Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Felicia 1.6 032906030M MARELLI 1AV F010 |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
jipi |
Zaslal: út červen 17, 2008 18:46 pm |
|
|
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 300
|
ja mam tiež záujem sa pozriet na best soft
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jojco |
Zaslal: st červen 18, 2008 7:00 am |
|
|
Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 138
Bydliště: Slovensko
|
tak som to zrevidoval.
nasiel som jedno plus toho chipu, upravene su spravne mapy, ale len tie najnutnejsie, take "chutovky" mapy cez ktore sa chip uz len tak doklepava aby bol fakt 100% su v zaklade.
a ktomu akym sposobom su tie mapy upravene na to nech si uz urobi kazdy svoj nazor, ja to upravujem uplne inak.
ale motor ten chip neznici.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
zarofka |
Zaslal: st červen 18, 2008 19:43 pm |
|
|
Založen: 5.6.2008
Příspěvky: 7
|
jojco napsal: tak som to zrevidoval.
nasiel som jedno plus toho chipu, upravene su spravne mapy, ale len tie najnutnejsie, take "chutovky" mapy cez ktore sa chip uz len tak doklepava aby bol fakt 100% su v zaklade.
a ktomu akym sposobom su tie mapy upravene na to nech si uz urobi kazdy svoj nazor, ja to upravujem uplne inak.
ale motor ten chip neznici. 
To ne no, jede to jeste hur nez zaklad a turbo foukne razantneji az kolem 2500 otacek co si pamatuju. Zas na druhou stranu to splnuje presne to co pise Cimbu na svejch strankach.... jejich chipy motor neznici
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: so červen 28, 2008 20:13 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
Nevidel som co je tam urobene, ale hodnotit cudziu robotu takto verejne bez moznosti nechat oponovat cloveka co ju urobil by sa nemalo. Kazdy mame svoj fan klub
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jojco |
Zaslal: ne červen 29, 2008 1:15 am |
|
|
Založen: 29.4.2007
Příspěvky: 138
Bydliště: Slovensko
|
BH MOTOR napsal: Nevidel som co je tam urobene, ale hodnotit cudziu robotu takto verejne bez moznosti nechat oponovat cloveka co ju urobil by sa nemalo. Kazdy mame svoj fan klub 
to je pravda. ospravedlnujem sa.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: po červen 30, 2008 14:11 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Jsem rád že se mi podařilo rozproudit zajímavou debatu ale na druhou stranu ani jedna reakce neřeší problém který jsem dal k řešení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: po červen 30, 2008 19:58 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
Volnobeh a deceleracny rezim mam vyrieseny od 1AV az po ME7 v tom problem nevidim. Chcem vediet ci chces len riesit len fabricky problem alebo tam mas ostru vacku. To je dost doleziza vec.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cermi |
Zaslal: po červen 30, 2008 22:31 pm |
|
|
Založen: 2.7.2007
Příspěvky: 108
|
Pro vozy s ŘJ 032906030 M, 032906030 L jsou volnoběžné otáčky 640 – 740ot/min.
Pro vozy s ŘJ 032906030 AG, 032906030 AF, 032906030 AJ jsou 720 – 820ot/min.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: út červenec 01, 2008 8:59 am |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Tak problém je vyřešen díky Broukovi,mám od něj soft který volnoběh zvednul,chtěl jsem vyřešit fabrický problém
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Holly |
Zaslal: čt červen 26, 2014 0:37 am |
|
|
Založen: 28.12.2013
Příspěvky: 10
|
Ahoj pánové,
možná je to malinko off-topic, ale nové vlákno jsem kvůli tomu otvírat nechtěl.
Můžete mi někdo, kdo vidí do úprav map, lehce polopaticky vysvětlit to zajímavé chování Jandova softwaru, kdy - konkrétně tedy mluvím o felicii 1.6 - autu pravidelně při sešlápnutí spojky a brzdy (klasicky před přechodem či na semaforu) silně zakolísají volnoběžné otáčky (dolů klidně až někam k 450 rpm)? A poměrně často se při tomhle chování stane, že auto v tomto okamžiku chcípne.
No a jak už jste určitě z různých zdrojů slyšeli. Jandova hláška: "Auto jede nejlíp, když občas chcípá. Mě chcípá pravidelně při každý jízdě. Když chcípat nebude, tak pojede jak série. tak si vyber."
Moje laické vysvětlení je, že je tam tak posunutý předstih, že to prostě včas nezapálí a zkrátka díky tomu to chcípne.
Nicméně hrozně rád bych si to nechal vysvětlit tady od nějakého borce, co se v tom vyzná.
No a pak bych k tomu měl ještě jednu doplňkovou otázku. Čím je obecně dáno, jak rychle klesají otáčky, když se sešlápne spojka? U série to klesá poměrně kultivovaně - relativně pomalu, zatímco u Jandova superhypersoftu je to jak volný pád parašutisty
Předem díky za reakce!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt červen 26, 2014 15:17 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
cimbu je kapitola sama pro sebe to co uměj jsou znalosti který si odnesly ze škodovky bejvalej motorsport než to němci přesunuly co se týká blokace přepisu tak to maj od evc a mám tu jejich pár jednotek krása k pokochání paměti zalitý lepidlem na okna tzn ecu je na pořád to prostě nejde sloupat kvalita uprav je prostě taková jaká je měřej to jako všichni na válci od kolína a to mluví samo za sebe před dvěma lety si pořídil superflow na měření motoru sice tu nejslabší verzi ale maj to dělá s někým ve spolupráci race jednotky euroEFI a jejich setup taky nic moc prostě je to jedna velká mediální blamáž ale ten marketing jim jde kdyby tak jim šli i ty upravy
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: čt červen 26, 2014 17:53 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
to lepidlo na autoskla v jejich upravach to je vec,nekdo tady po me chtel upravit startovaci davku tak si musel sehnat jinou ecu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Holly |
Zaslal: pá červen 27, 2014 20:44 pm |
|
|
Založen: 28.12.2013
Příspěvky: 10
|
To lepidlo je rozhodně cool Vím, o čem mluvíte, ale to jste malinko odbočili od té mé otázky...
Co je tam "špatně", že to takhle brutálně rychle padá a zakolísá při tom přechodu na volnoběžné otáčky.
To bude mít nějakou souvislost s přepnutím z normální vstřikovací mapy na tu mapu pro volnoběh, ne?
Ale rád bych si to nechal vysvětlit od někoho, kdo tomu fakt rozumí.
Díky...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Holly |
Zaslal: út červenec 15, 2014 20:40 pm |
|
|
Založen: 28.12.2013
Příspěvky: 10
|
Nikdo nic? To se mi nechce věřit, že by nikdo nevěděl!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|