Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Jednotka 1Z |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
mecsoun |
Zaslal: pá květen 21, 2010 16:39 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
Poradil by mi ještě někdo jak se zachová auto, když tam dám epromy s pomalejším nebo snad třeba i s rychlejším časováním??? Je to třeba poznat nějak na jízdě? Děkuji za odpověď
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: pá květen 21, 2010 19:10 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
mecsoun napsal: Poradil by mi ještě někdo jak se zachová auto, když tam dám epromy s pomalejším nebo snad třeba i s rychlejším časováním??? Je to třeba poznat nějak na jízdě? Děkuji za odpověď
ŽIADNY ROZDIEL !!!TIE CHIPY SU ROBENE PRE VŠELIAKE APLIKACIE-TAM SU INE POŹIADAVKY.....PRE AUTA JE ZOZHODUJUCA OPERAČNA TEPLOTA...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: so květen 22, 2010 20:44 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 159
|
moc děkuji Lubo já jsem právě použil v golfíku 200 ns epromy a měl jsem právě strach, že by to mohlo dělat neplechu ale stejně si myslím, že v té shora uvedené jednotce jsou z výroby 200 ns na místo zmiňovaných 120 ns, protože podle označení eprom by to odpovídalo. Ještě mám jedny úpravené mapy na golfa co jsem dostal od kámoše a nevím jestli je OK, kdyby se mi na to chtěl někdo podívat rád přepošlu je to zmiňovaná jednotka na 1Z motor
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|