Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » limitery v ECM |
Strana 2 z 5 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Petr330d |
Zaslal: po únor 17, 2014 13:14 pm |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
ale nevidim zande osy s otackami a IQmg
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr330d |
Zaslal: po únor 17, 2014 13:16 pm |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
jde mi o tyto limitery nevim co ridi. a nemuzu to nikde najid
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: po únor 17, 2014 13:41 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Petr330d napsal: jde mi o tyto limitery nevim co ridi. a nemuzu to nikde najid

Tak ciste teoreticky je nepotrebujes. Limp poznas a zbytek je bud podle tlaku nebo zarazene rychlosti.. to poznas s diagnostikou a racionalni uvahou.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: po únor 17, 2014 13:44 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Hydra napsal: Petr330d napsal: jde mi o tyto limitery nevim co ridi. a nemuzu to nikde najid

Tak ciste teoreticky je nepotrebujes. Limp poznas a zbytek je bud podle tlaku nebo zarazene rychlosti.. to poznas s diagnostikou a racionalni uvahou.
Hod origos na uloz.to. pomuzu co budu umet.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr330d |
Zaslal: po únor 17, 2014 13:52 pm |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: po únor 17, 2014 19:06 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Petr330d napsal: http://ulozto.cz/x4RXpuPD/orig-rar nevim jestli tam je heslo nebo ne .dyztak 123456 
Soubor ze zari. Vtipne.
Ty iq limitery jsou fce y=x. IQ je to cislo co chces editovat(v zelenem ctverecku otacky mas hnedle vedle).
Nepise ti tak kraksna (ECM) adresy tech limiteru? Hledat to nebudu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: po únor 17, 2014 19:19 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
7a8e4 vypada jako limp
7a93a
7a98a
7a9d4
tyhle 3 vypdaji jako by te mohli zajimat
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 17, 2014 21:15 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ten první je BEG starting torque delimitation M_E = f(N) ten druhý je SSD BEG Gang SSD BEG gear-dependent torque delimitation (increased) M_E = f(N) ten třetí je SSD BEG Gear-dependent torque delimitation (normal) M_E = f(N) a ten čtvrtej je Drehmomentenbegrezungskennlinie bei Low Range
tak tady máš info na co jsou
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 17, 2014 21:19 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jo a v tom driveru nemáš mapy omezení kouřivosti je jich tam celkem 8 některé se musí taktéž upravit jinak na ty limitery ani nemusíš šahat
dal bych ti sem scren toho co se musí upravit ale obligátní hláška tohodle fora diskový prostor to neumožní chjo
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr330d |
Zaslal: út únor 18, 2014 8:16 am |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
Jj diky moc,sice nevim presne co to je ty nauzvy, ale pokusim se to nakym zpusobem vylustit,tak ted se s tim jen poprat jj malo mista, taky mi to psalo... malo driveru jo? Takze rikas ze by tam mely byt jeste mapy kourivost. No kdyz v tom otevru treba fabii, nebo nake klasicke tdi tak je tam o dost vice map, to je pravda.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 11:59 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ecm neřeš je to pro uplně jinej styl ladění a zachází se s tím uplně jinak než si spousta lidí myslí pokud chceš něco profi na německý auta tak jedině OLS od evc nestojí to žádnej megabalik za 1600eur máš ofiko verzi a body na 20 cheksumu což ti bohatě stačí a podpora atd pokud chceš kontaktuj pro nákup uživatele tpower má jejich zastoupení jinak tě čeká trnitá cesta protože prostě info zadara nejsou ale pokud projdeš tou trnitěkší cestou jako mnoho z nás tak pak zas nemáš problem to upravit třeba v excelu protože pochopíš princip skladby sw v ecu a potom najit potřebné mapy a správně si je zobrazit neni problem za tu dobu co to dělám si prostě už mapy a jejich tvary pomatuju je to jednoduché pokud to člověk dělá jen tak že se o víkendu se starou nudí tak se to nikdy nenaučí ale pokud to dělá jako svojí práci tak se to všecko postupem času zapomatuje samo
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 18, 2014 12:06 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
Petr330d napsal: Jj diky moc,sice nevim presne co to je ty nauzvy, ale pokusim se to nakym zpusobem vylustit,tak ted se s tim jen poprat  jj malo mista, taky mi to psalo... malo driveru jo? Takze rikas ze by tam mely byt jeste mapy kourivost. No kdyz v tom otevru treba fabii, nebo nake klasicke tdi tak je tam o dost vice map, to je pravda. 
nazvy jsou technická němčina a angličtina co na tom není jasného? co se týká popisu map v ecm pro user tak je to tragédie např. fáze vstřikování je ve skutečnosti ARF grundkenfeld a to že k tomu chybí další věci jako zavislost na teplotě motoru prutoku vzduchu hystereze časové limity vypočet diference prutoku vzduchu to už nikoho nezajímá a to jsou hlavní duvody proč je informativní hodnota takového driveru a následných dotazu záporná a nikdo se o tom nechce bavit a nikoho vodit za ručičku
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr330d |
Zaslal: út únor 18, 2014 12:21 pm |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
Jasny. kazdopadne vam dekuju za rady ... zacinam se seznamovat s tim olsem, ale jak rikate, neni to na vykend. kdyz tak procitam toto i jine forum, tak je to opravdu težké a poladit auto za 10 minut neni zadna uprava.... jako ze by se to v tom ecm nechalo. No nic uz zbejva jen cist, cist zkouset a cist.. diky za rady a urcite se neptam naposled
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Petr330d |
Zaslal: út únor 18, 2014 12:27 pm |
|
|
Založen: 15.2.2014
Příspěvky: 24
|
Jen me jeste napdala otazka ? asi neni primo sem urcena ale preci. Kdo vam dneska udela kvalitni cip ? kdyz vidim jak se to necha vochcavat, ze vam prikrmej trochu nafty a turbu a jo,jede to lip .ale lajk uz nepozna jestli to auto funguje jak ma, co se v nem deje a jestli vydrzi ? sou ruzny firmy chiptuneeři a tak ale ve finale tam sedi manik odevre ecm a nasponuje par hodnot a odchod... nerika vam neco jako donuzo ?? nemate zkusenostri s timto ladicem ? cetl sem, a koukal na jeho vytvry a sou rekl bych extremni necha se to vubec jenom softove udelat ? on ma treba v serii 3,0d bmw e46 150kw a ma tam pres 300 ps a nakejch 750 NM ? de to vubec ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: út únor 18, 2014 13:03 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Petr330d napsal: Jen me jeste napdala otazka ? asi neni primo sem urcena ale preci. Kdo vam dneska udela kvalitni cip ? kdyz vidim jak se to necha vochcavat, ze vam prikrmej trochu nafty a turbu a jo,jede to lip .ale lajk uz nepozna jestli to auto funguje jak ma, co se v nem deje a jestli vydrzi ? sou ruzny firmy chiptuneeři a tak ale ve finale tam sedi manik odevre ecm a nasponuje par hodnot a odchod... nerika vam neco jako donuzo ?? nemate zkusenostri s timto ladicem ? cetl sem, a koukal na jeho vytvry a sou rekl bych extremni  necha se to vubec jenom softove udelat ? on ma treba v serii 3,0d bmw e46 150kw a ma tam pres 300 ps a nakejch 750 NM ? de to vubec ?
Zvysovani vykonu bez pridani paliva a vzduchu... to asi jinak nepujde, ze.
Zalezi, ale jsou auto pro tuning jako delany - zejmena koncernova auta https://www.youtube.com/watch?v=XV1i0LEyX7k
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|