Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Octa 1.8t AUM 150PS
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Octa 1.8t AUM 150PS

Autor Zpráva
Pepé
Zaslal: po květen 03, 2010 11:10 am Citovat
Založen: 31.8.2009 Příspěvky: 824
Já mám k tomu taky co říct. Sám jsem docela nedávno začínal (rok v tom ležím den a noc),vždy jsem tady dostal dobrou a užitečnou radu (a to je i : "do toho se nepouštěj, nebo to radši nechej udělat někomu co tomu rozumí").
Ale pokud chceš slyšet: např udělej průběh jiskry při zavřené klapce tak a tak, tak opravdu nechápu proč by ti to měl někdo prozrazovat. Ono to každého kdo tohle chce dělat stálo opravdu dost úsilí i peněz se to naučit. Bohužel know how je v tomto oboru to nejcennější ! Nahraj do auta co věříš že je dobře, naloguj si přez vaga jak to jede, co se změnilo...zkoušej, experimentuj....

Chceš slyšet odpověď? Stojí ty úpravy za hovno! Spokojen?
Ušetří ti to novou jednotku nebo hodně nervů než to zase pojede.
V ECM driverech chybí dost důležité mapy....
Rada k nezaplacení.

A jak říkají tady kluci, je tu pořád nějaký nováček, s mapami z netu, kteří se ptají: tak co chlapi je to good? To je moje auto! Chceš mi říct že sis koupil ECM2001, galleto, programátor atd atd jen kvůli úpravě vlastního vozu?

_________________
Colin McRae forever The BEST!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: po květen 03, 2010 11:54 am Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
alpiners2 napsal:
pozri, ja som posledné 2 týžne strávil nad mapami do auta ktoré robíme na drag a dávalo sa tam hodne väčšie turbo. bolo treba vyladiť nástup turba, eliminovať turbodiery a pár vecí. stálo to pár eur pretože bolo treba testovať, logovať a skúšať to v rôznych režimoch. teraz to mám hodiť na net ako čo a kde je potrebné upraviť mapy ak dáš xx turbo do xx typu motora? takto to nefunguje chlapci.

ecu sa ti nezamkne pokiaľ tam nenahráš iný soft z inej ecu. ak tam dávaš upravený originál tak ti to nespadne.
k tej octávii, opýtam sa ja: vieš aký máš pomer vzduch palivo v sérii a aký v tvojej úprave?
vieš aký bude následok pri bohatej zmesi alebo chudobnej?


Nějak mi uniká podstata toho co píšeš, pokud jsem si všiml tak mapu tu nikdo nechtěl. A když vezmu tvůj případ a někdo by tu řešil to samé co je za problém při porovnání napsat : ŠPATNÉ
Nikdo a podle mě ani HJugo nechce od nikoho mapu, jen napsat zda je to blbě. A zas k tvému případu ještě jsem neviděl a asi neuvidím nikoho kdo dá k dispozici mapu ještě k tomu na závodní nebo sportovní auto. To je trošku jiné kafe, ale co si budem povídat do takového profi vozítka nikdo nebude ani cpát běžnou jednotku ecu ale některou na to uzpůsobenou aby neřešila kokotiny kolem jako třeba emise. Nevím jak ty ale já na tohle mám v jedný hračce EFI a v druhý KMZ.
Ale ti co se tu vyjadřují stylem : chodí do kostela atd., by měli místo toho držet klapačku ( sorry nechat klávesnici na pokoji ) ,a né lidi ať už s jakýmkoliv úmyslem urážet nebo z nich dělat ... .
Přijde mi vhodné, když nic dát nechci a odpovědět nechci, tak nic nepíšu a je to.
Jinak ty jsi po debatě uplně zbytečné první vyjímka která HJugovi opověděla. A nevím přijde mi že ta informace co jsi napsal zas tak moc bolestivá ani tajná není.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: po květen 03, 2010 12:03 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Pepé napsal:
Já mám k tomu taky co říct. Sám jsem docela nedávno začínal (rok v tom ležím den a noc),vždy jsem tady dostal dobrou a užitečnou radu (a to je i : "do toho se nepouštěj, nebo to radši nechej udělat někomu co tomu rozumí").
Ale pokud chceš slyšet: např udělej průběh jiskry při zavřené klapce tak a tak, tak opravdu nechápu proč by ti to měl někdo prozrazovat. Ono to každého kdo tohle chce dělat stálo opravdu dost úsilí i peněz se to naučit. Bohužel know how je v tomto oboru to nejcennější ! Nahraj do auta co věříš že je dobře, naloguj si přez vaga jak to jede, co se změnilo...zkoušej, experimentuj....

Chceš slyšet odpověď? Stojí ty úpravy za hovno! Spokojen?
Ušetří ti to novou jednotku nebo hodně nervů než to zase pojede.
V ECM driverech chybí dost důležité mapy....
Rada k nezaplacení.

A jak říkají tady kluci, je tu pořád nějaký nováček, s mapami z netu, kteří se ptají: tak co chlapi je to good? To je moje auto! Chceš mi říct že sis koupil ECM2001, galleto, programátor atd atd jen kvůli úpravě vlastního vozu?


Ano spokojen.
A já si ECM2001 nekoupil, galleto ano ale né na tunning a programátor, ten mám kvůli jiným věcem a auta to nejsou. To co popisuješ o experimentech je snad celkem jasná věc a jak jsem psal výše co bylo za problém napsat jako jsi ty konečně napsal stojí to za h..., a napsat ne nezamkne se ti to. To je podle mě ta nejmenší bolest a hlavně nevím kde se tu skovává to know how. S tím driverem ano tam už to chápu ale předchozí odpovědi mi tak důležité nepřijdou. A někdy nenapsat nic je možná lepší než urážet.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djrjay
Zaslal: po květen 03, 2010 12:33 pm Citovat
Založen: 2.3.2009 Příspěvky: 692 Bydliště: PD-SK
Vidim ze tato debata sa tu trochu zvrhla v nejaky konkurencny BOJ.

Nikto od nikoho tu nechcel presne postupy ako upravovat mapy.
Slo len o kontrolu.
Sam viem ze upravovat mapu v akomkolvek programe nie je LAHKE.
Stacilo mu odpisat ze to ma ZLE a hotovo.
Popripade povedat ze ma zle napr.VSTREKOVANIE alebo TURBO a hotovo.
Postup je uz o inom.

Ja tiez nad tym badam uz skoro mesiac a stale este kopu veci neviem.
A uz sa ani nesnazim tu niekoho oslovovat lebo toto forum uz asi davno stratilo zmysel.

Nikto tu aj tak nikomu nic neporadi a len ho zosmiesni.

Fakt cest vynimkam ako napr.CHIPTUNING ,ktory mi velmi pomohol.

Touto cestou mu VELMI DAKUJEM.
To bol jediny seriozny clovek s ktorym sa dalo slusne debatovat.


Naposledy upravil djrjay dne po květen 03, 2010 12:34 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
HJugo
Zaslal: po květen 03, 2010 12:33 pm Citovat
Založen: 8.3.2010 Příspěvky: 33 Bydliště: Slovensko
Pepé napsal:
Já mám k tomu taky co říct. Sám jsem docela nedávno začínal (rok v tom ležím den a noc),vždy jsem tady dostal dobrou a užitečnou radu (a to je i : "do toho se nepouštěj, nebo to radši nechej udělat někomu co tomu rozumí").
Ale pokud chceš slyšet: např udělej průběh jiskry při zavřené klapce tak a tak, tak opravdu nechápu proč by ti to měl někdo prozrazovat. Ono to každého kdo tohle chce dělat stálo opravdu dost úsilí i peněz se to naučit. Bohužel know how je v tomto oboru to nejcennější ! Nahraj do auta co věříš že je dobře, naloguj si přez vaga jak to jede, co se změnilo...zkoušej, experimentuj....

Chceš slyšet odpověď? Stojí ty úpravy za hovno! Spokojen?
Ušetří ti to novou jednotku nebo hodně nervů než to zase pojede.
V ECM driverech chybí dost důležité mapy....
Rada k nezaplacení.

A jak říkají tady kluci, je tu pořád nějaký nováček, s mapami z netu, kteří se ptají: tak co chlapi je to good? To je moje auto! Chceš mi říct že sis koupil ECM2001, galleto, programátor atd atd jen kvůli úpravě vlastního vozu?


Nuz ja som si tiez ECM nekupil, tak ako si kopec ludi nekupuje origos Windows...., Galletto, VAG, ELM327 som si kupil a len pre moje auto a auta v rodine, kvoli zakladnej diagnostike, kde len za precitanie registra zavad pytaju servisy nekrestenske prachy a dokonca ani nevedia pozriet do kucharskej knihy fault codes, co ten kod vlastne znamena.

Nie som taky bohaty, aby som daval auto do servisu Laughing

Odpoved, ze ta uprava stopi za prd mi uplne staci, nie som naivny, ze to bude hned ok.
Len je otazne, ze keby som sem zavesil mapu upravenu od profika, ci mi odpovies to iste??
Pretoze aj murari nadavaju jeden na druheho a o sebe hovoria, ze oni su profesionali!! Cool

Diky, ze sa to tu zmenilo na jasnejsie odpovede a nie len same ????????????????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: po květen 03, 2010 12:46 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
cervenyxp napsal:
alpiners2 napsal:
pozri, ja som posledné 2 týžne strávil nad mapami do auta ktoré robíme na drag a dávalo sa tam hodne väčšie turbo. bolo treba vyladiť nástup turba, eliminovať turbodiery a pár vecí. stálo to pár eur pretože bolo treba testovať, logovať a skúšať to v rôznych režimoch. teraz to mám hodiť na net ako čo a kde je potrebné upraviť mapy ak dáš xx turbo do xx typu motora? takto to nefunguje chlapci.

ecu sa ti nezamkne pokiaľ tam nenahráš iný soft z inej ecu. ak tam dávaš upravený originál tak ti to nespadne.
k tej octávii, opýtam sa ja: vieš aký máš pomer vzduch palivo v sérii a aký v tvojej úprave?
vieš aký bude následok pri bohatej zmesi alebo chudobnej?


Nějak mi uniká podstata toho co píšeš, pokud jsem si všiml tak mapu tu nikdo nechtěl. A když vezmu tvůj případ a někdo by tu řešil to samé co je za problém při porovnání napsat : ŠPATNÉ
Nikdo a podle mě ani HJugo nechce od nikoho mapu, jen napsat zda je to blbě. A zas k tvému případu ještě jsem neviděl a asi neuvidím nikoho kdo dá k dispozici mapu ještě k tomu na závodní nebo sportovní auto. To je trošku jiné kafe, ale co si budem povídat do takového profi vozítka nikdo nebude ani cpát běžnou jednotku ecu ale některou na to uzpůsobenou aby neřešila kokotiny kolem jako třeba emise. Nevím jak ty ale já na tohle mám v jedný hračce EFI a v druhý KMZ.
Ale ti co se tu vyjadřují stylem : chodí do kostela atd., by měli místo toho držet klapačku ( sorry nechat klávesnici na pokoji ) ,a né lidi ať už s jakýmkoliv úmyslem urážet nebo z nich dělat ... .
Přijde mi vhodné, když nic dát nechci a odpovědět nechci, tak nic nepíšu a je to.
Jinak ty jsi po debatě uplně zbytečné první vyjímka která HJugovi opověděla. A nevím přijde mi že ta informace co jsi napsal zas tak moc bolestivá ani tajná není.

Shocked Shocked :shock:to je pre benzin...tupče a tam to začina...lambda sondu od www.esner.cz...



LAMBDA GRAF.jpeg.JPEG
 Komentář:
 Velikost:  114.09 kB
 Zobrazeno:  35536 krát

LAMBDA GRAF.jpeg.JPEG


Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
djrjay
Zaslal: po květen 03, 2010 13:02 pm Citovat
Založen: 2.3.2009 Příspěvky: 692 Bydliště: PD-SK
Ked tak citam tak sa tu este PROFICI budete hasterit medzi sebou. Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
alpiners2
Zaslal: po květen 03, 2010 13:09 pm Citovat
Založen: 9.3.2007 Příspěvky: 346 Bydliště: Slovakia
cervenyxp trochu si to pochopil inak ako som myslel. chcel som tým povedať že ak sa niekto s niečim drbe pekne dlho a minie pár peňazí tak nebude dávať poznatky a získané info na fórum.

a miesto rozčulovania sa by som volil normálnu komunikáciu a nie prskať na ostatných len preto že sú skúpy na info. bohužial, takto to chodí. s tým nespravíš nič.

lubo už tiež napovedal dosť.

pepé tiež začínal ako nováčik a nikto ho neurážal ani nezhadzoval a vždy mu poradili. lenže sa správal slušne Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
kluso
Zaslal: po květen 03, 2010 13:17 pm Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 789
cervenyxp napsal:
Asi si budu muset skočit na oční, pokud jsem řádně postřehl, tak otázka zněla "Mám to dobře nebo blbě a má to význam ?" Na to existuje i bez rozvádění proč jednoduchá odpověď. Máš to dobře, Máš to blbě a na druhou část : Má to význam a Nemá to význam.
K té obhajobě profesionálu co něco musí zkur.. aby se něco dozvěděli : Pravda je to třeba, ale proč má každý dělat ty samé pokusy když stačí říci : Bacha tohle nedělej a hotovo.
A k věci typu profesionálové : Nedávno jsem zde na fóru řešil ŘJ z O2 a motor chodil v zátěži na 3 hrnky. Na otázku v které je specifikováno vstřiky po výměně a zkuseno prohození, dostanu odpověď vyměň vtřiky to je odpověď hodná profesionála.

Jednoduše řečeno HJugo má k tématu Chiptuning 101 relativně pravdu. Čtu to tu neustále a defakto většina profesionálu nedělá nic jinýho než pitomce ze všech kolem sebe.

Vždyť odpověď na otázku typu jak udělat test dvouhmoty osciloskopem je taktéž super tajná věc atd. Kdo tohle fórum čte podrobně tak zjistí že speciálně co se týče řj motoru jsou tu odpovědi prakticky všechny k hov.. a nebo je nepsala osoba znalá věci.


Na to oční si skoč.Hned další otázka byla co je tam špatně ? A na to nejde odpovědět jak píšeš ty "máš to dobře nebo špatně"
Jinak souhlasím s názorem že pokud někdo nechce poradit tak ať nepíše nic a hotovo.Není potřeba se navzájem urážet.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djrjay
Zaslal: po květen 03, 2010 14:48 pm Citovat
Založen: 2.3.2009 Příspěvky: 692 Bydliště: PD-SK
kluso napsal:
cervenyxp napsal:
Asi si budu muset skočit na oční, pokud jsem řádně postřehl, tak otázka zněla "Mám to dobře nebo blbě a má to význam ?" Na to existuje i bez rozvádění proč jednoduchá odpověď. Máš to dobře, Máš to blbě a na druhou část : Má to význam a Nemá to význam.
K té obhajobě profesionálu co něco musí zkur.. aby se něco dozvěděli : Pravda je to třeba, ale proč má každý dělat ty samé pokusy když stačí říci : Bacha tohle nedělej a hotovo.
A k věci typu profesionálové : Nedávno jsem zde na fóru řešil ŘJ z O2 a motor chodil v zátěži na 3 hrnky. Na otázku v které je specifikováno vstřiky po výměně a zkuseno prohození, dostanu odpověď vyměň vtřiky to je odpověď hodná profesionála.

Jednoduše řečeno HJugo má k tématu Chiptuning 101 relativně pravdu. Čtu to tu neustále a defakto většina profesionálu nedělá nic jinýho než pitomce ze všech kolem sebe.

Vždyť odpověď na otázku typu jak udělat test dvouhmoty osciloskopem je taktéž super tajná věc atd. Kdo tohle fórum čte podrobně tak zjistí že speciálně co se týče řj motoru jsou tu odpovědi prakticky všechny k hov.. a nebo je nepsala osoba znalá věci.


Na to oční si skoč.Hned další otázka byla co je tam špatně ? A na to nejde odpovědět jak píšeš ty "máš to dobře nebo špatně"
Jinak souhlasím s názorem že pokud někdo nechce poradit tak ať nepíše nic a hotovo.Není potřeba se navzájem urážet.



To mas pravdu.
URAZANIA bolo uz hadam aj dost

ADMIN by mohol narobit trochu poriadky s touto BANDOU CHIPEROV.

A otazka je ci vlastne niekto z tyhto diskutujucich je vobec PROFESIONAL?????
Alebo ako sami hovoria NALIEVACI !!!!!!

Najvacsi NALIEVACI sa povazuju za PROFIKOV.

Mozno nie ze nechcu poradit ale sami asi HOVNO vedia.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cervenyxp
Zaslal: po květen 03, 2010 15:48 pm Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
alpiners2 napsal:
pozri, ja som posledné 2 týžne strávil nad mapami do auta ktoré robíme na drag a dávalo sa tam hodne väčšie turbo. bolo treba vyladiť nástup turba, eliminovať turbodiery a pár vecí. stálo to pár eur pretože bolo treba testovať, logovať a skúšať to v rôznych režimoch. teraz to mám hodiť na net ako čo a kde je potrebné upraviť mapy ak dáš xx turbo do xx typu motora? takto to nefunguje chlapci.

ecu sa ti nezamkne pokiaľ tam nenahráš iný soft z inej ecu. ak tam dávaš upravený originál tak ti to nespadne.
k tej octávii, opýtam sa ja: vieš aký máš pomer vzduch palivo v sérii a aký v tvojej úprave?
vieš aký bude následok pri bohatej zmesi alebo chudobnej?


Nějak mi uniká podstata toho co píšeš, pokud jsem si všiml tak mapu tu nikdo nechtěl. A když vezmu tvůj případ a někdo by tu řešil to samé co je za problém při porovnání napsat : ŠPATNÉ
Nikdo a podle mě ani HJugo nechce od nikoho mapu, jen napsat zda je to blbě. A zas k tvému případu ještě jsem neviděl a asi neuvidím nikoho kdo dá k dispozici mapu ještě k tomu na závodní nebo sportovní auto. To je trošku jiné kafe, ale co si budem povídat do takového profi vozítka nikdo nebude ani cpát běžnou jednotku ecu ale některou na to uzpůsobenou aby neřešila kokotiny kolem jako třeba emise. Nevím jak ty ale já na tohle mám v jedný hračce EFI a v druhý KMZ.
Ale ti co se tu vyjadřují stylem : chodí do kostela atd., by měli místo toho držet klapačku ( sorry nechat klávesnici na pokoji ) ,a né lidi ať už s jakýmkoliv úmyslem urážet nebo z nich dělat ... .
Přijde mi vhodné, když nic dát nechci a odpovědět nechci, tak nic nepíšu a je to.
Jinak ty jsi po debatě uplně zbytečné první vyjímka která HJugovi opověděla. A nevím přijde mi že ta informace co jsi napsal zas tak moc bolestivá ani tajná není.

Shocked Shocked :shock:to je pre benzin...tupče a tam to začina...lambda sondu od www.esner.cz...


Dík za toho tupce, a chápu li správně, tak emise budu díky týhle opičárně od esner přesně podle norem třeba pro Euro 4 ? Nebo ji tam máš práve kvůli stechiometrickému poměru ve válcích a stejně za určitých okolností na tuhle opičárnu kašleš, a když už jsem ten tupec tak ti položím otázku jak mi běžná ecu třeba od bosche bez extrémně složitého přeprogramování bude dělat třeba ??? tak třeba , vypínání zapalování při řazení ?, jak ji přesvědčím aby mi dávala informaci o tom že se blížím omezovači atd. Jak jí naučím start control ?

Pokud běžně né tak bych celkem řekl že asi nebudu do závodního vozu dávat original ecu. I když vím o jedné která se používá ale to je trošku jiné kafe.

A ještě k té opičárně vím o motoru s efi bez opičárny 1.998 ccm s výkonem 270hp a pán je 3x za sebou mistrem republiky ve své divizi. A abych nezapoměl je to čistá atmosféra.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LUBO
Zaslal: po květen 03, 2010 21:31 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
cervenyxp napsal:
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
alpiners2 napsal:
pozri, ja som posledné 2 týžne strávil nad mapami do auta ktoré robíme na drag a dávalo sa tam hodne väčšie turbo. bolo treba vyladiť nástup turba, eliminovať turbodiery a pár vecí. stálo to pár eur pretože bolo treba testovať, logovať a skúšať to v rôznych režimoch. teraz to mám hodiť na net ako čo a kde je potrebné upraviť mapy ak dáš xx turbo do xx typu motora? takto to nefunguje chlapci.

ecu sa ti nezamkne pokiaľ tam nenahráš iný soft z inej ecu. ak tam dávaš upravený originál tak ti to nespadne.
k tej octávii, opýtam sa ja: vieš aký máš pomer vzduch palivo v sérii a aký v tvojej úprave?
vieš aký bude následok pri bohatej zmesi alebo chudobnej?


Nějak mi uniká podstata toho co píšeš, pokud jsem si všiml tak mapu tu nikdo nechtěl. A když vezmu tvůj případ a někdo by tu řešil to samé co je za problém při porovnání napsat : ŠPATNÉ
Nikdo a podle mě ani HJugo nechce od nikoho mapu, jen napsat zda je to blbě. A zas k tvému případu ještě jsem neviděl a asi neuvidím nikoho kdo dá k dispozici mapu ještě k tomu na závodní nebo sportovní auto. To je trošku jiné kafe, ale co si budem povídat do takového profi vozítka nikdo nebude ani cpát běžnou jednotku ecu ale některou na to uzpůsobenou aby neřešila kokotiny kolem jako třeba emise. Nevím jak ty ale já na tohle mám v jedný hračce EFI a v druhý KMZ.
Ale ti co se tu vyjadřují stylem : chodí do kostela atd., by měli místo toho držet klapačku ( sorry nechat klávesnici na pokoji ) ,a né lidi ať už s jakýmkoliv úmyslem urážet nebo z nich dělat ... .
Přijde mi vhodné, když nic dát nechci a odpovědět nechci, tak nic nepíšu a je to.
Jinak ty jsi po debatě uplně zbytečné první vyjímka která HJugovi opověděla. A nevím přijde mi že ta informace co jsi napsal zas tak moc bolestivá ani tajná není.

Shocked Shocked :shock:to je pre benzin...tupče a tam to začina...lambda sondu od www.esner.cz...


Dík za toho tupce, a chápu li správně, tak emise budu díky týhle opičárně od esner přesně podle norem třeba pro Euro 4 ? Nebo ji tam máš práve kvůli stechiometrickému poměru ve válcích a stejně za určitých okolností na tuhle opičárnu kašleš, a když už jsem ten tupec tak ti položím otázku jak mi běžná ecu třeba od bosche bez extrémně složitého přeprogramování bude dělat třeba ??? tak třeba , vypínání zapalování při řazení ?, jak ji přesvědčím aby mi dávala informaci o tom že se blížím omezovači atd. Jak jí naučím start control ?

Pokud běžně né tak bych celkem řekl že asi nebudu do závodního vozu dávat original ecu. I když vím o jedné která se používá ale to je trošku jiné kafe.

A ještě k té opičárně vím o motoru s efi bez opičárny 1.998 ccm s výkonem 270hp a pán je 3x za sebou mistrem republiky ve své divizi. A abych nezapoměl je to čistá atmosféra.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes VIPINANI ZAPALOVANI JE PROGRAMOVATELNA RJ-QUICK SHIFTER....BLBČE...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cervenyxp
Zaslal: út květen 04, 2010 6:53 am Citovat
Založen: 10.2.2010 Příspěvky: 37
Až na to že to jde dělat přímo v jednotkách, ono vše jde dělat exetrní jednotkou blbe
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: út květen 04, 2010 7:17 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
LUBO napsal:
cervenyxp napsal:
alpiners2 napsal:
pozri, ja som posledné 2 týžne strávil nad mapami do auta ktoré robíme na drag a dávalo sa tam hodne väčšie turbo. bolo treba vyladiť nástup turba, eliminovať turbodiery a pár vecí. stálo to pár eur pretože bolo treba testovať, logovať a skúšať to v rôznych režimoch. teraz to mám hodiť na net ako čo a kde je potrebné upraviť mapy ak dáš xx turbo do xx typu motora? takto to nefunguje chlapci.

ecu sa ti nezamkne pokiaľ tam nenahráš iný soft z inej ecu. ak tam dávaš upravený originál tak ti to nespadne.
k tej octávii, opýtam sa ja: vieš aký máš pomer vzduch palivo v sérii a aký v tvojej úprave?
vieš aký bude následok pri bohatej zmesi alebo chudobnej?


Nějak mi uniká podstata toho co píšeš, pokud jsem si všiml tak mapu tu nikdo nechtěl. A když vezmu tvůj případ a někdo by tu řešil to samé co je za problém při porovnání napsat : ŠPATNÉ
Nikdo a podle mě ani HJugo nechce od nikoho mapu, jen napsat zda je to blbě. A zas k tvému případu ještě jsem neviděl a asi neuvidím nikoho kdo dá k dispozici mapu ještě k tomu na závodní nebo sportovní auto. To je trošku jiné kafe, ale co si budem povídat do takového profi vozítka nikdo nebude ani cpát běžnou jednotku ecu ale některou na to uzpůsobenou aby neřešila kokotiny kolem jako třeba emise. Nevím jak ty ale já na tohle mám v jedný hračce EFI a v druhý KMZ.
Ale ti co se tu vyjadřují stylem : chodí do kostela atd., by měli místo toho držet klapačku ( sorry nechat klávesnici na pokoji ) ,a né lidi ať už s jakýmkoliv úmyslem urážet nebo z nich dělat ... .
Přijde mi vhodné, když nic dát nechci a odpovědět nechci, tak nic nepíšu a je to.
Jinak ty jsi po debatě uplně zbytečné první vyjímka která HJugovi opověděla. A nevím přijde mi že ta informace co jsi napsal zas tak moc bolestivá ani tajná není.

Shocked Shocked :shock:to je pre benzin...tupče a tam to začina...lambda sondu od www.esner.cz...



Dík za toho tupce, a chápu li správně, tak emise budu díky týhle opičárně od esner přesně podle norem třeba pro Euro 4 ? Nebo ji tam máš práve kvůli stechiometrickému poměru ve válcích a stejně za určitých okolností na tuhle opičárnu kašleš, a když už jsem ten tupec tak ti položím otázku jak mi běžná ecu třeba od bosche bez extrémně složitého přeprogramování bude dělat třeba ??? tak třeba , vypínání zapalování při řazení ?, jak ji přesvědčím aby mi dávala informaci o tom že se blížím omezovači atd. Jak jí naučím start control ?

Pokud běžně né tak bych celkem řekl že asi nebudu do závodního vozu dávat original ecu. I když vím o jedné která se používá ale to je trošku jiné kafe.

A ještě k té opičárně vím o motoru s efi bez opičárny 1.998 ccm s výkonem 270hp a pán je 3x za sebou mistrem republiky ve své divizi. A abych nezapoměl je to čistá atmosféra.

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes VIPINANI ZAPALOVANI JE PROGRAMOVATELNA RJ-QUICK SHIFTER....BLBČE...


Jestli jsi se ve škole naučil vše jako pravopis tak to jsi opravdu borec...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: út květen 04, 2010 7:48 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
servus LUBO Smile
chudák pan ESNER , kdyby věděl jaký dementi se odkazujou na jeho stranky tak by je asi rovnou celé smazal Mr. Green Mr. Green Mr. Green



dement1.png
 Komentář:
 Velikost:  479.04 kB
 Zobrazeno:  35438 krát

dement1.png



_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 5    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá červen 06, 2025 12:30 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.