Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Ostatní  »  C6 úhel natočení volantu
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

C6 úhel natočení volantu

Autor Zpráva
ratas
Zaslal: ne leden 29, 2012 23:05 pm Citovat
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 172
Zdravím všechny, mám problém s jednou C6-2,2 HDi, manuál, rok 2008. Je po ráně na čumák, vše už vcelku funguje, ale mám problém se servem, které občas jde a občas ne a když jde, tak cuká. Když to načtu Lexií, tak to u podvozku píše nesmyslný signál úhlu natočení volantu, když se podívám na aktuální hodnotu, tak tam opravdu nesmysl je - při točení jedním směrem to skáče od - 180 do 320, ale kdyz jsem udelal kalibraci v polozce ABS - ujet 100m rovno a zkalibrovat, tak se to tvari v polozce ABS v pohode, jak tocim, tak uakzuje, jenze u podvozku to haze porad nesmysl, nevi nekdo co to muze byt?

Dík moc
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Recall
Zaslal: po leden 30, 2012 9:37 am Citovat
Založen: 12.3.2011 Příspěvky: 25 Bydliště: CZ
Na funkci serva by to nemělo mít zásadní vliv.Respektivě vůbec žádný.
Úhel natočení volantu by měl vyskakovat v chybách pérování,nikoliv v řízení.

Problém hledej jinde,čerpadlo,krček řízení atd...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ratas
Zaslal: po leden 30, 2012 19:33 pm Citovat
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 172
On vyskakuje v chybách pérování, jenze nechápu proč když se dívám na úhel v ABS, tak odpovídá přesně otáčení a když se dívám pod pérováním, tak to píše úplné nesmysly. Jsou tam dva snímače úhlu volantu?

Ještě mě napadlo, není tam nějaký speciální postup na odvzdušnění toho serva? Byla venku nádržka i s motorem a nádžka se vařila - byla prasklá.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
John
Zaslal: po leden 30, 2012 20:21 pm Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
odvzdušníš to diagnostikou, nedávno jsem to dělal. Je to někde v aktivním podvozku / pérování

J.

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ratas
Zaslal: st únor 08, 2012 18:15 pm Citovat
Založen: 10.3.2007 Příspěvky: 172
Tak vyřešeno, diagnostikou jsem to nenašel, ale přímo v Citroenu mi poradili, že se musí auto zvednout a s vypnutým motorem 10x zatočit do max poloh, pak nastartovat a dolít a udělat to samé s nastartovaným motorem a ono to fakt funguje. Já to celou dobu dělal jen s nastartovaným a nic.

Dík moc všem za rady.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá květen 23, 2025 21:26 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.