Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Octa 1.8t AUM 150PS
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 4 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Octa 1.8t AUM 150PS

Autor Zpráva
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 8:23 am Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
DIGI-DELETED napsal:
servus LUBO Smile
chudák pan ESNER , kdyby věděl jaký dementi se odkazujou na jeho stranky tak by je asi rovnou celé smazal Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Shocked ESNER MA ŠPIČKOVU LAMBDA SONDU..... LENŽE DO TVOJEJ KOTRBY SA TO NEDA DOSTAŤ....
PROSTE SI TUPEC...POZRI SA NA TVOJE VYSVEDČENIA V 9-TOM ROČNIKU HLAVNE-TAM SI BOL BLBEC-Z MLADEHO BLBCA BUDE STALE LEN STARY BLBEC....A TO SI TY Very Happy Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út květen 04, 2010 10:20 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
LUBO napsal:
djrjay napsal:
HJugo napsal:
Chiptuning 101
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum jak pro začínající chiptunery, tak pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží.

Navrhujem ZMENU NAZVU tejto casti:
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum JEN pro PROFI chiptunery, tak JEN pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží. Kto nejste PROFI, tak sem ani nelezte lebo je ich tu uz plna prdel a uz ani nevime jak si z VAS robit prdel. Pokud neco chcete vedet, tak to nikde neni popsane a nikto otom nic nevi jen o tom zvani. Alebo se bojime, ze se nekdo neco dovi a my prijdeme o ZAKAZNIKY.

To motortech - bud tak dobry a napis mi aky je rozdiel medzi tymi motormi (urcite to bude zaujimat aj mnoho dalsich totalne tupych ludi ako som ja) - pretoze ja viem, ze tieto motory maju, co sa tyka hardware rovnake - turbo, vackovy hriadel, N75, lambda sondu, medzichladic, skrtiacu klapku, sacie potrubie, vahu vduchu, premenlive casovanie ventilov,dokonca aj vstrekovace - rozdiel je urcite v prevodovke (co uz nie je motor), v mapach v ECU (ktora je hardwareovo tiez totozna), rozdiel je v sile pruziny na bypasse.
Alebo literatura k tymto motorom - servisne materialy a katology nahradnych dielov su tiez vsetky napisane zahadnymi kodmi, aby tomu len PROFI CHIPTUNERI rozumeli.. Dakujem



KONECNE NIEKTO NAPISAL TO CO SI AJ JA MYSLIM.

Tu si vsetci tzv.PROFI-TUNERI robia z novacikov srandu a neporadia nic podstatne.

Len aby to nebolo nakoniec tak ze robia si srandu a vedia tiez VELKE HOVNO a nalievaju mapy z DVD.

Tiez som sa kolko-krat nieco opytal a dostal som vysmesne odpovede.

POTOM O COM JE TOTO FORUM.

Ale POZOR tito tzv.MAJSTRI sa uz narodili s GALLETTOM v ruke.

CEST VYNIMKAM.

Shocked Very Happy Shocked CHIPER-PROFI---9 ROKOV zakladne vzdelanie+4 roky gymko alebo priemyslovka+5 rokov vysoka škola a potom chipovanie.....žiadna UČŇOVKA!!!!!

gympl a vysoká škola ...... už jsi ty někdy viděl rozebranej motor ? nebo jen víš co je teorie ?
asi kdyby se hlasovalo o největšího debila tak ty to stopro vyhraješ , ty PROFICHIPERE Very Happy Very Happy Very Happy Mr. Green Mr. Green Mr. Green

[size=12]Já si myslim že ty víš úplnou píču , jen to co jsi si někde přečetl a neznáš vůbec souvislosti co a jak funguje
souhlasí se mnou aspon někdo ? (mimo carrtuning- to je lubo 2 )
[/size]

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 11:36 am Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
DIGI-DELETED napsal:
LUBO napsal:
djrjay napsal:
HJugo napsal:
Chiptuning 101
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum jak pro začínající chiptunery, tak pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží.

Navrhujem ZMENU NAZVU tejto casti:
Máte důležité otázky týkající se chipování? Forum JEN pro PROFI chiptunery, tak JEN pro zákazníky, kteří se teprve rozhlíží. Kto nejste PROFI, tak sem ani nelezte lebo je ich tu uz plna prdel a uz ani nevime jak si z VAS robit prdel. Pokud neco chcete vedet, tak to nikde neni popsane a nikto otom nic nevi jen o tom zvani. Alebo se bojime, ze se nekdo neco dovi a my prijdeme o ZAKAZNIKY.

To motortech - bud tak dobry a napis mi aky je rozdiel medzi tymi motormi (urcite to bude zaujimat aj mnoho dalsich totalne tupych ludi ako som ja) - pretoze ja viem, ze tieto motory maju, co sa tyka hardware rovnake - turbo, vackovy hriadel, N75, lambda sondu, medzichladic, skrtiacu klapku, sacie potrubie, vahu vduchu, premenlive casovanie ventilov,dokonca aj vstrekovace - rozdiel je urcite v prevodovke (co uz nie je motor), v mapach v ECU (ktora je hardwareovo tiez totozna), rozdiel je v sile pruziny na bypasse.
Alebo literatura k tymto motorom - servisne materialy a katology nahradnych dielov su tiez vsetky napisane zahadnymi kodmi, aby tomu len PROFI CHIPTUNERI rozumeli.. Dakujem



KONECNE NIEKTO NAPISAL TO CO SI AJ JA MYSLIM.

Tu si vsetci tzv.PROFI-TUNERI robia z novacikov srandu a neporadia nic podstatne.

Len aby to nebolo nakoniec tak ze robia si srandu a vedia tiez VELKE HOVNO a nalievaju mapy z DVD.

Tiez som sa kolko-krat nieco opytal a dostal som vysmesne odpovede.

POTOM O COM JE TOTO FORUM.

Ale POZOR tito tzv.MAJSTRI sa uz narodili s GALLETTOM v ruke.

CEST VYNIMKAM.

Shocked Very Happy Shocked CHIPER-PROFI---9 ROKOV zakladne vzdelanie+4 roky gymko alebo priemyslovka+5 rokov vysoka škola a potom chipovanie.....žiadna UČŇOVKA!!!!!

gympl a vysoká škola ...... už jsi ty někdy viděl rozebranej motor ? nebo jen víš co je teorie ?
asi kdyby se hlasovalo o největšího debila tak ty to stopro vyhraješ , ty PROFICHIPERE Very Happy Very Happy Very Happy Mr. Green Mr. Green Mr. Green

[size=12]Já si myslim že ty víš úplnou píču , jen to co jsi si někde přečetl a neznáš vůbec souvislosti co a jak funguje
souhlasí se mnou aspon někdo ? (mimo carrtuning- to je lubo 2 )
[/size]

Very Happy Very Happy Very Happy SPYTAJ SA SAM SEBA V ZRKADLE-AKO DLHO HORY PALIVO-KOĽKO KRAT ZA SEKUNDU JE SPAĽOVACI CYKLUS PRI 3600ot/min. U ŠESŤ VALCA-KOMPRESNY POMER/OCTANOVE ČISLO-RYCHLOSŤ HORENIA-AKY PREDZAPAL POTREBUJEM ABY DOHORELO PRED HORNOU UVRAŤOU....A ĎALŠICH 100 VELIČIN-OSLE...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cervenyxp
Zaslal: út květen 04, 2010 11:38 am Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
DIGI-DELETED Musím s tebou souhlasit. Každá odpověď od LUBA byla stejně mimo mísu. A hlavně bez vulgarit asi neumí fungovat. Mr. Green Mr. Green
Bohužel nejsem chiptuner jako on, ale mám pocit že bych si ani nic tunit od Luba nedal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 11:42 am Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
cervenyxp napsal:
DIGI-DELETED Musím s tebou souhlasit. Každá odpověď od LUBA byla stejně mimo mísu. A hlavně bez vulgarit asi neumí fungovat. Mr. Green Mr. Green
Bohužel nejsem chiptuner jako on, ale mám pocit že bych si ani nic tunit od Luba nedal.

Shocked Shocked Shocked A ĎALŠI ČO SA NECHCEL UČIŤ... Razz Razz Razz NIČ V ZLOM Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cervenyxp
Zaslal: út květen 04, 2010 12:17 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
DIGI-DELETED Musím s tebou souhlasit. Každá odpověď od LUBA byla stejně mimo mísu. A hlavně bez vulgarit asi neumí fungovat. Mr. Green Mr. Green
Bohužel nejsem chiptuner jako on, ale mám pocit že bych si ani nic tunit od Luba nedal.

Shocked Shocked Shocked A ĎALŠI ČO SA NECHCEL UČIŤ... Razz Razz Razz NIČ V ZLOM Very Happy


Takže k tvým odpovědím které jsou tak duchaplné :

napíšu-li že na závodním(sportovním) autě neřeším emise - tak to neznámená že musím mít opičárnu, ostatně ty sám jsi neposlal graf ničeho jiného než graf stechimetrického poměru a poměr mi neudává zda jsou emise OK.

Tvoje omezenost na rj pro řazení je jasná, protože nic jiného neznáš a jseš jako většina která by do auta nejlépe nacpala tisíce krabiček aby opravovat v případě potřeby bylo co a hlavně aby to co nejdéle trvalo.

A k poslednímu počítání :
Nikde není psáno že palivo musí dohořet před horní úvratí a proto u mnoha sportovních a závodních aut ( a zase jsme u emisí ) palivo hoří ještě v potrubí. Spočítat počet spalovacích cyklů snad dovede i dítě ve čtvrté třídě když už zná dělení a násobení a tím se ohánět je blbost. Pro přesnot u 4válce je to 2 spalovací procesy na otáčku a u šesti hrnku 3 procesy tak snad každej už dokáže násobit a pak dělit 60. Co se týče ostaních výpočtů tam už samozřejmě není ten výpočet jednoduchý obzvlášť když neznám spalovací prostor zda dochází k vrstvenému spalování atd. Vzhledem ale k tvé odpovědi tipuji že to sypeš z rukávu ani kalkulačku nepotřebuješ.

To že netuním, ještě neznamená že problematiku alespoň nějak neznám. Jak jsem psal výše řeším jenom elektronické systémy a mechanik ze mě nebude ( nemám rád ruce od oleje ). A myslím si že bez mechaniky to stejně pořádně dělat nejde. Viz třeba dvouhmoty.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út květen 04, 2010 12:22 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
on si chudák léčí komplexy na internetu ... a když už mu docházejí argumenty , tak začne útočit skrze jeho údajnou inteligenci , co se vzdělání týká ....

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: út květen 04, 2010 12:39 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
To alpiners2. K tvému smazanému příspěvku, máš pravdu konkrétně ti na položenou otázku neodpovím ( nemám všechny údaje a vzhledem k tomu že se tím neživím, tak ani nemám chuť se tím zabývat sám, od toho jsou jiní ). Já mám svoje dráty a jsem spokojen.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 12:44 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
cervenyxp napsal:
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
DIGI-DELETED Musím s tebou souhlasit. Každá odpověď od LUBA byla stejně mimo mísu. A hlavně bez vulgarit asi neumí fungovat. Mr. Green Mr. Green
Bohužel nejsem chiptuner jako on, ale mám pocit že bych si ani nic tunit od Luba nedal.

Shocked Shocked Shocked A ĎALŠI ČO SA NECHCEL UČIŤ... Razz Razz Razz NIČ V ZLOM Very Happy


Takže k tvým odpovědím které jsou tak duchaplné :

napíšu-li že na závodním(sportovním) autě neřeším emise - tak to neznámená že musím mít opičárnu, ostatně ty sám jsi neposlal graf ničeho jiného než graf stechimetrického poměru a poměr mi neudává zda jsou emise OK.

Tvoje omezenost na rj pro řazení je jasná, protože nic jiného neznáš a jseš jako většina která by do auta nejlépe nacpala tisíce krabiček aby opravovat v případě potřeby bylo co a hlavně aby to co nejdéle trvalo.

A k poslednímu počítání :
Nikde není psáno že palivo musí dohořet před horní úvratí a proto u mnoha sportovních a závodních aut ( a zase jsme u emisí ) palivo hoří ještě v potrubí. Spočítat počet spalovacích cyklů snad dovede i dítě ve čtvrté třídě když už zná dělení a násobení a tím se ohánět je blbost. Pro přesnot u 4válce je to 2 spalovací procesy na otáčku a u šesti hrnku 3 procesy tak snad každej už dokáže násobit a pak dělit 60. Co se týče ostaních výpočtů tam už samozřejmě není ten výpočet jednoduchý obzvlášť když neznám spalovací prostor zda dochází k vrstvenému spalování atd. Vzhledem ale k tvé odpovědi tipuji že to sypeš z rukávu ani kalkulačku nepotřebuješ.

To že netuním, ještě neznamená že problematiku alespoň nějak neznám. Jak jsem psal výše řeším jenom elektronické systémy a mechanik ze mě nebude ( nemám rád ruce od oleje ). A myslím si že bez mechaniky to stejně pořádně dělat nejde. Viz třeba dvouhmoty.
Shocked Shocked Shocked PRETO SOM DAL 3600/min aby sa ti lepšie počitalo....TEN GRAF JE BYBLIA SPAĽOVANIA-POMER PALIVO:VZDUCH JE DANY OCTANOVIM ČISLOM-KOMPRESNY POMER TI UDAVA RYCHLOSŤ HORENIA OD DOBY ZAPALENIA....a ďalej už je teoria...nespaleny benzin ktory hory za hornou uvraťou je o niečom inom (TURBO EFECT) ....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roland702
Zaslal: út květen 04, 2010 13:48 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 14:29 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
roland702 napsal:
Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl Wink
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
djrjay
Zaslal: út květen 04, 2010 15:07 pm Citovat
Založen: 2.3.2009 Příspěvky: 692 Bydliště: PD-SK
CITAM ZE TO TU JE PEKNY BORDEL.

UZ SA ASI ANI NEVIETE SLUSNE BAVIT???

URAZATE SA TU AKO MALI CHLAPCI.

O com je toto forum?
Aby ste si anonymne nadavali???

TREBA ASI NEJAKE CHECKSUM stretko a vyhovorit si to OSOBNE.

To by som chcel vidiet ako to dopadne.

Ti PROFICI nech radsej nepisu NIC ako ked maju niekoho urazat VULGARIZMAMI.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út květen 04, 2010 15:22 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
LUBO napsal:
roland702 napsal:
Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl Wink
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....

No to si umim taky precist ale ja se bavim o grafech z brzdy!!!! kdyz uz tady je tolik tuneru co delaj mega turba atd, tak by me to proste zajimalo, VYSLEDKY
Pozor Kpower me nezajimaaaa...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: út květen 04, 2010 15:38 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
roland702 napsal:
LUBO napsal:
roland702 napsal:
Koukam huste cteni, ale zadne vysledky nikoho nemuzu najit nikde. nejake top vypiplane motory, resp. grafy z mereni na stolici...
Ja tomu nerozumim jen bych to rad videl Wink
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes TO NIEJE GRAF ZO STOLICE!!!!!TO JE POMER VZDUCH - PALIVO A TOJE ZAKLAD SPALOVANIA....

No to si umim taky precist ale ja se bavim o grafech z brzdy!!!! kdyz uz tady je tolik tuneru co delaj mega turba atd, tak by me to proste zajimalo, VYSLEDKY
Pozor Kpower me nezajimaaaa...

Razz TO ESTE SI NEVIDEL BRZDY KTORE NEMAJU LAMBDA SONDU A ROBIA TESTY AKO ŠIALENY-DEBILKOVE....TO PLATI I PRE CZ...PRIPRAVIM GRAFY Z BRZD...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
roland702
Zaslal: út květen 04, 2010 16:03 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Toz hlavne ze vime co je Close a Open Loop pri nabohaceni atd.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 4 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne červen 08, 2025 7:49 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.