Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » fabia rs tysky + chip |
Strana 1 z 3 Jdi na stránku 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
oldschool_dave |
Zaslal: st září 22, 2010 20:38 pm |
|
|
Založen: 11.5.2010
Příspěvky: 83
|
zdravim uvazuji o uprave sve fabky o vstriky PD1043 a nejakem cipu na jake cisla se da dostat na seriovim turbu samozdrejme turbo chci take vetsi ale zatim jen trysky a chip diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt září 23, 2010 9:58 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
1043 jsou seriove trysky ktere pouziva Fabie RS Bez poradneho IC neudelas nic.... Uz v serii se to hreje.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 23:34 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
víc než hodně...
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 2:27 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal: víc než hodně... ale s mezichladicem jde vykouslit prez 170 koni bez koure. I kkk turbo jede slusne, ma krasnej spodek i na bezatezove brzde, dokonce jsem tu mel jednu na instalaci a odladeni bylo v 1900ot 400nm, ale setrvak to uz jaksi nedaval, takze turbo jo ale kvuli setrvaku to slo dolu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:22 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: MNBM napsal: víc než hodně... ale s mezichladicem jde vykouslit prez 170 koni bez koure. I kkk turbo jede slusne, ma krasnej spodek i na bezatezove brzde, dokonce jsem tu mel jednu na instalaci a odladeni bylo v 1900ot 400nm, ale setrvak to uz jaksi nedaval, takze turbo jo ale kvuli setrvaku to slo dolu.
ne ne, KP39B je menší než GT1749VA, něco mezi GT1549 a GT1749VA. Pokud chceš po něm tok vzuchu na 170HP, tak ho přetáčíš a co nevidět praskne hřídel uprostřed. Kde je KP39B, tam je nejlepší řešení použít GT1749VB.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:26 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:42 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: 1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %
to, že máš, to co požaduješ, neznamená že turbo není mimo pracovní rozsah.
najdi mapu kompresoru od KKK, a podívej se na max. průtok vzduchu za ideálních podmínek s nějakým daným poměrem stlačení. přepočti hmotnost vzduchu z VAGCOMu na hmotnostní tok v daných otáčkách, připočítej ke tlaku z VAGCOMu ztráty v mezichladiči, ztráty v sání, překalkuluj to na 1013mbar atm. tlaku a 0°C teploty, a teď jeď prstem po mapě od KKK do průsečíku vypočítaného průtoku vzduchu a poměru stlačení, a hned uvidíš, jestli seš v mapě, potom je to v pořádku, nebo mimo, potom je turbo přetočené.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út leden 25, 2011 10:39 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...
a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 11:54 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Prepocitavat mapu kompresoru zajimave ale mne tohle ani nezajima, pac zlomeni turba je hlavne duvod vysokeho negativa. Tom ze jsem mimo oblast efektivity kompresoru poznam neumernym kourem. Rotor zvedanim tlaku nedoda potrebnej objem, ja radeji zmerim negativni tlak pred turbinovou casti. A tam je duvod proc se zlomi.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 11:56 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
DIGI-DELETED napsal: pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...
a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ...  ja mel za to, ze to resi kazdej... Aha a ja se pak divim, ze mi tady jezdej AWF a AWX motory s takovym brutus tlakem nastavenym na opravy turb.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: út leden 25, 2011 12:27 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
roland702 napsal: DIGI-DELETED napsal: pánové vy jste tady rozjeli vysoce odbornou diskusi...
a co chudáci nalejvači , vždyt tomu nemohou rozumět ...   ja mel za to, ze to resi kazdej... Aha a ja se pak divim, ze mi tady jezdej AWF a AWX motory s takovym brutus tlakem nastavenym na opravy turb.
myslim že nalejvačum to je úplně jedno hlavně když maj dvojku v kapse a galleto klon k tomu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: út leden 25, 2011 17:45 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út leden 25, 2011 23:16 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
MNBM napsal: roland702 napsal: 1,48 tolik pozaduji a tolik mam.. na tak malem turbu nemohu pozadovat zadne kone. i kdybych tam mel 1.55 tak to je rozdil nic me staci kdyz to odregulovava a strida ma vhodne %
to, že máš, to co požaduješ, neznamená že turbo není mimo pracovní rozsah.
najdi mapu kompresoru od KKK, a podívej se na max. průtok vzduchu za ideálních podmínek s nějakým daným poměrem stlačení. přepočti hmotnost vzduchu z VAGCOMu na hmotnostní tok v daných otáčkách, připočítej ke tlaku z VAGCOMu ztráty v mezichladiči, ztráty v sání, překalkuluj to na 1013mbar atm. tlaku a 0°C teploty, a teď jeď prstem po mapě od KKK do průsečíku vypočítaného průtoku vzduchu a poměru stlačení, a hned uvidíš, jestli seš v mapě, potom je to v pořádku, nebo mimo, potom je turbo přetočené. napísal si to pekne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 4:59 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
roland702 napsal: Prepocitavat mapu kompresoru zajimave ale mne tohle ani nezajima,.
to děláš chybu, to by tě mělo zajímat. jak chceš potom zjistit, jestli x gramů za sekundu nebo kg za minutu vzduchu, co kompresor dodává, je přijatelných nebo nebo ne, jestli je turbo přetočené nebo ne?
roland702 napsal: pac zlomeni turba je hlavne duvod vysokeho negativa. ja radeji zmerim negativni tlak pred turbinovou casti. A tam je duvod proc se zlomi.
to je to o čem mluvím. všechny protitlaky, rozdíl mezi ideálním atmosferickým tlakem a tlakem v sacím potrubí, při stejném plnícím tlaku, tě posouvají v grafu na vertikální ose (poměr přeplnění) nahoru, viz obrázek. v ten moment se můžeš dostat mimo maximální otáčky.
roland702 napsal: Tom ze jsem mimo oblast efektivity kompresoru poznam neumernym kourem.
Nepoznáš. Klesající efektivita se projeví neuměrným zvyšováním telploty plnícího vzduchu oproti zvýšení hmotnostního průtoku. Nejvyšší efektivita je zhruba uprostřed grafu, pokud pokračuješ s průtokem doprava, efektivita klesá, ovšem zásadní pravidlo je, že se pořád musiš vejít do grafu.
Fakt, že motor začne hodně kouřit, je jenom proto, že mu to dovolíš moc malým AFR.
Fyzicky je to v drtivé většině proto, že turbo je na daný průtok natolik malé, že se přes něj nestačí vyprazdňovat válce, a třeba dobrých 30% spalin zůstavá ve válcích pro další spalování.
Spousta lidí, se zbytečně moc koncetruje jenom na plnící tlak. Já říkám, že ten je až to poslední.
Zásadní věcí je hmotností průtok vzduchu.
|
Komentář: |
|
Velikost: |
389.7 kB |
Zobrazeno: |
20908 krát |

|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 5:00 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomík napsal: nalejvači mě nezajímají ale ja osobně si myslím že nejvíce poškozených turb je vinnou přejeteho anebo špatného oleje intervaly jako 30 tis jsou nesmysl a kdo má rozum tak to vymění po 10 tis nebo rok a má pul problemu a druhé poškození je špatnou repasi turb což je polsko a česko jedničkou teda než to začnou dělat v čině 
nejvíce poškozených turb je vinou nepromyšlenýho zásahu do jednotky...
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
|