Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Felicia 1.6 032906030M MARELLI 1AV F010
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

Felicia 1.6 032906030M MARELLI 1AV F010

Autor Zpráva
jipi
Zaslal: út červen 17, 2008 18:46 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
ja mam tiež záujem sa pozriet na best soft Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jojco
Zaslal: st červen 18, 2008 7:00 am Citovat
Založen: 29.4.2007 Příspěvky: 138 Bydliště: Slovensko
tak som to zrevidoval.

nasiel som jedno plus toho chipu, upravene su spravne mapy, ale len tie najnutnejsie, take "chutovky" mapy cez ktore sa chip uz len tak doklepava aby bol fakt 100% su v zaklade.

a ktomu akym sposobom su tie mapy upravene na to nech si uz urobi kazdy svoj nazor, ja to upravujem uplne inak.

ale motor ten chip neznici. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zarofka
Zaslal: st červen 18, 2008 19:43 pm Citovat
Založen: 5.6.2008 Příspěvky: 7
jojco napsal:
tak som to zrevidoval.

nasiel som jedno plus toho chipu, upravene su spravne mapy, ale len tie najnutnejsie, take "chutovky" mapy cez ktore sa chip uz len tak doklepava aby bol fakt 100% su v zaklade.

a ktomu akym sposobom su tie mapy upravene na to nech si uz urobi kazdy svoj nazor, ja to upravujem uplne inak.

ale motor ten chip neznici. Smile

To ne no, jede to jeste hur nez zaklad a turbo foukne razantneji az kolem 2500 otacek co si pamatuju. Zas na druhou stranu to splnuje presne to co pise Cimbu na svejch strankach.... jejich chipy motor neznici Very Happy Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
BH MOTOR
Zaslal: so červen 28, 2008 20:13 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
Nevidel som co je tam urobene, ale hodnotit cudziu robotu takto verejne bez moznosti nechat oponovat cloveka co ju urobil by sa nemalo. Kazdy mame svoj fan klub Shocked Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jojco
Zaslal: ne červen 29, 2008 1:15 am Citovat
Založen: 29.4.2007 Příspěvky: 138 Bydliště: Slovensko
BH MOTOR napsal:
Nevidel som co je tam urobene, ale hodnotit cudziu robotu takto verejne bez moznosti nechat oponovat cloveka co ju urobil by sa nemalo. Kazdy mame svoj fan klub Shocked Mr. Green




to je pravda. ospravedlnujem sa.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ludvik2
Zaslal: po červen 30, 2008 14:11 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Jsem rád že se mi podařilo rozproudit zajímavou debatu ale na druhou stranu ani jedna reakce neřeší problém který jsem dal k řešení Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BH MOTOR
Zaslal: po červen 30, 2008 19:58 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
Volnobeh a deceleracny rezim mam vyrieseny od 1AV az po ME7 v tom problem nevidim. Chcem vediet ci chces len riesit len fabricky problem alebo tam mas ostru vacku. To je dost doleziza vec.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cermi
Zaslal: po červen 30, 2008 22:31 pm Citovat
Založen: 2.7.2007 Příspěvky: 108
Pro vozy s ŘJ 032906030 M, 032906030 L jsou volnoběžné otáčky 640 – 740ot/min.
Pro vozy s ŘJ 032906030 AG, 032906030 AF, 032906030 AJ jsou 720 – 820ot/min.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: út červenec 01, 2008 8:59 am Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Tak problém je vyřešen díky Broukovi,mám od něj soft který volnoběh zvednul,chtěl jsem vyřešit fabrický problém
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holly
Zaslal: čt červen 26, 2014 0:37 am Citovat
Založen: 28.12.2013 Příspěvky: 10
Ahoj pánové,
možná je to malinko off-topic, ale nové vlákno jsem kvůli tomu otvírat nechtěl.

Můžete mi někdo, kdo vidí do úprav map, lehce polopaticky vysvětlit to zajímavé chování Jandova softwaru, kdy - konkrétně tedy mluvím o felicii 1.6 - autu pravidelně při sešlápnutí spojky a brzdy (klasicky před přechodem či na semaforu) silně zakolísají volnoběžné otáčky (dolů klidně až někam k 450 rpm)? A poměrně často se při tomhle chování stane, že auto v tomto okamžiku chcípne.

No a jak už jste určitě z různých zdrojů slyšeli. Jandova hláška: "Auto jede nejlíp, když občas chcípá. Mě chcípá pravidelně při každý jízdě. Když chcípat nebude, tak pojede jak série. tak si vyber." Laughing

Moje laické vysvětlení je, že je tam tak posunutý předstih, že to prostě včas nezapálí a zkrátka díky tomu to chcípne.

Nicméně hrozně rád bych si to nechal vysvětlit tady od nějakého borce, co se v tom vyzná.

No a pak bych k tomu měl ještě jednu doplňkovou otázku. Čím je obecně dáno, jak rychle klesají otáčky, když se sešlápne spojka? U série to klesá poměrně kultivovaně - relativně pomalu, zatímco u Jandova superhypersoftu je to jak volný pád parašutisty Smile

Předem díky za reakce!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: čt červen 26, 2014 15:17 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
cimbu je kapitola sama pro sebe to co uměj jsou znalosti který si odnesly ze škodovky bejvalej motorsport než to němci přesunuly co se týká blokace přepisu tak to maj od evc a mám tu jejich pár jednotek krása k pokochání paměti zalitý lepidlem na okna tzn ecu je na pořád to prostě nejde sloupat kvalita uprav je prostě taková jaká je měřej to jako všichni na válci od kolína a to mluví samo za sebe před dvěma lety si pořídil superflow na měření motoru sice tu nejslabší verzi ale maj to dělá s někým ve spolupráci race jednotky euroEFI a jejich setup taky nic moc prostě je to jedna velká mediální blamáž ale ten marketing jim jde kdyby tak jim šli i ty upravy Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
podivoc
Zaslal: čt červen 26, 2014 17:53 pm Citovat
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 584 Bydliště: brno
to lepidlo na autoskla v jejich upravach to je vec,nekdo tady po me chtel upravit startovaci davku tak si musel sehnat jinou ecu Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Holly
Zaslal: pá červen 27, 2014 20:44 pm Citovat
Založen: 28.12.2013 Příspěvky: 10
To lepidlo je rozhodně cool Smile Vím, o čem mluvíte, ale to jste malinko odbočili od té mé otázky...

Co je tam "špatně", že to takhle brutálně rychle padá a zakolísá při tom přechodu na volnoběžné otáčky.

To bude mít nějakou souvislost s přepnutím z normální vstřikovací mapy na tu mapu pro volnoběh, ne?

Ale rád bych si to nechal vysvětlit od někoho, kdo tomu fakt rozumí.

Díky...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holly
Zaslal: út červenec 15, 2014 20:40 pm Citovat
Založen: 28.12.2013 Příspěvky: 10
Nikdo nic? To se mi nechce věřit, že by nikdo nevěděl! Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne květen 18, 2025 22:52 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.