. KWP nepotřebuješ.
Čau
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomtom |
Zaslal: so listopad 17, 2007 22:22 pm |
|
|
Založen: 17.11.2007
Příspěvky: 3
|
dakujem ti za privítanie , auto mam golf 3 tdi, r.j. je tam este plastova. sory za blbe otazky ale este jedna, ako vycítam tie pôvodné data z pamäte? Inak chut by urcite bola, cas sa hadam najde .
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: so listopad 17, 2007 22:57 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
Programátorem, ta řj je ještě asi 8bit. Zjisti si kód motoru, pokud je 1Z tak opatrně - písty moc nevydrží.
Na Dieselpower fóru je o tom dost napsáno. Čeká Tě dost náročná cesta, vyplatí se Ti to vůbec?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomtom |
Zaslal: po listopad 19, 2007 15:39 pm |
|
|
Založen: 17.11.2007
Příspěvky: 3
|
ci sa mi to vyplati to je teda otazne, este rozmislam ze casom sa chystam robit neake vykonove upravy, tak ma nemine aj vymena r.j. za 16bit. hodil by som tam taku co ide flashovat, a potom by som sa to ucil na nej, kwp... kazdopadne dik za rady uvidime jak to dopadne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
destinaty |
Zaslal: st červen 10, 2009 10:20 am |
|
|
Založen: 9.6.2009
Příspěvky: 4
|
Ahoj lidičky už hodně jsem si toho tady pročetl a le jeste nemam jasno kdyz mam KWP2000 s jakým kabelem jde používat.Mam klasiku OBD II a VAG-K+CAN,oba USB.Funguje s některým z těchto kabelů?
Díky za odpověď
|
|
|
Návrat nahoru |
|
gyba |
Zaslal: st červen 10, 2009 19:56 pm |
|
|
Založen: 4.4.2008
Příspěvky: 678
Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
Ne. Musíš mít kabel KWP2000. Každý soft má svůj kabel !!! (až na nějaké vyjímky)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: čt červen 11, 2009 15:51 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
papirex napsal: jejda, tak to jsem teda viděl asi hodně blbě. asi si zajdu na oční, protože se mi zdálo, že jsem soft viděl za 25-30, tak buď mi oči přepočítávaj automaticky na 10%, nebo potřebuju brejle  tak sorry... TO URČITE POTREBUJEŠ BREJLE.......
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|