Obsah fóra checksum.cz » Diesel » boxer 3 FAP |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
oliverko |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 9:35 am |
|
|
Založen: 31.3.2012
Příspěvky: 112
|
DIGI-DELETED
inak ked sme pri nejakych fleskach, neviem mi poradit ako aktivoval immo passat 2000 can RJ.
Niekto to vypol ale neviem ako to zapnut. Ine ecu som vypol vpohode prekopirovanim eeprom. ale vsetko to bol zasah letovanim...ide to naopak bez letovania? cize zapnut.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 11:17 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
no někdo ten fap propláchne wapem , ale to je oprava tak na měsíc -- dle mého názoru úplná zbytečnost , pouze tahání peněz z kapes ...
někdo provrtá fap vrtákem o průměru 3 centimetry , další blb tam nacpe benzínový filtr z pionýra , na tu první hadičku k čidlu rozdílu tlaků , jiný osel navrtá čidlo , další tatar navaří ohnutou trubičku , aby to jako mělo rozdíl tlaku...
vtip je v tom , že ani blb , ani osel s tatarem neví jak to celé funguje a snaží se to různě ojebat.
pak je ještě další skupina specialistů na dpf , a ti pokus omylem nalévají softy do ecu za pomocí kablíku za 1000kč a ani trochu netuší co dělají...
softy co tam nalévají jim někdo někde pošle , či někde něco stáhnou na netu...
je jich hodně a málokdo z nich se přizná k tomu co udělal , většinou to svedou na nějakou třetí osobu, takový ten " někdo ve městě"...
lze to opravit , ale to je přijet s autem a položit 10 tisíc na sedačku u spolujezdce , než se vůbec začne něco řešit , druhá možnost je zkoušet něco nalévat tak dlouho , až to celé lehne a pak to bude o něco dražší ....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 11:22 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
oliverko napsal: DIGI-DELETED
inak ked sme pri nejakych fleskach, neviem mi poradit ako aktivoval immo passat 2000 can RJ.
Niekto to vypol ale neviem ako to zapnut. Ine ecu som vypol vpohode prekopirovanim eeprom. ale vsetko to bol zasah letovanim...ide to naopak bez letovania? cize zapnut.
pokud dokážeš přečíst i zapsat eeprom po obd , tak nemusíš letovat , jinak tě to nemine ...
další věc je adresa imma , immo 2.5 to má jinak než immo3 .
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
oliverko |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 14:15 pm |
|
|
Založen: 31.3.2012
Příspěvky: 112
|
DIGI-DELETED napsal: no někdo ten fap propláchne wapem , ale to je oprava tak na měsíc -- dle mého názoru úplná zbytečnost , pouze tahání peněz z kapes ...
někdo provrtá fap vrtákem o průměru 3 centimetry , další blb tam nacpe benzínový filtr z pionýra , na tu první hadičku k čidlu rozdílu tlaků , jiný osel navrtá čidlo , další tatar navaří ohnutou trubičku , aby to jako mělo rozdíl tlaku...
vtip je v tom , že ani blb , ani osel s tatarem neví jak to celé funguje a snaží se to různě ojebat.
pak je ještě další skupina specialistů na dpf , a ti pokus omylem nalévají softy do ecu za pomocí kablíku za 1000kč a ani trochu netuší co dělají...
softy co tam nalévají jim někdo někde pošle , či někde něco stáhnou na netu...
je jich hodně a málokdo z nich se přizná k tomu co udělal , většinou to svedou na nějakou třetí osobu, takový ten " někdo ve městě"...
lze to opravit , ale to je přijet s autem a položit 10 tisíc na sedačku u spolujezdce , než se vůbec začne něco řešit , druhá možnost je zkoušet něco nalévat tak dlouho , až to celé lehne a pak to bude o něco dražší .... Jasne to su pani proste... Ale je tiez rozdiel sakra rozdiel akou vapkou... Idealne tou za 70€ ala tesco alebo carrefour hlavne dobre studenou vodou nech tie zastice este viac prituhnu... Fap sa da na 95% vycistit a zregenerovat len treba trosku chemie a vap aspon 145 stupnova vysokotlaka para spolu s chemiou. Potrebujes dosiahnut uvolneniu cerenu...ten drzi vsetko pokope ako lepidlo. Ono ten pre niekoho cerveny piesok je vpodstate spalene aditivum co funguje ako lepidlo na castice.
Vo francuzsku PSA repasuje vsetky FAP po vymene musis odovzdat stari inak prides asi o 200€ ktore delia FAP repas od FAP novy. Montujem tieto filtre a funguje fakt na 95%.
Fab pani majtri zvaraci kuchaci polievaci odrbete iba skutocnym odstavenim v eeprom.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
oliverko |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 14:23 pm |
|
|
Založen: 31.3.2012
Příspěvky: 112
|
DIGI-DELETED napsal: oliverko napsal: DIGI-DELETED
inak ked sme pri nejakych fleskach, neviem mi poradit ako aktivoval immo passat 2000 can RJ.
Niekto to vypol ale neviem ako to zapnut. Ine ecu som vypol vpohode prekopirovanim eeprom. ale vsetko to bol zasah letovanim...ide to naopak bez letovania? cize zapnut.
pokud dokážeš přečíst i zapsat eeprom po obd , tak nemusíš letovat , jinak tě to nemine ...
další věc je adresa imma , immo 2.5 to má jinak než immo3 .
Pocul som to stou adresou... Asi to nebudem vediet cez kabel, letovanie mi vobec nevadi lebo uz tu bolo spominane ,,patricne naradie a skusenosti,, cize nevaham to prehodit. Asi si vykopirujem eeprom s inej ecu kde je immo aktivny a tu nahram do mojej ecu. Tym dosiahnem zapnuty immo ale obavam sa budem mat este asi nieco s cievkou immo alebo aspon nieco s kablikmi k nej. Povodny majital mal dovod pre immo odstavil. Jedine ze by to bolo nevyhnutne koli tzv TAXI ALARM je to origo diel vpodobe rele a je pripojeny na packu fiktivneho tempomatu. Spustenie alarmu nastava po zapnuti tempomatu a nastaveniu rychlosti. Tento alarm nejde nijako vypnut! az po odpojeni baterie. to auto zacalo blik ako vianocny stromcek cez dialkove stretavacky smerovky a brzdy.... Tuto kabelaz som zaslepil a dorobil normalny tempomat.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 14:51 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
cerin se tam přidává proto , aby se molekuly cerinu navazaly pevne částice a jakoby je provzdušnily , pak se lepe spaluji při o cca 100 stupnu nižší teplotě..
to není to co by ti ucpávalo filtr , naopak to pomaha vypalovat..
figl je v tom že se ti ucpávají stěny filtru a proto se tam hromadí ten oranžový prášek ...
některé firmy to čistí na specialních strojích , za vyšší teploty a tlaku ..
takové ty nějaké spreje na rádoby vyčištění a následná pára to trochu vyčistí , ale jen od toho prášku a ne stěny filtru které jsou ucpané...
ale zase má spousta garážníků kšeft , hodně lam si to před definitivním vypnutí aspon jednou nechá "vyčistit" ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
oliverko |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 15:48 pm |
|
|
Založen: 31.3.2012
Příspěvky: 112
|
DIGI-DELETED napsal: cerin se tam přidává proto , aby se molekuly cerinu navazaly pevne částice a jakoby je provzdušnily , pak se lepe spaluji při o cca 100 stupnu nižší teplotě..
to není to co by ti ucpávalo filtr , naopak to pomaha vypalovat..
figl je v tom že se ti ucpávají stěny filtru a proto se tam hromadí ten oranžový prášek ...
některé firmy to čistí na specialních strojích , za vyšší teploty a tlaku ..
takové ty nějaké spreje na rádoby vyčištění a následná pára to trochu vyčistí , ale jen od toho prášku a ne stěny filtru které jsou ucpané...
ale zase má spousta garážníků kšeft , hodně lam si to před definitivním vypnutí aspon jednou nechá "vyčistit" .. 
Ano da, ale riesenie je novy alebo originalny repas. Vypinanie fap je podla mna blbost. To auto navrhli tak aby bolo prevadzky-schopne stymto filtrom. Staci udrzba ako ma byt a funguje to. Kto si kupi sice PSA nedajboze Renault ma uz vopred o problem postarane Tam by do toho filtra asi radsej nacpal stare ponozky...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 16, 2012 19:30 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jojo funguje to , ale když pak musíš vytáhnout 40 až 60 tisíc za filtr na japonce a nebo nějakeho exota , tak pak změníš názor na vypinani fapu ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po prosinec 17, 2012 8:39 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
DIGI-DELETED napsal: jojo funguje to , ale když pak musíš vytáhnout 40 až 60 tisíc za filtr na japonce a nebo nějakeho exota , tak pak změníš názor na vypinani fapu .. 
40 až 60?že by zase nějaká předvánoční akce FAP do každé rodiny...slyšel jsem že na hondu CDTI 100kilo korun kreditu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: út prosinec 18, 2012 17:09 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
tak zjisteno. vadne cidlo diferencniho tlaku. jinak ten FAP na japonce je pekne drahej ... ale zase se malo kdy pos..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 12:09 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
cidlo vymnene...udelane nastaveni a auto jezdi. tak ted doufat ze to po tech 700km nespadne do nouzaku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 12:25 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
"někdo ve městě "
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 13:26 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
ano. nvm kdo to byl. ale byl to nekdo z podebrad.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jurki888 |
Zaslal: st květen 01, 2013 9:45 am |
|
|
Založen: 1.5.2013
Příspěvky: 5
|
aky to je rok lebo otec uz mal 3 ducata euro 4 a v ani jednom nebol fap
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kubrt |
Zaslal: čt říjen 10, 2013 20:08 pm |
|
|
Založen: 27.11.2010
Příspěvky: 17
Bydliště: Severočeský kraj
|
Teď to asi schytám,ale zkusím to.Pohrávám si z myšlenkou nahrát soft z auta co fap nemá do auta co ho má .
Odpojit sondy a mohlo by to fungovat ,nebo v těch jednotkách ,bude až takový rozdíl?Auta (peugeot boxer 2008),stejný obsah ,KW,rok, jednotka.Samozřejmě doladit immo.Beru to podle náklaďáků,tam už si dodělávaj emulátory na systém ad blue, ikdyž je pravda že to má většinou jednotku zvlášť a kecá to spolu po canu.
Podle mýho by to asi jenom nevyužívalo obvod co je navíc pro fap,nebo že by inženýři kvůli fapu překopali celé
ř.j. od základu.Stojí to za pokus ,nebo mám rovnou volat požárníky.P.S. nechci na tom vydělávat jen potřebuji
vyřešit problém s FAP , případně odkaz na lidi ,nebo firmu co tomu opravdu rozumí a mají dobré výsledky.
Mám pocit ,že by se někdo takový tady mohl najít.A teď mě cupujte.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|