Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Octa 1.8t AUM 150PS |
Strana 4 z 5 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5 Další |
|
Autor |
Zpráva |
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 8:23 am |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
ESNER MA ŠPIČKOVU LAMBDA SONDU..... LENŽE DO TVOJEJ KOTRBY SA TO NEDA DOSTAŤ....
PROSTE SI TUPEC...POZRI SA NA TVOJE VYSVEDČENIA V 9-TOM ROČNIKU HLAVNE-TAM SI BOL BLBEC-Z MLADEHO BLBCA BUDE STALE LEN STARY BLBEC....A TO SI TY
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út květen 04, 2010 10:20 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
LUBO napsal: djrjay napsal: HJugo napsal: Chiptuning 101
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum jak pro začínající chiptunery, tak pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží.
Navrhujem ZMENU NAZVU tejto casti:
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum JEN pro PROFI chiptunery, tak JEN pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží. Kto nejste PROFI, tak sem ani nelezte lebo je ich tu uz plna prdel a uz ani nevime jak si z VAS robit prdel. Pokud neco chcete vedet, tak to nikde neni popsane a nikto otom nic nevi jen o tom zvani. Alebo se bojime, ze se nekdo neco dovi a my prijdeme o ZAKAZNIKY.
To motortech - bud tak dobry a napis mi aky je rozdiel medzi tymi motormi (urcite to bude zaujimat aj mnoho dalsich totalne tupych ludi ako som ja) - pretoze ja viem, ze tieto motory maju, co sa tyka hardware rovnake - turbo, vackovy hriadel, N75, lambda sondu, medzichladic, skrtiacu klapku, sacie potrubie, vahu vduchu, premenlive casovanie ventilov,dokonca aj vstrekovace - rozdiel je urcite v prevodovke (co uz nie je motor), v mapach v ECU (ktora je hardwareovo tiez totozna), rozdiel je v sile pruziny na bypasse.
Alebo literatura k tymto motorom - servisne materialy a katology nahradnych dielov su tiez vsetky napisane zahadnymi kodmi, aby tomu len PROFI CHIPTUNERI rozumeli.. Dakujem
KONECNE NIEKTO NAPISAL TO CO SI AJ JA MYSLIM.
Tu si vsetci tzv.PROFI-TUNERI robia z novacikov srandu a neporadia nic podstatne.
Len aby to nebolo nakoniec tak ze robia si srandu a vedia tiez VELKE HOVNO a nalievaju mapy z DVD.
Tiez som sa kolko-krat nieco opytal a dostal som vysmesne odpovede.
POTOM O COM JE TOTO FORUM.
Ale POZOR tito tzv.MAJSTRI sa uz narodili s GALLETTOM v ruke.
CEST VYNIMKAM.
 CHIPER-PROFI---9 ROKOV zakladne vzdelanie+4 roky gymko alebo priemyslovka+5 rokov vysoka škola a potom chipovanie.....žiadna UČŇOVKA!!!!!
gympl a vysoká škola ...... už jsi ty někdy viděl rozebranej motor ? nebo jen víš co je teorie ?
asi kdyby se hlasovalo o největšího debila tak ty to stopro vyhraješ , ty PROFICHIPERE
[size=12]Já si myslim že ty víš úplnou píču , jen to co jsi si někde přečetl a neznáš vůbec souvislosti co a jak funguje
souhlasí se mnou aspon někdo ? (mimo carrtuning- to je lubo 2 ) [/size]
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 11:36 am |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
DIGI-DELETED napsal: LUBO napsal: djrjay napsal: HJugo napsal: Chiptuning 101
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum jak pro začínající chiptunery, tak pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží.
Navrhujem ZMENU NAZVU tejto casti:
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum JEN pro PROFI chiptunery, tak JEN pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží. Kto nejste PROFI, tak sem ani nelezte lebo je ich tu uz plna prdel a uz ani nevime jak si z VAS robit prdel. Pokud neco chcete vedet, tak to nikde neni popsane a nikto otom nic nevi jen o tom zvani. Alebo se bojime, ze se nekdo neco dovi a my prijdeme o ZAKAZNIKY.
To motortech - bud tak dobry a napis mi aky je rozdiel medzi tymi motormi (urcite to bude zaujimat aj mnoho dalsich totalne tupych ludi ako som ja) - pretoze ja viem, ze tieto motory maju, co sa tyka hardware rovnake - turbo, vackovy hriadel, N75, lambda sondu, medzichladic, skrtiacu klapku, sacie potrubie, vahu vduchu, premenlive casovanie ventilov,dokonca aj vstrekovace - rozdiel je urcite v prevodovke (co uz nie je motor), v mapach v ECU (ktora je hardwareovo tiez totozna), rozdiel je v sile pruziny na bypasse.
Alebo literatura k tymto motorom - servisne materialy a katology nahradnych dielov su tiez vsetky napisane zahadnymi kodmi, aby tomu len PROFI CHIPTUNERI rozumeli.. Dakujem
KONECNE NIEKTO NAPISAL TO CO SI AJ JA MYSLIM.
Tu si vsetci tzv.PROFI-TUNERI robia z novacikov srandu a neporadia nic podstatne.
Len aby to nebolo nakoniec tak ze robia si srandu a vedia tiez VELKE HOVNO a nalievaju mapy z DVD.
Tiez som sa kolko-krat nieco opytal a dostal som vysmesne odpovede.
POTOM O COM JE TOTO FORUM.
Ale POZOR tito tzv.MAJSTRI sa uz narodili s GALLETTOM v ruke.
CEST VYNIMKAM.
 CHIPER-PROFI---9 ROKOV zakladne vzdelanie+4 roky gymko alebo priemyslovka+5 rokov vysoka škola a potom chipovanie.....žiadna UČŇOVKA!!!!!
gympl a vysoká škola ...... už jsi ty někdy viděl rozebranej motor ? nebo jen víš co je teorie ?
asi kdyby se hlasovalo o největšího debila tak ty to stopro vyhraješ , ty PROFICHIPERE
[ size=12]Já si myslim že ty víš úplnou píču , jen to co jsi si někde přečetl a neznáš vůbec souvislosti co a jak funguje
souhlasí se mnou aspon někdo ? (mimo carrtuning- to je lubo 2 ) [/size]
SPYTAJ SA SAM SEBA V ZRKADLE-AKO DLHO HORY PALIVO-KOĽKO KRAT ZA SEKUNDU JE SPAĽOVACI CYKLUS PRI 3600ot/min. U ŠESŤ VALCA-KOMPRESNY POMER/OCTANOVE ČISLO-RYCHLOSŤ HORENIA-AKY PREDZAPAL POTREBUJEM ABY DOHORELO PRED HORNOU UVRAŤOU....A ĎALŠICH 100 VELIČIN-OSLE...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: út květen 04, 2010 11:38 am |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
DIGI-DELETED Musím s tebou souhlasit. Každá odpověď od LUBA byla stejně mimo mísu. A hlavně bez vulgarit asi neumí fungovat.
Bohužel nejsem chiptuner jako on, ale mám pocit že bych si ani nic tunit od Luba nedal.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 11:42 am |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: út květen 04, 2010 12:17 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
Takže k tvým odpovědím které jsou tak duchaplné :
napíšu-li že na závodním(sportovním) autě neřeším emise - tak to neznámená že musím mít opičárnu, ostatně ty sám jsi neposlal graf ničeho jiného než graf stechimetrického poměru a poměr mi neudává zda jsou emise OK.
Tvoje omezenost na rj pro řazení je jasná, protože nic jiného neznáš a jseš jako většina která by do auta nejlépe nacpala tisíce krabiček aby opravovat v případě potřeby bylo co a hlavně aby to co nejdéle trvalo.
A k poslednímu počítání :
Nikde není psáno že palivo musí dohořet před horní úvratí a proto u mnoha sportovních a závodních aut ( a zase jsme u emisí ) palivo hoří ještě v potrubí. Spočítat počet spalovacích cyklů snad dovede i dítě ve čtvrté třídě když už zná dělení a násobení a tím se ohánět je blbost. Pro přesnot u 4válce je to 2 spalovací procesy na otáčku a u šesti hrnku 3 procesy tak snad každej už dokáže násobit a pak dělit 60. Co se týče ostaních výpočtů tam už samozřejmě není ten výpočet jednoduchý obzvlášť když neznám spalovací prostor zda dochází k vrstvenému spalování atd. Vzhledem ale k tvé odpovědi tipuji že to sypeš z rukávu ani kalkulačku nepotřebuješ.
To že netuním, ještě neznamená že problematiku alespoň nějak neznám. Jak jsem psal výše řeším jenom elektronické systémy a mechanik ze mě nebude ( nemám rád ruce od oleje ). A myslím si že bez mechaniky to stejně pořádně dělat nejde. Viz třeba dvouhmoty.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út květen 04, 2010 12:22 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
on si chudák léčí komplexy na internetu ... a když už mu docházejí argumenty , tak začne útočit skrze jeho údajnou inteligenci , co se vzdělání týká ....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
cervenyxp |
Zaslal: út květen 04, 2010 12:39 pm |
|
|
Založen: 10.2.2010
Příspěvky: 37
|
To alpiners2. K tvému smazanému příspěvku, máš pravdu konkrétně ti na položenou otázku neodpovím ( nemám všechny údaje a vzhledem k tomu že se tím neživím, tak ani nemám chuť se tím zabývat sám, od toho jsou jiní ). Já mám svoje dráty a jsem spokojen.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 12:44 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
cervenyxp napsal:
Takže k tvým odpovědím které jsou tak duchaplné :
napíšu-li že na závodním(sportovním) autě neřeším emise - tak to neznámená že musím mít opičárnu, ostatně ty sám jsi neposlal graf ničeho jiného než graf stechimetrického poměru a poměr mi neudává zda jsou emise OK.
Tvoje omezenost na rj pro řazení je jasná, protože nic jiného neznáš a jseš jako většina která by do auta nejlépe nacpala tisíce krabiček aby opravovat v případě potřeby bylo co a hlavně aby to co nejdéle trvalo.
A k poslednímu počítání :
Nikde není psáno že palivo musí dohořet před horní úvratí a proto u mnoha sportovních a závodních aut ( a zase jsme u emisí ) palivo hoří ještě v potrubí. Spočítat počet spalovacích cyklů snad dovede i dítě ve čtvrté třídě když už zná dělení a násobení a tím se ohánět je blbost. Pro přesnot u 4válce je to 2 spalovací procesy na otáčku a u šesti hrnku 3 procesy tak snad každej už dokáže násobit a pak dělit 60. Co se týče ostaních výpočtů tam už samozřejmě není ten výpočet jednoduchý obzvlášť když neznám spalovací prostor zda dochází k vrstvenému spalování atd. Vzhledem ale k tvé odpovědi tipuji že to sypeš z rukávu ani kalkulačku nepotřebuješ.
To že netuním, ještě neznamená že problematiku alespoň nějak neznám. Jak jsem psal výše řeším jenom elektronické systémy a mechanik ze mě nebude ( nemám rád ruce od oleje ). A myslím si že bez mechaniky to stejně pořádně dělat nejde. Viz třeba dvouhmoty. PRETO SOM DAL 3600/min aby sa ti lepšie počitalo....TEN GRAF JE BYBLIA SPAĽOVANIA-POMER PALIVO:VZDUCH JE DANY OCTANOVIM ČISLOM-KOMPRESNY POMER TI UDAVA RYCHLOSŤ HORENIA OD DOBY ZAPALENIA....a ďalej už je teoria...nespaleny benzin ktory hory za hornou uvraťou je o niečom inom (TURBO EFECT) ....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út květen 04, 2010 13:48 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 14:29 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
roland702 napsal: Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl  TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
djrjay |
Zaslal: út květen 04, 2010 15:07 pm |
|
|
Založen: 2.3.2009
Příspěvky: 692
Bydliště: PD-SK
|
CITAM ZE TO TU JE PEKNY BORDEL.
UZ SA ASI ANI NEVIETE SLUSNE BAVIT???
URAZATE SA TU AKO MALI CHLAPCI.
O com je toto forum?
Aby ste si anonymne nadavali???
TREBA ASI NEJAKE CHECKSUM stretko a vyhovorit si to OSOBNE.
To by som chcel vidiet ako to dopadne.
Ti PROFICI nech radsej nepisu NIC ako ked maju niekoho urazat VULGARIZMAMI.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út květen 04, 2010 15:22 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
LUBO napsal: roland702 napsal: Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl   TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....
No to si umim taky precist ale ja se bavim o grafech z brzdy!!!! kdyz uz tady je tolik tuneru co delaj mega turba atd, tak by me to proste zajimalo, VYSLEDKY
Pozor Kpower me nezajimaaaa...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út květen 04, 2010 15:38 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
roland702 napsal: LUBO napsal: roland702 napsal: Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl   TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....
No to si umim taky precist ale ja se bavim o grafech z brzdy!!!! kdyz uz tady je tolik tuneru co delaj mega turba atd, tak by me to proste zajimalo, VYSLEDKY
Pozor Kpower me nezajimaaaa...
TO ESTE SI NEVIDEL BRZDY KTORE NEMAJU LAMBDA SONDU A ROBIA TESTY AKO ŠIALENY-DEBILKOVE....TO PLATI I PRE CZ...PRIPRAVIM GRAFY Z BRZD...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út květen 04, 2010 16:03 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Toz hlavne ze vime co je Close a Open Loop pri nabohaceni atd.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|