Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 1.9 dci nestartuje při niších teplotách |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
reher64 |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 13:27 pm |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
slovacek.milos napsal: pokud ti bude řj blokovat start nebudeš mít tlak
mě by furt zajímalo kolik ti vyteče přepadem ze všech střiků za tři minuty ? podle mě máš mozek zaměřený jen elektricky a tuto veličinu jsi naprosto opoměl
a co vstřikování nemáš náhodou nějaké vývozové auto se vstřikování delphi ?
Elektrický mozek Vstřikování je Bosch. Nevím už přesnou hodnotu, ale přes přepady nevyteče tolik aby to nenatlakovalo, ale schválně až to ohřeju v garáži a natočím, tak změřím kolik to bude za 3 minuty a pro lepší dohady hezky každý vstřikovač zvlášť.
Jinak jsem tuto veličinu neopomněl. Začal jsem elektronicky s diag, ale když jsem viděl v první fázi vše v pořádku, krom tlaku na liště, začal jsem řešit vstřikovače, zda netečou.
Ale novinka pro mě je, že pokud bude blokován start, tak jednotka nebude regulovat ventil pro vytvoření tlaku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 14:11 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 597
|
Je tam bosch CP1tka ak som spravne odhladol motor. kedze pan nenapisal kod motora.
Mal by tam byt klasicky DRV ventil ktory je ovladany PWMkom z ECU a platí že cim vyssia strieda v % tym viac tlaku v raily bude. Cize bez aktivacie od ECU nebude tlak na raily. Pokial v jednotke nie je žiadna chyba tak podla mna problem nebude.
Avšak je to jednoduche, pri štarte pozri diagnostikou otáčky..ak ich vidiš snimac je OK, ak nevidis... vybavene.
Dalej si mozes zmerat prudovými kliestami k scopu ci jednotka ovlada jednotlive vstrekovace. Tak isto si mozes pozriet PWMko do DRV ventilu na cerpadle.
Existuje na to mnoho testov ktorymi mozes vylucit jednotlive elementy.
zozen 4 nahradne solenoidy ktore pripojis namiesto vstrekovacov, do vstrekov supni prepadovy merac a startuj...sleduj tlak na raily a kukni z ktoreho vstreku kolko vylezie prepadom.
To iste zopakuj s tym ze namiesto DRV ventilu na cerpadle pripojis iny DRV ventil, a do pôvodného pripojis priamo 12V..kym ty podrzis 12V....jano bude startovat a kukat na diagnostiku kolko barov vytlacilo cerpadlo do railu + budes kukat kolko z tych vstrekov vyliezlo do prepadu.
Bude to troška viac kedze sa jedna o vysokotlaky test a bude tam cca 1000 barov. (možno)
Pozor na polaritu + - DRV!!!!!! tych 12v tam mozes drzat 3-5 sekund, maximalne 10...ak nechas dlho, upecies ho.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
slovacek.milos |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 15:50 pm |
|
|
Založen: 21.12.2014
Příspěvky: 34
|
[quote="reher64"][quote="slovacek.milos"] tak změřím kolik to bude za 3 minuty a pro lepší dohady hezky každý vstřikovač zvlášť.
změř je všechny naráz a jestli máš přepad z čerpadla nebo jakýkoliv další tak i stím dohromady!!!! 3 minuty!!!!!!!
každý zvláš si měř až pro sebe
shodli jsme se že 3 až 4 deci je pro start při nule moc špatně, nebo start nemožný, záleží ne výkonu čerpadla,
minulý rok jsem měl stejný problém co popisuješ u tojoty rav necelé dvě deci a při plus pět stupnů minutový start, když jsem sdělal ventildekl odmontoval přepady tak téměř žádný únik okem nebyl vidět,
nedávno jsem měl fokusa se stejným problémem co popisuješ když jsem sdělal přepady stačilo krátce zatočit a vstřiky byly potečené, tak do + 10 se dalo dlooooooooooouhým startem natočit, poslal jsem ho pryč, stejný problém měl před dvěma lety, trysky z vrakecu protože neměl peníze a co jsem zas zjistil že auto smrdí naftou v kufru 6 pětek od nafty, někdo je nepoučitelný a delphi je na čistotu nafty háklivé,
|
|
|
Návrat nahoru |
|
slovacek.milos |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 16:00 pm |
|
|
Založen: 21.12.2014
Příspěvky: 34
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 18:29 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Podla mna by zmena teploty nemala mat az taky vplyv na prepad vstrekov.Ale mozne je vsetko.Skus pripojit priamo +12 volt na drv ventil a minus samozrejme nechaj od rj.Mal som pripad ze nebolo dostatocne tvrde napajanie drv.Hniloba kabelaz.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
slovacek.milos |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 20:50 pm |
|
|
Založen: 21.12.2014
Příspěvky: 34
|
[quote="amigo"]Podla mna by zmena teploty nemala mat az taky vplyv na prepad vstrekov
u cr to má velký vliv, u některých šestiválců fatální i na nouzák, co píšeš jsem před mnoha lety slyšel i od opravářů vstřiků i čerpadel, no moje praxe a zkušenosti tvrdě zaplacené jsou někde jinde, ale možné je všechno i drát na drv, o tom jsou opravy motorových vozidel
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 21:03 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Když tady je potřeba měřit průbeh tlaku a výsledek porovnávat s tím co má člověk naměřeno u funkčních aut,pak se soustředit na věc která to ovlivňuje nebo s tím souvisí,jít hrubě po mechanické stránce věci,nenechat se unést tím že to je v ecu a jiný hovna...
Podmínka startu,synchronizace,snímače ot oba,kontrola těch přepadů to by mělo být hned na začátku...
Jen tak od pasu pokud nesedí synchro,nebo jsou chyby na snímači ot tak tlak vzrústá a leze až hodně vysoko (místo 27 až na 60-70) páč to neotvíra vstřiky,tady mě přijde že jsou ko vstřiky mebo rail pumpa...
Nedělali tam náhodou naftovej filt a nepřeházeli ty hadice,každá má svoji barvu a už jsem viděl kreténa co mu to nestačilo barevně označené a stejně to dal blbě...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 21:18 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 799
Bydliště: slovakia
|
Ja by som pripojil na drv pwm generator,zatvorit ho a zmerat tlak..Na sprej to nastartuje?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
reher64 |
Zaslal: pá prosinec 30, 2016 21:18 pm |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
Chlapi děkuji Vám za rady a postřehy. Dnes jsem se k tomu už nedostal. První den v novém roce se na to hned vrhnu a zkusím znovu neměřit ten přepad. Když se podaří něco zjistit určitě napíši info jak to dopadlo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|