Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  fabia rs tysky + chip
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další

fabia rs tysky + chip

Autor Zpráva
oldschool_dave
Zaslal: st září 22, 2010 20:38 pm Citovat
Založen: 11.5.2010 Příspěvky: 83
zdravim uvazuji o uprave sve fabky o vstriky PD1043 a nejakem cipu na jake cisla se da dostat na seriovim turbu samozdrejme turbo chci take vetsi ale zatim jen trysky a chip diky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: čt září 23, 2010 9:58 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
1043 jsou seriove trysky ktere pouziva Fabie RS Exclamation Bez poradneho IC neudelas nic.... Uz v serii se to hreje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: po leden 24, 2011 23:34 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
víc než hodně...

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út leden 25, 2011 2:27 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
MNBM napsal:
víc než hodně...
ale s mezichladicem jde vykouslit prez 170 koni bez koure. I kkk turbo jede slusne, ma krasnej spodek i na bezatezove brzde, dokonce jsem tu mel jednu na instalaci a odladeni bylo v 1900ot 400nm, ale setrvak to uz jaksi nedaval, takze turbo jo ale kvuli setrvaku to slo dolu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: út leden 25, 2011 3:22 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
MNBM napsal:
víc než hodně...
ale s mezichladicem jde vykouslit prez 170 koni bez koure. I kkk turbo jede slusne, ma krasnej spodek i na bezatezove brzde, dokonce jsem tu mel jednu na instalaci a odladeni bylo v 1900ot 400nm, ale setrvak to uz jaksi nedaval, takze turbo jo ale kvuli setrvaku to slo dolu.



ne ne, KP39B je menší než GT1749VA, něco mezi GT1549 a GT1749VA. Pokud chceš po něm tok vzuchu na 170HP, tak ho přetáčíš a co nevidět praskne hřídel uprostřed. Kde je KP39B, tam je nejlepší řešení použít GT1749VB.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út leden 25, 2011 3:26 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: út leden 25, 2011 3:42 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %


to, že máš, to co požaduješ, neznamená že turbo není mimo pracovní rozsah.
najdi mapu kompresoru od KKK, a podívej se na max. průtok vzduchu za ideálních podmínek s nějakým daným poměrem stlačení. přepočti hmotnost vzduchu z VAGCOMu na hmotnostní tok v daných otáčkách, připočítej ke tlaku z VAGCOMu ztráty v mezichladiči, ztráty v sání, překalkuluj to na 1013mbar atm. tlaku a 0°C teploty, a teď jeď prstem po mapě od KKK do průsečíku vypočítaného průtoku vzduchu a poměru stlačení, a hned uvidíš, jestli seš v mapě, potom je to v pořádku, nebo mimo, potom je turbo přetočené.

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út leden 25, 2011 10:39 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...

a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ... Laughing Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út leden 25, 2011 11:54 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Prepocitavat mapu kompresoru zajimave ale mne tohle ani nezajima, pac zlomeni turba je hlavne duvod vysokeho negativa. Tom ze jsem mimo oblast efektivity kompresoru poznam neumernym kourem. Rotor zvedanim tlaku nedoda potrebnej objem, ja radeji zmerim negativni tlak pred turbinovou casti. A tam je duvod proc se zlomi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út leden 25, 2011 11:56 am Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
DIGI-DELETED napsal:
pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...

a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ... Laughing Laughing Laughing
Shocked ja mel za to, ze to resi kazdej... Aha a ja se pak divim, ze mi tady jezdej AWF a AWX motory s takovym brutus tlakem nastavenym na opravy turb.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: út leden 25, 2011 12:27 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
roland702 napsal:
DIGI-DELETED napsal:
pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...

a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ... Laughing Laughing Laughing
Shocked ja mel za to, ze to resi kazdej... Aha a ja se pak divim, ze mi tady jezdej AWF a AWX motory s takovym brutus tlakem nastavenym na opravy turb.

myslim že nalejvačum to je úplně jedno Laughing hlavně když maj dvojku v kapse a galleto klon k tomu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: út leden 25, 2011 17:45 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině Smile

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: út leden 25, 2011 23:16 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
MNBM napsal:
roland702 napsal:
1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %


to, že máš, to co požaduješ, neznamená že turbo není mimo pracovní rozsah.
najdi mapu kompresoru od KKK, a podívej se na max. průtok vzduchu za ideálních podmínek s nějakým daným poměrem stlačení. přepočti hmotnost vzduchu z VAGCOMu na hmotnostní tok v daných otáčkách, připočítej ke tlaku z VAGCOMu ztráty v mezichladiči, ztráty v sání, překalkuluj to na 1013mbar atm. tlaku a 0°C teploty, a teď jeď prstem po mapě od KKK do průsečíku vypočítaného průtoku vzduchu a poměru stlačení, a hned uvidíš, jestli seš v mapě, potom je to v pořádku, nebo mimo, potom je turbo přetočené.
napísal si to pekne Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 4:59 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
roland702 napsal:
Prepocitavat mapu kompresoru zajimave ale mne tohle ani nezajima,.


Smile to děláš chybu, to by tě mělo zajímat. jak chceš potom zjistit, jestli x gramů za sekundu nebo kg za minutu vzduchu, co kompresor dodává, je přijatelných nebo nebo ne, jestli je turbo přetočené nebo ne?

roland702 napsal:
pac zlomeni turba je hlavne duvod vysokeho negativa. ja radeji zmerim negativni tlak pred turbinovou casti. A tam je duvod proc se zlomi.


to je to o čem mluvím. všechny protitlaky, rozdíl mezi ideálním atmosferickým tlakem a tlakem v sacím potrubí, při stejném plnícím tlaku, tě posouvají v grafu na vertikální ose (poměr přeplnění) nahoru, viz obrázek. v ten moment se můžeš dostat mimo maximální otáčky.

roland702 napsal:
Tom ze jsem mimo oblast efektivity kompresoru poznam neumernym kourem.


Nepoznáš. Klesající efektivita se projeví neuměrným zvyšováním telploty plnícího vzduchu oproti zvýšení hmotnostního průtoku. Nejvyšší efektivita je zhruba uprostřed grafu, pokud pokračuješ s průtokem doprava, efektivita klesá, ovšem zásadní pravidlo je, že se pořád musiš vejít do grafu.

Fakt, že motor začne hodně kouřit, je jenom proto, že mu to dovolíš moc malým AFR.
Fyzicky je to v drtivé většině proto, že turbo je na daný průtok natolik malé, že se přes něj nestačí vyprazdňovat válce, a třeba dobrých 30% spalin zůstavá ve válcích pro další spalování.

Spousta lidí, se zbytečně moc koncetruje jenom na plnící tlak. Já říkám, že ten je až to poslední.
Zásadní věcí je hmotností průtok vzduchu.



K03-1870.jpg
 Komentář:
 Velikost:  389.7 kB
 Zobrazeno:  20908 krát

K03-1870.jpg



_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 5:00 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
tomík napsal:
nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině Smile


nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky...

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 3    Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt červen 12, 2025 3:27 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.