Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  převod údajů o tlaku v olsu
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

převod údajů o tlaku v olsu

Autor Zpráva
strong
Zaslal: po únor 28, 2011 12:02 pm Citovat
Založen: 12.6.2009 Příspěvky: 23
zdravim, zapásím s tym už dlouho, tak zkusím jestli někdo aspon trochu naznačí nebo pomůže navést.
řeším na svém autě a3 81kw, (trysky, turbo spojka atd jiné, 200k), ale jde mi o C čidlo z PD aby se mi ve v Olsu a ve Vagu zobrazovala skutečná hodnota- ne o cca 0,4b méně. díky za každou radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vali
Zaslal: po únor 28, 2011 12:37 pm Citovat
Založen: 7.9.2008 Příspěvky: 62 Bydliště: České Budějovice
Musíš upravit linearizaci map senzoru. Je to mapa 2x1
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong
Zaslal: po únor 28, 2011 14:07 pm Citovat
Založen: 12.6.2009 Příspěvky: 23
už to asi chápu, ale 2x1 u rotačky není, nebo nevím jak zobrazit, řj 018P
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vali
Zaslal: po únor 28, 2011 17:00 pm Citovat
Založen: 7.9.2008 Příspěvky: 62 Bydliště: České Budějovice
Je to 2x1
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong2
Zaslal: so březen 05, 2011 11:14 am Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
nevim jak ,ale včera mi někdo změnil heslo a nemůžu se přihlásit, takže mám novej účet.
k tématu, přepsal jsem hodnotu z 2600 na 3000, mapa tlaku 2700mb, limiter 2750, boost mapa 2800, ale ve vagu při jízdě nepřekročí 2601, i když dle budíku je tlak kolem 1.7b, resp do 2600mb ukazuje vag dobře, čím to?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: so březen 05, 2011 15:31 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
To mas turbo jak hovado, kdyz mas takovej boost. Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong2
Zaslal: ne březen 06, 2011 11:00 am Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
je velký, ale proč VAG neukáže víc jak 2601 mb?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jipi
Zaslal: ne březen 06, 2011 13:22 pm Citovat
Založen: 9.11.2007 Příspěvky: 300
je to matematika , čo takto sa zamyslieť v akých bitoch funguje diagnostika 8bit,16bit,32bit
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong2
Zaslal: ne březen 06, 2011 14:40 pm Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
takže to dává správně, jen VAG neukáže víc? protože budík taky moc přesnej není u 1.7b to je +-0.1b.
jak vag pracuje nevim, ale snad to zjistím, i když nevim proč je to důležitý
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong2
Zaslal: čt březen 10, 2011 9:41 am Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
jipi napsal:
je to matematika , čo takto sa zamyslieť v akých bitoch funguje diagnostika 8bit,16bit,32bit


mohl by jsi to trochu víc rozvést? v olsu dělám s 16bit, a v diag snad ani nic měnit nejde, bádal jsem ale nějak nepochopil. a dává turbo co má nebo co je ve vagu?
díkec
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: čt březen 10, 2011 10:10 am Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
treba to prekopať v softe a potom aj diag ukáže správne Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
strong2
Zaslal: čt březen 10, 2011 11:50 am Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
takže nestačí linearizace čidla ale ještě i něco jiného? u rotaček to je vždy u stejných čísel, a u pd taky (s jinou hodnotou), takže to celé vzít z PD?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: čt březen 10, 2011 13:21 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
hele a nemáš tam blbý čidlo?jestli si to dobře pamatuji tak bylo vác druhu a jedno měřil jen do 1,5bar nebo tak nějak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
strong2
Zaslal: čt březen 10, 2011 14:14 pm Citovat
Založen: 5.3.2011 Příspěvky: 33 Bydliště: jižní morava
ne orig bylo do 1.57, pak jsem dal Cčkové a ukazuje o cca 0.4b méně ve vagu, tak se přizpůobyla mapa tlaku (v mapě 2250mB, a na budíku kolem 1.6-1.7b). a tet upravil linearizaci čidla a ukazuje jak má, ale jen do 2601mb a nevim proč.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stres3d
Zaslal: čt březen 08, 2012 0:46 am Citovat
Založen: 8.3.2012 Příspěvky: 107
....


Naposledy upravil stres3d dne út březen 13, 2012 12:42 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne květen 18, 2025 0:18 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.