Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » převod údajů o tlaku v olsu |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
strong |
Zaslal: po únor 28, 2011 12:02 pm |
|
|
Založen: 12.6.2009
Příspěvky: 23
|
zdravim, zapásím s tym už dlouho, tak zkusím jestli někdo aspon trochu naznačí nebo pomůže navést.
řeším na svém autě a3 81kw, (trysky, turbo spojka atd jiné, 200k), ale jde mi o C čidlo z PD aby se mi ve v Olsu a ve Vagu zobrazovala skutečná hodnota- ne o cca 0,4b méně. díky za každou radu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vali |
Zaslal: po únor 28, 2011 12:37 pm |
|
|
Založen: 7.9.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: České Budějovice
|
Musíš upravit linearizaci map senzoru. Je to mapa 2x1
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong |
Zaslal: po únor 28, 2011 14:07 pm |
|
|
Založen: 12.6.2009
Příspěvky: 23
|
už to asi chápu, ale 2x1 u rotačky není, nebo nevím jak zobrazit, řj 018P
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vali |
Zaslal: po únor 28, 2011 17:00 pm |
|
|
Založen: 7.9.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: České Budějovice
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: so březen 05, 2011 11:14 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
nevim jak ,ale včera mi někdo změnil heslo a nemůžu se přihlásit, takže mám novej účet.
k tématu, přepsal jsem hodnotu z 2600 na 3000, mapa tlaku 2700mb, limiter 2750, boost mapa 2800, ale ve vagu při jízdě nepřekročí 2601, i když dle budíku je tlak kolem 1.7b, resp do 2600mb ukazuje vag dobře, čím to?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so březen 05, 2011 15:31 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
To mas turbo jak hovado, kdyz mas takovej boost.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: ne březen 06, 2011 11:00 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
je velký, ale proč VAG neukáže víc jak 2601 mb?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jipi |
Zaslal: ne březen 06, 2011 13:22 pm |
|
|
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 300
|
je to matematika , čo takto sa zamyslieť v akých bitoch funguje diagnostika 8bit,16bit,32bit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: ne březen 06, 2011 14:40 pm |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
takže to dává správně, jen VAG neukáže víc? protože budík taky moc přesnej není u 1.7b to je +-0.1b.
jak vag pracuje nevim, ale snad to zjistím, i když nevim proč je to důležitý
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: čt březen 10, 2011 9:41 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
jipi napsal: je to matematika , čo takto sa zamyslieť v akých bitoch funguje diagnostika 8bit,16bit,32bit
mohl by jsi to trochu víc rozvést? v olsu dělám s 16bit, a v diag snad ani nic měnit nejde, bádal jsem ale nějak nepochopil. a dává turbo co má nebo co je ve vagu?
díkec
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: čt březen 10, 2011 10:10 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
treba to prekopať v softe a potom aj diag ukáže správne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: čt březen 10, 2011 11:50 am |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
takže nestačí linearizace čidla ale ještě i něco jiného? u rotaček to je vždy u stejných čísel, a u pd taky (s jinou hodnotou), takže to celé vzít z PD?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt březen 10, 2011 13:21 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
hele a nemáš tam blbý čidlo?jestli si to dobře pamatuji tak bylo vác druhu a jedno měřil jen do 1,5bar nebo tak nějak
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: čt březen 10, 2011 14:14 pm |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
ne orig bylo do 1.57, pak jsem dal Cčkové a ukazuje o cca 0.4b méně ve vagu, tak se přizpůobyla mapa tlaku (v mapě 2250mB, a na budíku kolem 1.6-1.7b). a tet upravil linearizaci čidla a ukazuje jak má, ale jen do 2601mb a nevim proč.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
stres3d |
Zaslal: čt březen 08, 2012 0:46 am |
|
|
Založen: 8.3.2012
Příspěvky: 107
|
....
|
Naposledy upravil stres3d dne út březen 13, 2012 12:42 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
|