Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  octavia 77 kw chip
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

octavia 77 kw chip

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: čt únor 12, 2015 19:50 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jajdatunynk
400mbar turbo plus , dw 80% more , turbolimiter 14 % od volnoběhu..
víš vůbec jak funguje motor ? Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt únor 12, 2015 20:13 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Do smrti,někdy je bohužel dřív,ale 30tis to už vydrželo,no turbo píská,zatím a féést...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
roland702
Zaslal: čt únor 12, 2015 20:29 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
parik napsal:
pro 60mg ti staci 1.15b, tech 1.3b mas tak na 64-65mg, si to spocitej z AFR, ale nemam zkusenost kolik mg muzu davat tyto vstriky maximalne, ale kdybys logoval, tak to zjistis.

Zkus se optat na ECUCON... tam cerpes preci vedomosti jak zbesilej. AFR podle boostu? Ty kravo. Shocked Shocked ja chuj mel za to, ze AFR je mnozstvi vzduchu k palivu.
Zkus na tam na to optat
Shocked Shocked Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: čt únor 12, 2015 20:58 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
DIGI-DELETED napsal:
IT THEORRY TUNING , znamené že správce serverů sedí u netu a sosá info co a jak...
sice nikdy nerozebral motor, natož aby ho dokonce i složil , nicméně to nevadí , anglicky umí , soft si stáhne a jak to tam hoří a nebo spíš nehoří to už je celkem fuk ne ?
no kdoby mohl lépe naladit motor než teoretik z netu ??
to jen hlupáci maj ruce od šmíru... Mr. Green Mr. Green

Dneska ladi auta IT.. Pri pretaktovani vyfajci procak, kdyz prechipuje moc, vyfajci motor, asi lepsi adrenalin. Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dreizig5
Zaslal: čt únor 12, 2015 21:43 pm Citovat
Založen: 11.9.2012 Příspěvky: 477
jajda má koule Laughingkéž by to auto mělo taky Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jajda
Zaslal: pá únor 13, 2015 0:19 am Citovat
Založen: 7.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Havlíčkův Brod
ten limiter takle dělá i kluk co mě to učil a ten to dělá cca 10 let


Naposledy upravil Jajda dne pá únor 13, 2015 0:37 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jajda
Zaslal: pá únor 13, 2015 0:28 am Citovat
Založen: 7.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Havlíčkův Brod
DIGI-DELETED napsal:
jajdatunynk
400mbar turbo plus , dw 80% more , turbolimiter 14 % od volnoběhu..
víš vůbec jak funguje motor ? Mr. Green Mr. Green Mr. Green


turbolimiter je snad jen limiter a když se neupravý mapa turba od volnoběhu tak to na to nikdy v tom volnoběhu nedojde a 400 mbar neni všude . dělal sem to o mín jenže to prostě nejede přidám vzduch a jede žádný rezonance ani hluk motoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá únor 13, 2015 7:25 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Jajda napsal:
ten limiter takle dělá i kluk co mě to učil a ten to dělá cca 10 let


neznam nikoho kdo umí softwary , aby to jiného učil..

to že někdo 15 let něco teoreticky prasí , nic nevypovídá o jeho schopnostech... Wink

ještě z jiného soudku : měřil jsi egt a afr na autě a nebo nevíš jak a nemáš čím ?

předpokládám správně , že neměřil a nevíš jak ?

Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: pá únor 13, 2015 9:23 am Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
když se neupravý

Dotyčný zřejmě vyučuje i češtinu. Být tebou nejdřív bych se naučil číst a psát.
Vím, že to není povzbuzující, ale je to realita.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: pá únor 13, 2015 10:18 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
befelemepesseveze Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jajda
Zaslal: ne únor 15, 2015 22:53 pm Citovat
Založen: 7.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Havlíčkův Brod
DIGI-DELETED napsal:
Jajda napsal:
ten limiter takle dělá i kluk co mě to učil a ten to dělá cca 10 let


neznam nikoho kdo umí softwary , aby to jiného učil..

to že někdo 15 let něco teoreticky prasí , nic nevypovídá o jeho schopnostech... Wink

ještě z jiného soudku : měřil jsi egt a afr na autě a nebo nevíš jak a nemáš čím ?

předpokládám správně , že neměřil a nevíš jak ?

Rolling Eyes


ne neměřil ale zajímalo by mě to
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Janosik93
Zaslal: čt únor 19, 2015 0:30 am Citovat
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 727 Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
x veci upravenych zbytočne vela. x veci ako limitery tlaku neupravene. štart za tepla neupraveny.
časť plynoveho pedala nevravi o mg paliva, ale o n x m . ak chceš vedieť, kolko je tam paliva , treba prepočitať, chvala bohu, že je tu limiter na palivo, inak by ti to tam dalo liter do valca naraz.
musi to mať minimalne o liter vyššiu spotrebu.... pozrel som to len priebežne, nevenoval som tomu vela času... čo zobrazuje VINols alebo ECM nieje všetko
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Jajda
Zaslal: čt únor 19, 2015 14:14 pm Citovat
Založen: 7.2.2015 Příspěvky: 10 Bydliště: Havlíčkův Brod
Janosik93 napsal:
x veci upravenych zbytočne vela. x veci ako limitery tlaku neupravene. štart za tepla neupraveny.
časť plynoveho pedala nevravi o mg paliva, ale o n x m . ak chceš vedieť, kolko je tam paliva , treba prepočitať, chvala bohu, že je tu limiter na palivo, inak by ti to tam dalo liter do valca naraz.
musi to mať minimalne o liter vyššiu spotrebu.... pozrel som to len priebežne, nevenoval som tomu vela času... čo zobrazuje VINols alebo ECM nieje všetko


limiter tlaku je upravenej a nevim proč bych dělal start za tepla u pdčka tam neni se startovánim problem to neni TDI a spotřeba je na dálku i když se to nešetří do 4,5 l :
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: čt únor 19, 2015 15:49 pm Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 575 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
Janosik93 napsal:
x veci upravenych zbytočne vela. x veci ako limitery tlaku neupravene. štart za tepla neupraveny.
časť plynoveho pedala nevravi o mg paliva, ale o n x m . ak chceš vedieť, kolko je tam paliva , treba prepočitať, chvala bohu, že je tu limiter na palivo, inak by ti to tam dalo liter do valca naraz.
musi to mať minimalne o liter vyššiu spotrebu.... pozrel som to len priebežne, nevenoval som tomu vela času... čo zobrazuje VINols alebo ECM nieje všetko


Ty stale pri uprave upravujes aj srartovaciu davku? Naco prosim ta ked auto startuje normalne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: čt únor 19, 2015 21:25 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
u PD neni se startováním problém?Sory ale musím se Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červen 17, 2025 22:45 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.