|
Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » DSG - update SW, úprava SW, úprava HW, zkušenosti, možno |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
swenak |
Zaslal: so leden 21, 2012 10:03 am |
|
|
Založen: 21.1.2012
Příspěvky: 6
|
Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat na reálné zkušenosti s touto převodovkou co do úprav. Nejde mi o to, že motory upravujete tak, aby kroutící moment byl maximálně kolem 350Nm (případně do cca 400Nm, kde je omezovač), ale o reálnou úpravu RJ převodovky za účelem posunutí (odstranění) omezovače kroutícího momentu, úpravu řazení, případně výměnu lamel ve spojkách, úpravy tlaku oleje, ...).
Načetl jsem tisíce příspěvků v zahraničí, něco málo v CZ fórech, ale se je to takové "nejasné" a spíše odhadováno, než reálné zkušenosti s prací na těchto úpravách a ježdění s vozy, co mají takové úpravy, které jdou nad sérii.
Aby jste se nebáli, nepotřebuju informace "jak na to, čím to udělat, kde kliknout", ale informace pro zákazníka (mně). Jsem v kontaktu s firmami, co to dělají v Německu, v Kanadě, UK, ale zde jsem nenašel nikoho a posílat někam do xxxx celou mechatroniku, nebo RJ a mít týdny rozdělanou převodovku se mi nechce, o cenách nemluvě. V ČR jsem už našel možnost změny třetícho materiálu lamel spojek (možná je už mám vyměněny, původní majitel to tvrdil, ale tvrdil toho více, co se ukázalo jako nepravdivé, takže...), ale nikdo nedělá úpravy DSG. Já už dle všeho mám posunutu hranici kroutícího momentu (bylo upravováno v Neměcku), ale to je dle všeho vše (pokud vůbec, protože ověřit to zatím nemůžu).
Zatím jsem zjistil, že jsou možná 2 zůsoby, jak zvednout omezovač, jeden je právě úprava SW v DSG, druhá a snad jednodušší pro "našince", ač nevím, jestli je reálná, je změna informací o aktuálním kroutícím momentu, které RJ motoru posílá do RJ DSG.
Mám 2 vozy s DSG (Golf V GTI a Golf V GTI ED30), jeden má sériovou DSG, druhý snad upravenou, díval jsem se do RJ motoru, skupina 122 a liší se, v jednom je specifická hodnota zatížení kolem 400Nm (série), ve druhem kolem 500Nm (snad úprava).
Změna reakcí řazení, otáček pro řazení v D a S režimech, odpojení kick-down, posunutí launch control, to vše se už musí dělat v RJ DSG.
Díke všem za názory, ale opravdu zkušenosti, ne, že to dělá HPAmotorsport, nebo BB, někdo jiný.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 21, 2012 11:16 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Jako info doporučuji p.Sixtu,nevím jak moc bude sdílný ale co se týče vw převodovek vč dsg fakt dobrej.
http://www.prevodovky-sixta.cz/
Nicméně dsg nejsou moc nakloněný tuningu,ty spojky velkej krouťák moc nepodrží a po přeobložení myslím že se může pokračovat dál dvouhřídel taky má omezenou pevnost,už konstrukčně to není klasickej špajz kde limitem krouťáku byla spojka.
Funguje to i jen s chipovaným motorem,aníž by se přehrávalo dsg ale jako individual tuning dobrý
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
swenak |
Zaslal: so leden 21, 2012 11:34 am |
|
|
Založen: 21.1.2012
Příspěvky: 6
|
S p. Sixtou jsem už mluvil dlouho na telefonu před nějakým časem, je velice ochotný a vstřícný, ale řešili jsme hlavně problém mexatroniky, které opravuje (po zahřátí cukám kolem 1000-1200 otáček), on je hlavně na tyto věci, ale orpavdu je velice ochotný.
Jinak, co se týče dalších úprav, počítám s nima, teď je ale hlavně mojí prioritou dát vůz do stavu, v jakém měl být při pořízní. Aktuálně jezdím se sériovým SW v motoru, taky to není špatné, ale je to cca tam, kde mám to starší GTI po úpravě. Chtěl bych právě teď dát sériový SW do DSG, ale se zálohou toho, co tam mám, aby bylo jasné, že je chyba jinde a to cukání dělá opravdu mechatronika, nebo něco jiného (zjistil jsem teď před pár dny, že mi otáčky skáčou i bez zátěže - http://www.youtube.com/watch?v=jSTwNwBAm8I a toto je z jízdy http://www.youtube.com/watch?v=82EXXsgGt48&context=C374d840ADOEgsToPDskIiecFdHI0ua7HaasbjaccI).
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 21, 2012 12:58 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Jde o to co tam kdo dělal za úpravy nejen softu ale i mechaniky,ta vícelamelovka,olej atd,pak tu tam snímače otáček jestli jsou ok ale pokud to funguje tak je to super,než se začne srát,řešil sem dvě caddyny naprosto stejný motory a dsg a jedna v pohodě a druhá zase na 1ničku nechce přeřadit až v plnejch,když se stim jede normálně tak to nechce dávat za 2,komplet olej filtr diag a nastavení tak to chvíli bylo dobrý a dělá to zas,pak proběhlo chipování obou aut,takže 1nička tam je spíš doplňkem ale stejně to zlobí,vždycky po nastavení ok ale po chvíli ježdění to je zpět,od 2jky nahoru dobrý,tak sem to vzdal bo do toho nic moc nejde sehnat a všechno je za pecku a jen tak z recese dávat spojky se mi nechce,jo jo ty DSG jako by si žili svůj život uvnitř
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
swenak |
Zaslal: so leden 21, 2012 13:06 pm |
|
|
Založen: 21.1.2012
Příspěvky: 6
|
No, žel nejsem schopen ríct přesně, co se vše dělalo, protože jsem to převzal už "hotové". DSG je opravdu takový svět ve světě, hlavně ta mechatronika, co jsem koukal videa, fotky a četl, no, vymyslet to takhle složitě asi nebylo jednoduché Hlavně je zvláštní, že i po těch cca 8 letech, co existuje, pořád není moc úpravců, co s tím má zkušenosti jak po HW, tak SW stránce. Ale chápu, že to není úplně nejvhodnější kandidát na úpravy a i to, že v ČR se většinou všichni zastaví na lehkých úpravách motoru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so leden 21, 2012 15:20 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
ono to zase tak složité není , jednotka má na vstupu pár čidel otáček a polohy řadicích vidliček , a na výstupu elektromagneticke ventily co spinaji tlakovy olej , a reguluji jeho tlak
princip podobny ecu motoru , zrovna tak tam jsou mapy co dají upravovat ...
|
Naposledy upravil DIGI-DELETED dne ne leden 22, 2012 8:02 am, celkově upraveno 1 krát.
Komentář: |
|
Velikost: |
136.57 kB |
Zobrazeno: |
16670 krát |

|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
swenak |
Zaslal: so leden 21, 2012 15:25 pm |
|
|
Založen: 21.1.2012
Příspěvky: 6
|
Jdu sosat, díky No, možná to pro znalé není složité, ale pro nás laiky je to někdy záhul pochopit to
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne červenec 06, 2025 9:42 am
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|