Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » octavia: na AHF(81kW) RJ z AGR (66kW) |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
aughostino |
Zaslal: ne červen 19, 2011 22:50 pm |
|
|
Založen: 2.5.2011
Příspěvky: 9
|
Zdravim pani,
ked som kupil octaviu AHF 81kW, casom som zistil, ze v nej mam RJ motora z 66kW, auto tahalo dobre, problem bol, ze dost dymilo a palubny PC ukazoval privysoku spotrebu, dalsi problem bol s MAF ukazovatelom, boli tam privysoke hodnoty
zohnal som RJ motora, taku aka tam ma byt, a tuto druhu by som chcel obcas vyuzivat na take to "blaznenie" samozrejme, ze v ramci normy a dop. predpisov.
pocitovo to s tou 66kW RJ islo lepsie, ako so seriovou, asi to bude tymi 81kW tryskami a s tym spojene aj to silne dymenie.
dalo by sa to z tej 66kW RJ nejako to dymenie odstranit, alebo aspon eliminovat a upravit tak, aby palubny pocitac ukazoval realnu spotrebu, a upravit aj MAF? jedna sa o 038906018GR
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: po červen 20, 2011 18:08 pm |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
vsetko sa da spravit.
Nebolo by lepsie dobre upravit tu 81kw Rj a hotovo?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
aughostino |
Zaslal: po červen 20, 2011 23:49 pm |
|
|
Založen: 2.5.2011
Příspěvky: 9
|
Chcem aj seriu na bezne vozenie, preto rozmyslam nad upravou tej 66kW ked ju mam uz nevyuzitu a nik o nu neprejavil zaujem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út červen 21, 2011 7:49 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
co řešíš dej tam větší pamět a přepínač a máš to vymyšlené jednou originál podle pernumer a jednou upravenej a máš to co chceš dá se to přepínat za jizdy a neni co řešit
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
skoda |
Zaslal: út červen 21, 2011 12:01 pm |
|
|
Založen: 20.10.2008
Příspěvky: 226
Bydliště: Jindřichuv Hradec
|
martin napsal: co řešíš dej tam větší pamět a přepínač a máš to vymyšlené jednou originál podle pernumer a jednou upravenej a máš to co chceš dá se to přepínat za jizdy a neni co řešit 
Jak chces dat misto 2Xplcc32-1X29F400 tsop?
Jedine zmenou jednotky na 012 edc15V.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: út červen 21, 2011 12:23 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
tady snad nikdo nemluvil o 29f400???? Dáš normálně 2x 29f020 (29f040) plcc32 a máš tam dva softy běžná praxe
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út červen 21, 2011 15:43 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
nj jenže to je tak když tu není FAQ sekce kde jdou tyhle běžné postupy popsat jinak by se tolik lidi nedivily že je možné téměř vše
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út červen 21, 2011 20:07 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
ano ano 29F020 funguje perfektne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: út červen 21, 2011 20:25 pm |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
na MSA15 to asi nejde vyresit ze ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út červen 21, 2011 20:30 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
a o cem se tady bavime celou dobu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: út červen 21, 2011 21:11 pm |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
myslel jsem GIII jednotka s 1 konektorem ne GIV/O1 , ale pokud je to stejne tak se omlouvam ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: út červen 21, 2011 21:13 pm |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út červen 21, 2011 21:47 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
a nebo mě tak napadlo proč nevyhodit paměti a dát misto nich emulátor k němu nějaké powerPC a je to a mužeš si měnit mapy za chodu motoru online taky už jsem to několikrát použil a vlastně tak funguje každá plně programovatelná zavodní jednotka takže zpusobu je mnoho je to celé o penězích a o konceptu
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út červen 21, 2011 21:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
a nebo si dej na tu instalaci konektory na edc15 a máš po starostech a bude to pro tebe nejlevnější řešení už jsem to dělal na těhle starejch turbochrochtech
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt červen 23, 2011 11:42 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
to martin vše je o čase o toho moc není taky jsem řešil ledacos ale nakonec zjistíš že jsi na tom ztravil času ..... dnes radši vemu euro EFI či motec a je to profi sice draší ale s podporou kterou nikdy v těchto podmínkách neuděláš ......
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
|