Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » EWS 4.3 , lze nahradit data eeprom ? |
Strana 2 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
olstun |
Zaslal: po leden 17, 2011 23:49 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
To jestli ten kod ukáže INPA asi odzkoušené není, co . Kdybych musel rozlepit EDC16 (flasher to asi po OBD nenačte), stejně bych nedokázal najít ten kod. Stáhl jsem ten extractor na DME, je tam volba většinou 29F400 (někde i 29F200) , to budou asi starší MS42, MS43 apod.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: so leden 22, 2011 18:45 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Tak budu mít new EWS, stejně to je asi nejrozumnější řešení. AEP má opět pravdu ,cena cca 3000,- Tam už je potřeba spustit asi jen syncho EWS=DDE , akorát BMWscan136 umí asi jen EWS3 , nic psané o EWS4 tedy není ani v 1.4.0 verzi. O EWS4 píšou jen u Abritus BMW. Možná je to ale jen diagnostická funkce bez kodu, a bude třeba i v INPA 5. Nemá někdo zkušenost s adaptací nové EWS4, jak moc je to komplikované, a čím to jde (GT1 určitě jo,ale tu zde nikdo nemá).
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: so leden 22, 2011 20:03 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
jde to urcite inpou, gt1 , bmw scaner 1,4,8 origo. žádný kod k tomu nepotřebuješ!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: so leden 22, 2011 21:48 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
ews 4 mužeš nahradit i ews 3 jinak zaleží na motoru každá jednotka bmw ma immo jinde (flash,eeprom)zaleži přesně na typu starši měli jen pevný kod nový rolující v tvem připadě nejlevnější koupit new ews na vin a nakodovat GT1. ANI inpou neudělaš ani scannerem 140 cena ews 3000kč+nakodování 500-1000kč druhá varianta je stejné auto vyčteš ews +jednotku motoru udělaš zalohu tu mužeš kdykoli použít do jakehokoliv stejného typu auta jak máš zalohu ews+ecu tak maš vyhráno ideální kdo mate zalohy povyměnovat mezi sebou taky nějake mam na každý typ jednotek bmw a rozjedeš všechny bmw postup -zaloha ze startujiciho auta ews+ecu v ews prepišeš vin+km na to nove auto ews editorem v ecu musiš najit je tam kryptované stejným zpusobem jak v ews takže to same z editoru ews zadaš do ecu motoru vin tam za chvilku najdete no a zbýva už jen gambitem nebo ews key z výpisu ews priřadit klič zní to složitě ale za30 min není co řešit jinak do roku 2000 synchronizuješ jednotku motoru GT1 bez problemu k čemukoliv -takže jakekoliv ews +klič a dohraješ jakoukoli starší jednotku přes ob2 gt1 .Pokud nemaš klíč jakekoliv ews vyčteš vypis gambitem dohraješ klič a synchronizuješ jednotku GT1 testrem ale to jde jen na jednotky ktere byli zhruba do roku 2000 to znamena s jedním velkým konektorem jak ma jednotka vic konektoru GT1 to nejde
|
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: ne leden 23, 2011 11:03 am |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Díky za info, bude nové EWS,
už jen AEP píše že synchro new EWS a motor by INPA měla zvládnout, Tomík píše že jen GT1, INPOU že to nepůjde. Takže asi vyzkoušet, co ? Funkce by měla být asi někde pod EWS/programování nebo kodování, že ?
To poskládání paměti do EWS jsem zavrhnul, když nové není až tak drahé, a budou zachovány klíče s DO. Pokut bych vygeneroval transponder gambitem, musel by se vložit do klíče a vyřadit původní transponder v klíči, který je souučástí DO. Asi by to šlo vyškrábnout,ale pokut nové EWS opravdu stačí jen spustit synchro EWS/DME a zbytek už je nastavený a klíče zůstanou, zní to nejrozumněji. Dodací lhůta EWS je taky OK a nebude s emuset kuchat motorovka. Ten druhý způsob je asi vhodnější spíš pro auta kde nejsou klíče .....
Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: ne leden 23, 2011 22:27 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
tak tak musel bys kuchat kliče synchro inpou jsem několikrát zkoušel nešlo to pokud někomu ano tak nevim jak to je možné
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 24, 2011 7:52 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
tomík napsal: tak tak musel bys kuchat kliče synchro inpou jsem několikrát zkoušel nešlo to pokud někomu ano tak nevim jak to je možné 
asi proto že nemáš tu správnou inpu !
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po leden 24, 2011 9:01 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
jestli mysliš ncs expet tak zrovna tim bych ews neriskoval ....ale povest se to muže
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 24, 2011 9:54 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
tomík napsal: jestli mysliš ncs expet tak zrovna tim bych ews neriskoval ....ale povest se to muže
ncs expert je pouze na změnu konfigurace ( specifické kodování) a je to originální doplněk originální inpy !
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po leden 24, 2011 14:19 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
ja to použivam často je to rychlé ale nesmíš se splést jinak tam nahraješ pěkný nesmysly na to je pravě to GT1 blbuvzdorný inpu používám min 5 let a mam asi 5 verzi pokud mi ušlo tu synchronizaci či kodovaní new ews kde to bezpečně jde too a je to odskoušené tak budu rád za radu třeba i na SZ dík
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: po leden 24, 2011 16:06 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
inpa je prostředek konstruktérů bmw ke komunikaci a nastavení, v ní to bude vždy dříve než gt1, ops a nebo icomu !
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po leden 24, 2011 16:52 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
to si mi fakt pomohl tuto informaci vim už davno ale problem to neřeší ještě jsem neviděl nikoho kdoby synchronizoval inpou ale tim netvrdím že to nejde......
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
olstun |
Zaslal: čt leden 27, 2011 21:03 pm |
|
|
Založen: 14.9.2010
Příspěvky: 26
|
Inpu jsem ani nezkoušel, ale BMWscan 1.4.0 to zvládl okamžitě, bez problémů, i změnu konfigurace v EWS. Pokut inpa tu funkci má, tak by měla být přístupná přes menu motoru (ne EWS), ale tím že to jde scanem, není asi třeba řešit. Pokut mají všechny X3 v obd Kline, tak je to bez problémů.
Děkuji všem za informace.
Ještě jedna věc ohledně klíčů, pokut se objedná další klíč v BMW, co je potřeba k přihlášení ? Koukal jsem že v menu EWS scaneru jsou zobrazené sekvence kodu 10 klíčů a možnosti umožnit/zakázat. A co dálka, je třeba jí synchronizovat ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt leden 27, 2011 21:18 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
ty jsi dal nové ews a nakonfiguroval scannrem 140? ty woe to jsem nikdy nezkoušel a šlo to? jako ews to ecu synchro?jinak klič objednáš a pujde ti nastartovat a dalku nakonfiguruješ -zavřeš dveře zapneš klíč do polohy 2 vypneš a vytahneš ven a zmačkneš otevírání na klíčkun a držíš 3x rychle za sebou zmačkni zavírání někdy naopak a auto se odemkne zamkne to vše do 30 sec musiš stihnout a scannerem mrkneš jestli máš tu pozici kliče povolenou pokud máš vic kliču všechny do 1 minuty
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt leden 27, 2011 21:19 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
olstun napsal: Inpu jsem ani nezkoušel, ale BMWscan 1.4.0 to zvládl okamžitě, bez problémů, i změnu konfigurace v EWS. Pokut inpa tu funkci má, tak by měla být přístupná přes menu motoru (ne EWS), ale tím že to jde scanem, není asi třeba řešit. Pokut mají všechny X3 v obd Kline, tak je to bez problémů.
Děkuji všem za informace.
Ještě jedna věc ohledně klíčů, pokut se objedná další klíč v BMW, co je potřeba k přihlášení ? Koukal jsem že v menu EWS scaneru jsou zobrazené sekvence kodu 10 klíčů a možnosti umožnit/zakázat. A co dálka, je třeba jí synchronizovat ?
ale to je samozřejmé že se synchronizace dělá v ecu motoru! úplně stejně to dělá gt1 , není možno jinak! nový klíč dojde a funguje ( pokud ho někdo nezakázal předem ) a dálku je třeba jen podržet tlačítko na klíči při zapnutém zapalování asi 5 sec. musí být ale baterie ok v klíči. a jde to i inpou!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
|