| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Vynutena regeneracia DPF 3,0 V6 CAR Phaeton 2007 | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| oliverko | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 16:21 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 31.3.2012
			Příspěvky: 112
			
		 | 
		
			
				
					Cawte, nbere ziadny login na spustenie, 10016 ani 12233 ani ine neberie. 
 
 
Nejake napady? Pripadne cez VAS?
 
 
Blika zhavenie a nudzak.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| martin | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 17:15 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 22.5.2007
			Příspěvky: 781
			Bydliště: kdesi v horách
		 | 
		
			
				
					Particle Filter Emergency Regeneration
 
Prerequisites:
 
Ignition ON
 
Engine ON (Idle)
 
Oil Temperature above 70 °C (see MVB 007.2)
 
Particle Filter Load below 68g (see MVB 104.3)
 
If the Particle Filter Load is above 68g the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
 
Engine Hood CLOSED
 
Parking Brake ENGAGED
 
Transmission in (P)ARK
 
Temperatures at the Exhaust System may rise up to 300 °C!!!
 
No Fault Codes Stored
 
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
 
The Regeneration may take up to 40 minutes, the engine speed automatically increases to about 1500 RPM.
 
 
[Select]
 
[01 - Engine]
 
[Coding-II - 11]
 
Start Regeneration by Entering 10016.
 
[Do It!]
 
[Meas. Blocks - 08]
 
Select all 3 Groups at once 100, 101 and 102
 
[Go!]
 
MVB 100.1: Engine Speed
 
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
 
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
 
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
 
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
 
MVB 102.2: Temperature before Particle Filter
 
[Done, Go Back]
 
[Close Controller, Go Back - 06]
 
 
Pokud jsou splněny všechny podmínky tak to musí jít   
           | 
				 
				
					
             _________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| oliverko | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 17:39 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 31.3.2012
			Příspěvky: 112
			
		 | 
		
			
				
					Vyfuk som dostal na maximalne 259,8
 
 
v pameti ostava chyba FAP plny.
 
 
Login neakceptuje!!! 10016 motor BMK Ja tam mam motor CAR.
 
 
Mozes mi poradit nastavenie teda prisposobenie po vymene DPF? Ak vies mozes aj vo vas. ja som tym zabil cely den... Na ten login proste pise incorect.
 
 
Ak je dobry login, musi ho zobrat. Ci uz zacne alebo nezacne regenerovat..
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| martin | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 18:05 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 22.5.2007
			Příspěvky: 781
			Bydliště: kdesi v horách
		 | 
		
			
				
					login zadáváš do položky kodování II pak ho to akceptuje pkud ho zadáš do security acces tak ho to samozřejmě nevezme
 
a pokud je ten filtr zanesenej víc jak 70% tak regeneraci nespustíš
 
 
ale jak se říká s oblibou v čechách  FAP vyříznout do šrotu budou kačky a sw vypnout               
           | 
				 
				
					
             _________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| vaha | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 19:27 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 6.5.2007
			Příspěvky: 1570
			Bydliště: hk kraj
		 | 
		
			
				
					a za dva roky...  
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| martin | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 19:59 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 22.5.2007
			Příspěvky: 781
			Bydliště: kdesi v horách
		 | 
		
			
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| Sayllo | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 20:34 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 5.5.2012
			Příspěvky: 339
			Bydliště: France
		 | 
		
			
				
					
 
 
Jo to hej, ale povedzme ze pan si zela mat vsetko ako sa vravi, naporiadku  
 
 
Cize asi kupim aj novy DPF. Len potom ako ho resetovat? Myslim ze to ide cez VAS lahsie, ale VAS som uz nevidel nejaky ten rok   
 
 
Nemate nejake odkazy na tento konkretny motor ako to vyresetovat? Nechcem to blokovat, skratka iba reaktivovat.
 
 
A ako pokial to nezobere login, je to jednoznacne nesplnenie podmienok? Lebo ono to ten login odmietne skratka ako bankomat zly pin... Tusim error-11. a samozrejme coding II   
 
 
Dik
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| Sayllo | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 22:43 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 5.5.2012
			Příspěvky: 339
			Bydliště: France
		 | 
		
			
				
					
 
 
Takze pokial budem stale cpat 10016 tak to urcite nepojde, a jak tak pozeram tak login sa moze zadavat aj na sec. acces, alebo coding II kazdopadne ale tento
 
 
Motory Common-Rail, 2,7/3,0 TDI  6V,  EDC17
 
 
Oprávnění přístupu 27971!!!!  
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| martin | 
		
			
				
					 Zaslal: út únor 05, 2013 22:45 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 22.5.2007
			Příspěvky: 781
			Bydliště: kdesi v horách
		 | 
		
			
				
					nj nějak mě nedocvaklo že je tam edc 17 ten postup co jsem psal je na edc16   
           | 
				 
				
					
             _________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| tomík | 
		
			
				
					 Zaslal: st únor 06, 2013 1:01 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 9.1.2011
			Příspěvky: 580
			
		 | 
		
			
				
					vyndanej fap v CZ problém ? néé kdo by poznal že výfuk rovně naftalčka a koncovka od sazí že by byl fap po smrti?to se v čechách udělá jako výběrový řízení vyhraje nejdražší firma a bude jezdit ze zkušebnou za miliardy a napojej se na auto tísíc kabelama pak řidič co doveze ten aparát za nesmysl párek v levačce a pravačkou  strčí prst do vejfuku votře vnitřek a řekne fap death   mě vomejou jak tohle dopadne 2012 fap off 2015 zase fap onn a ejhle bude prace ale pozor zalohujte  soubory podle vin pak bude poloviční práce to hodit do origa    
           | 
				 
				
					
             _________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995  stavba závodních aut
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| DIGI-DELETED | 
		
			
				
					 Zaslal: st únor 06, 2013 7:41 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 21.2.2010
			Příspěvky: 3193
			
		 | 
		
			
				
					to je stejně komické : na jedné straně se projebají milardy za nápady zelených mozků (různé řepky , biolíh a podobné hovadiny ) a na druhé straně jsou majitelé aut bráni jako rukojmí a výrobci po nich chtějí nesmyslné částky za filtr který stojí  na něco 10 000 a na něco 100 000 , ačkoliv jde v podstatě o podobnou věc s podobnými výrobními náklady ....
 
kdyby se ty projebane miliardy za různé "bionápady" radší vrazily do toho,aby cena filtru byla v nějakých rozumných mezích , tak by se nikdo nezabýval jejich odstranováním...
 
 
asi už je nejvyšší čas si zvolit nějakou vládu selského rozumu , vládu kravat už máme dlouho a kam jsme s ní dostali ?      
           | 
				 
				
					
             _________________ BALLOONFLIGHT.COM
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| Sayllo | 
		
			
				
					 Zaslal: st únor 06, 2013 20:30 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 5.5.2012
			Příspěvky: 339
			Bydliště: France
		 | 
		
			
				
					martin napsal: nj nějak mě nedocvaklo že je tam edc 17 ten postup co jsem psal je na edc16     
 
 
Vpohode... Dnes som to vycistil vyresetoval a beha to jako nove...Az na to ze od 3,0 CR V6 som teda skutocne cakal aj nejaky vykon...
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| Sayllo | 
		
			
				
					 Zaslal: st únor 06, 2013 20:32 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 5.5.2012
			Příspěvky: 339
			Bydliště: France
		 | 
		
			
				
					DIGI-DELETED napsal: to je stejně komické : na jedné straně se projebají milardy za nápady zelených mozků (různé řepky , biolíh a podobné hovadiny ) a na druhé straně jsou majitelé aut bráni jako rukojmí a výrobci po nich chtějí nesmyslné částky za filtr který stojí  na něco 10 000 a na něco 100 000 , ačkoliv jde v podstatě o podobnou věc s podobnými výrobními náklady ....
 
kdyby se ty projebane miliardy za různé "bionápady" radší vrazily do toho,aby cena filtru byla v nějakých rozumných mezích , tak by se nikdo nezabýval jejich odstranováním...
 
asi už je nejvyšší čas si zvolit nějakou vládu selského rozumu , vládu kravat už máme dlouho a kam jsme s ní dostali ?        
 
Doriti
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		 |