Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Vypnout Vahu vzduchu |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
chonty |
Zaslal: ne červenec 24, 2011 18:54 pm |
|
|
Založen: 17.1.2010
Příspěvky: 67
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po červenec 25, 2011 7:14 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
strong2 napsal: palivo reguluju plynem  nebo tet dle snímače tlaku (místo váhy), ale nemá to takové reakce.
bavíme se vůbec o edc16?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: po červenec 25, 2011 16:09 pm |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
z toho jak píšete si asi udělá obrázek každej, k tomu se radši nebudu vyjadřovat, protože řešit si osobní komplexi na foru je ubohost. a na honění na rozdíl od tebe nemám čas
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chonty |
Zaslal: út červenec 26, 2011 19:55 pm |
|
|
Založen: 17.1.2010
Příspěvky: 67
|
DIGI-DELETED napsal: strong2 napsal: palivo reguluju plynem  nebo tet dle snímače tlaku (místo váhy), ale nemá to takové reakce.
bavíme se vůbec o edc16? KEĎ TO MA VAHU VZDUCHU-TAK TO VAŽI -MESSER---
|
Naposledy upravil chonty dne čt červenec 28, 2011 10:58 am, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: út červenec 26, 2011 22:47 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
Panove tak abych se pridal zpet do debaty tak si existuji dve cesty podle ceho regulovat prebytek vzduchu a to podle MAP a nebo MAF. bez vahy pojedu uplne bez problemu ale bez tlakove cidla tezko!
|
_________________ NEW Galletto, MB Star 2010, VAG, Beeprog2, BDM, Bosch KTS.
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: út červenec 26, 2011 22:50 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
DIGI-DELETED napsal: Ecu potřebuje pro výpočet momentu znát i údaj o vzduchu v motoru ....
(edc16 už pracují přes výpočet kroutícího momentu , na rozdíl od edc15 )
a jestli tě něco brzdí , tak to bude nejspíš teplota plnícího vzduchu , než váha ... 
Teplotu vzduchu nemam nikdy vetsi nez 30 stupnu
|
_________________ NEW Galletto, MB Star 2010, VAG, Beeprog2, BDM, Bosch KTS.
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st červenec 27, 2011 7:06 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
trino napsal: Panove tak abych se pridal zpet do debaty  tak si existuji dve cesty podle ceho regulovat prebytek vzduchu a to podle MAP a nebo MAF. bez vahy pojedu uplne bez problemu ale bez tlakove cidla tezko! no a je to veresene... kdyz to vis, proc se ptas??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červenec 27, 2011 9:14 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
trino napsal: DIGI-DELETED napsal: Ecu potřebuje pro výpočet momentu znát i údaj o vzduchu v motoru ....
(edc16 už pracují přes výpočet kroutícího momentu , na rozdíl od edc15 )
a jestli tě něco brzdí , tak to bude nejspíš teplota plnícího vzduchu , než váha ... 
Teplotu vzduchu nemam nikdy vetsi nez 30 stupnu 
to máš 30 stupů i při zatížení ? to asi měříš teploměrem na chřipku ?
jinak koukni se do živých hodnot co se stane, když vypojíš váhu vzduchu , myslíš že tam bude 0 ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st červenec 27, 2011 13:09 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2796
|
Odpojit vahu je blbost.ECU potrebuje vedet kolik jde vzduchu a podle toho upravuje palivo.Budme trosku zeleni.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
CARTUNING |
Zaslal: st červenec 27, 2011 19:03 pm |
|
|
Založen: 6.10.2008
Příspěvky: 89
Bydliště: KOSICE
|
anydraj napsal: Odpojit vahu je blbost.ECU potrebuje vedet kolik jde vzduchu a podle toho upravuje palivo.Budme trosku zeleni. TAK-TAK-TAK
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: st červenec 27, 2011 19:51 pm |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
zase 2 stranky o nicem a k tematu vubec nic
samozrejme komentaře ¨UČŇOVKARU¨ nesmi chybet
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chonty |
Zaslal: čt červenec 28, 2011 11:01 am |
|
|
Založen: 17.1.2010
Příspěvky: 67
|
Libang napsal: zase 2 stranky o nicem a k tematu vubec nic
samozrejme komentaře ¨UČŇOVKARU¨ nesmi chybet 
PRE TEBA JE TO NIČ-UČŇOVKARU
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|