Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Uprava map Bosch ML4.1 + Bosch EZK212 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
tepixj |
Zaslal: so únor 08, 2014 1:56 am |
|
|
Založen: 8.2.2014
Příspěvky: 4
|
Umi nekdo upravit palivove mapy v techto jednotkach? Potrebuji detailneji upravit sostware, bohatost smesi, plnici tlak predstih atd.. Jde o Alfa Romeo GTV V6 TB
Děkuji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: so únor 08, 2014 15:54 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
tepixj |
Zaslal: so únor 08, 2014 21:33 pm |
|
|
Založen: 8.2.2014
Příspěvky: 4
|
Chapu ze galetem software do jednotky nedostanu, ze musim zapisovat a mazat Eprom, ale spis mi jde o upravu samotneho softrvare. Pokousel jsem se na to kouknout pres tunerpro jako na yotube ale definicni soubor pro ML4.1 z alfy 75 nelze pouzit (hodnoty nesedi), je to tam jinak protoze do hry vstupuje EZK212 a ta by se mela take upravit.
Nechce se mi kvuli ladeni jezdit do holanska kde by to meli umet, nebo to alespon upravuji.
Dekuji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: ne únor 09, 2014 17:49 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
pokud máš tunerpro tak napsat si XDF soubor nebo si ho stáhnout zas takovej problem neni
dej sem foto štítku jednotky a obsah mrknu na to
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tepixj |
Zaslal: po únor 10, 2014 1:18 am |
|
|
Založen: 8.2.2014
Příspěvky: 4
|
Dekuji, posilam rozliseni jednotek je zde obsah se mi vlozit nepovedlo protoze nedostatek mista na webu, tak jsem ho dal sem http://uloz.to/xP2R12t7/gtvv6tb-zip . foto jednotek bohuzel nemam. XDF soubor jsem pro tyto jednotky nikde nenasel a napsat ho neumim.
ML4.1 0 261 203 869
ezk212 0 227 400 232
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po únor 10, 2014 10:10 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
koukal jsem na to udělat změny neni problem pokud budeš mit zajem tel. máš v SZ
tahle jednotka je vcelku jednoduchá palivo dávkuje na základě VE table takže odpadá nějaký sraní s časováním předstih klasika tlak turba střída a omezovač je na 6703 otáček za min takže to chce jen nějaký měření EGT+AFR a bud emulátorem za cca 200usd online ladit při zátěži a nebo klasicky programovat/zkoušet tohle je jednoduchý a za den hotový jo a checksum se počítá jako 8Bit a podobně jako u M1.5.5
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po únor 10, 2014 23:36 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
to ezk tusim pouzivalo prche 924 a alpina b10 biturbo tu alpinu jsem měl a jednotka šla mapovat dokonce tyto jednotky umožnujou zapojit potenciometr a tegulovat tlak turba přimo v jednotce ezk měl jsem to zapojený dalo se plynule regulovat
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út únor 11, 2014 12:01 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jasně že to jde upravovat neni s tim problem pokud víš jak na to a co děláš a čeho chceš dosáhnout a jestli máš prostředky
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
gbinsb1 |
Zaslal: pá únor 21, 2014 22:14 pm |
|
|
Založen: 21.2.2014
Příspěvky: 1
|
I'm not speaking your language, but google translator is doing a good job
I'm also interested in a good XDF file for the GTV Turbo. I already found 2 XDF files for the ML4.1 ECU. There are 2 type, who are not so very different.
27C256
ML4.1 Bosch no. 0261203869 eprom no. 1267358696 checksum AFB5
ML4.1 Bosch no. 0261203883 eprom no. 1037358648 checksum ABA2
There are also 2 types EZK212 ECU versions, also these are not so different from each other.
M87C257
EZK212 Bosch no. 0227400228 Eprom no. C598 checksum C598
EZK212 Bosch no. 0227400232 Eprom no. 2537355860 checksum C598
The 2 XDF files are attached, these are raw and needs to be rearranged. perhaps someone here can help? I don�t have the EZK XDF file. This is needed if you really want to increase the engine power. 1.5 bar overboost is realistic, but this needs to be done correctly in the EZK ECU. I also have all bin files if needed.
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
GTV_2.0_V6_TURBO_XDF.zip |
Velikost: |
13.97 kB |
Staženo: |
2325 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
|