|
Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » HEX CAN-blbne kabel |
Strana 2 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
LUBO |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 15:08 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
|
Návrat nahoru |
|
Rizek |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 17:33 pm |
|
|
Založen: 29.11.2009
Příspěvky: 22
|
Nekomu ta "ubohá" 704 stačí. Mel by sis uvedomit,ze vsichni nemuzou byt a nejsou takovy profesionalove,jako ty. Jsi proste borec a na vsechno mas vzorec. Smekam pred tebou a dekuji,ze takovy sampion vubec ztraci cas s takovyma amatérama. Dekuji za váš cas MISTŘE a za vase skvele rady
|
|
|
Návrat nahoru |
|
digigoat |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 17:44 pm |
|
|
Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 439
Bydliště: plzen
|
jak jsi přišel na ty učnovky ? já si myslím že víš jen tolik , kolik času nad auty a nad pc strávíš....
titul nic neznamená v tomto byznysu
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 22:43 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
digigoat napsal:
jak jsi přišel na ty učnovky ? já si myslím že víš jen tolik , kolik času nad auty a nad pc strávíš....
titul nic neznamená v tomto byznysu 
ŠKOLA TI DA OBMEDZOVAČ MYSLENIA-A TRABANT BUDE TRABANTOM-CHIPOVANY ALEBO NIE STALE TRABANT.....CHAPEŠ?????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: ne listopad 29, 2009 22:46 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
Rizek napsal: Nekomu ta "ubohá" 704 stačí. Mel by sis uvedomit,ze vsichni nemuzou byt a nejsou takovy profesionalove,jako ty. Jsi proste borec a na vsechno mas vzorec. Smekam pred tebou a dekuji,ze takovy sampion vubec ztraci cas s takovyma amatérama. Dekuji za váš cas MISTŘE a za vase skvele rady NENI ZAČ PANE PREDSEDO.......
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rebel19 |
Zaslal: po listopad 30, 2009 22:42 pm |
|
|
Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 12
|
LUBO napsal: rebel19 napsal: LUBO napsal: rebel19 napsal: LUBO napsal: rebel19 napsal: LUBO napsal: rebel19 napsal: Zdarec,tak sem zprovoznil mého vadného klona,v Mprogu sem přeihrál ty data v EEpromu a po připojení k autu už to bylo ok,ale pak když jsme ho vytáhli,tak zas hodilo neznámé zařízení- usb serial ... no a myslíte si,že to udělalo skrz to že v tom windowsu jsou nějaké přepsané registry které tu paměť zase smazali nebo proč? Když opětovně znovu nahraju ovladače pro kabel ty vygenerované a zas opakuju postup v mprogu,tak mi to opět najde rosstech usb or key... a kabel pak jede ve vagu,ale je zpomsalený a blbne,nebo když dám vyčíst např závady tak začne načítat a už nejdede,někdy se to akoby " nesekne" a pak se to třeba z ničeho nic ty ovladače zase ztratí přímo v tom vagu aniž bych ho ukončoval.. no a zkoušel jsem to i na jiných noťasech,které by popř. neměly mít ty přepsané registry a vaga sem pokaždé znovu rozbalil z toho CD a nanstaloval a ten starý předtím samozřejmě odinstaloval.. no ale dělá to furt to samé... takto to blbne...myslíte si že je to Atmegou? A Jestli jo,tak nevíte kdo pracuje tady z fora s programátorem,případně koliik by jste za to chtěli nahrát do atmegy ty data na 704 vag? Jsem ze zlínského kraje,takže zlínský kraj,jihomoravský,olomoucký... nejlépe někdo z těchto krajů...nevíte o někom kdo to přeprogramovává ty atmegy? Dík
 Kup so origo a venuj sa niečomu čo ti VIDELA PENIZE....... 
sračky mel v hospodě u piva,tady na to neni nikdo zvědavý.... 
 704-je sračka-3 roky stara a k tomu KLON....... 
že je starý to každý víme...ale ty nemel vůbec do diskuzí když hovno poradíš...
 Však ti radim -pozry hore 
no nejsou rady,ale sračky,viz. výše... a jinak kdybys ten kabel v praxi používal tak bys zjistil, že ty rozdíly mezi 704 a 805 nepoužiješ  ale to bys nemohl byt nesmyslný kecálek a taky něco dělat...
 Profik nebude použivať -805-prejdi na CARSOFT a zistiš čo je diagnosika.....
Ty mě bavíš Právěže profesionálové nepotřebujou diagnostiku pro lamy,stačí jim dvoucestný osciloskop a ňáká levná diagnostika...ale to bys první musel znát funkce akčních členů a pod.,jejich signály,hodnoty atd.. bohužel ty si musíš koupit drahou diagnostiku která ti přesně řekne kde je závada...
Ale to lama která tu před dvěma lety psala jak na chiptuning těžko pochopí....
Ztráta času s Tebou..
|
Naposledy upravil rebel19 dne út prosinec 01, 2009 13:35 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
TDI tech |
Zaslal: po listopad 30, 2009 23:08 pm |
|
|
Založen: 18.1.2009
Příspěvky: 21
|
to: rebel19
Skludni hormon. O autach vies hovno, tak cus a uc sa. Takych frajerov tu uz bolo. Keby si bol taky bohovy, tak tu nestracas cas. Fakt je ze k diagnostike zavad musis mat najprv v malicku elektrotechniku a strojarinu, ako aj pracu s osciloskopom a i. ale bez poriadneho diagnostickeho nastroja sa nepohnes aj keby si mal dvadsat 1GHz dvojkanalove pamatove osciloskopi. Ako chces kodovat RJ, vstrekovace, menit konfiguracie, pozadovane hodnoty, pozret do cerpadla VP44??? Alebo nasimulovat nejaky stav na CAN zbernici, prip. diagnostikovat opticke vedenie??? Ale to taky profesional ako ty urcite zvladne s osciloskopom cez dieru vo vyfuku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rebel19 |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 13:14 pm |
|
|
Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 12
|
Skludni hormon. O autach vies hovno, tak cus a uc sa. Takych frajerov tu uz bolo. Keby si bol taky bohovy, tak tu nestracas cas. Fakt je ze k diagnostike zavad musis mat najprv v malicku elektrotechniku a strojarinu, ako aj pracu s osciloskopom a i. ale bez poriadneho diagnostickeho nastroja sa nepohnes aj keby si mal dvadsat 1GHz dvojkanalove pamatove osciloskopi. Ako chces kodovat RJ, vstrekovace, menit konfiguracie, pozadovane hodnoty, pozret do cerpadla VP44??? Alebo nasimulovat nejaky stav na CAN zbernici, prip. diagnostikovat opticke vedenie??? Ale to taky profesional ako ty urcite zvladne s osciloskopom cez dieru vo vyfuku.[/quote]

jde o to jaké auta zpravuješ,to je jasné
pokud se bavíš o common railech vyšších generací,tak máš recht...
ke kódování ř.j. nepotřebuješ diagnostický soft za 100 litrů a o tom to je...
Kódování vstřikovačů? Zamysli se prvně na jakých autech to využiješ...
Pokud se bavíš o rotačce s rad. písty,pak diagnostikovat její fci můžeš i jiným způsobem než drahým softem... a opravit VP 44 stejně jinak než na stolici nedokážeš,pokud teda zrovna nekoupíš druhé čerpadlo
Ale to už sme zas někde jinde.. kdybys měl kupovat stolici a všechna zařízení které k diagnostice celého automobilu všech značek potřebuješ,pak by ti ani milionářem být nepomohlo... a O TOM TO JE
podiv se co jezdí v ČR na silnicích,zamysli se nad tím kolik z těch aut má např. common-rail od delphi (kódování vstřikovačů) srovnej to se zbytkem aut a zjistíš,že ta drahá diagnostika je ti k hovnu...
Tak čus a uč sa:)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TDI tech |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 14:32 pm |
|
|
Založen: 18.1.2009
Příspěvky: 21
|
Aj niektore Bosch sa koduju, PSA tu behaju hufi
Na DPF si zabudol?
Musis si uvedomit ze cim dalej tym viac su auta prespikovane mikroelektronikou a datovymy prenosmi. Ked to tak pojde dalej tak za chvilu uz medeny drot v aute asi "nebude". Cena medi je draha, datova priepustnost mala, optika sa tlaci dopredu. Pre vyrobcu je furt lacnejsie osadit auto X riadiacimy jednotkamy (u ktorych je plosak s minimom drahej medi a jeden velky procak z lacneho piesku) a prepojit ich jednym optickym vlaknom (miesto dvadsat medenymy drotmi). A tam uz bohuzial stare remeslo elektrikara konci.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
digigoat |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 19:13 pm |
|
|
Založen: 10.7.2007
Příspěvky: 439
Bydliště: plzen
|
to je divný....
já myslel že osciloskop je dobrá věc při diagnostice, ale jak vidím , tak ho asi vyhodím ...
koupím místo toho vybavení na optiku a budu čekat až vyjdou modely aut , kde už to pojede jen po optice...
jak silné bude asi vedení ke startéru ? hlavně aby nebylo pomalé
něco mi říká , že někteří lidé se přihlašují pod více jmény , aby to jako vypadalo
že mají podporu.........
to je asi na primáře chocholouška
kdoví , zdali se potrefená husa ozve ?
|
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
rebel19 |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 19:46 pm |
|
|
Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 12
|
digigoat napsal: to je divný....
já myslel že osciloskop je dobrá věc při diagnostice, ale jak vidím , tak ho asi vyhodím ...
koupím místo toho vybavení na optiku a budu čekat až vyjdou modely aut , kde už to pojede jen po optice...
jak silné bude asi vedení ke startéru ? hlavně aby nebylo pomalé
něco mi říká , že někteří lidé se přihlašují pod více jmény , aby to jako vypadalo
že mají podporu.........
to je asi na primáře chocholouška
kdoví , zdali se potrefená husa ozve ?
šak jasné,že sů osciloskopy dobrá věc... jenže vysvětli to někomu pod nickem TDi tech,že třeba když diagnostický soft hodí chybu na lambda sondě,že nemusí být chyba v lambdě,ale jen ve vedení a koupíš druhou,dáš ji tam a je to uplně něčím jiným ale když máš vědomosti,tak na celou diagnostiku můžeš kašlat,stačí jen vědět jaké maj byt signály u lambdy na osciloskopu:) a tak je to s většinou věcí u motoru,ať už signálů ze snímačů otáček,hallových,indukčních, u potenciometrů,odporových kroužků,snímačů otáček kol na abs,ventilů,snímačů teploty,atd.atd... ale tento způsob asi někomu hodně uniká,radši se spolehne na diagnostiku,vrazí tam nový díl a bude doufat,že to ním bylo,viz. případ TDi-tech...
jen bych přál aby pak ti jeho zákazníci věděli co tacíto lidi naúčtovali zbytečně na výměnu,přitom byla závada uplně jinde...
Smekám před takýmto přístupem...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rebel19 |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 19:59 pm |
|
|
Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 12
|
TDI tech napsal: Aj niektore Bosch sa koduju, PSA tu behaju hufi
Na DPF si zabudol?
Musis si uvedomit ze cim dalej tym viac su auta prespikovane mikroelektronikou a datovymy prenosmi. Ked to tak pojde dalej tak za chvilu uz medeny drot v aute asi "nebude". Cena medi je draha, datova priepustnost mala, optika sa tlaci dopredu. Pre vyrobcu je furt lacnejsie osadit auto X riadiacimy jednotkamy (u ktorych je plosak s minimom drahej medi a jeden velky procak z lacneho piesku) a prepojit ich jednym optickym vlaknom (miesto dvadsat medenymy drotmi). A tam uz bohuzial stare remeslo elektrikara konci.
Bohuel žiješ v současnosti,to si musíš uvědomit... a většina snímačů se bude používat i za 20 let.... zákony fyziky nikdy nepřelstíš ) a pokud nevíš jak co kde měřit,tak furt zůstaneš jen jako ta lama se softem,která vyjmenuje díly aniž by věděla jestli je to fakt tím co ti hodila diagnostika a neměnils tu věc zbytečně...
Pokud bude drahý diagnostický soft jedinnou možnou variantou,pak si ji hold budem do té doby muset koupit,zatím se bez ní u většiny aut obejdem:)
Víš neni kumšt se naučit se softem,je kumšt porozumět bez softu... to dělá profíka profíkem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 21:11 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
rebel19 napsal: TDI tech napsal: Aj niektore Bosch sa koduju, PSA tu behaju hufi
Na DPF si zabudol?
Musis si uvedomit ze cim dalej tym viac su auta prespikovane mikroelektronikou a datovymy prenosmi. Ked to tak pojde dalej tak za chvilu uz medeny drot v aute asi "nebude". Cena medi je draha, datova priepustnost mala, optika sa tlaci dopredu. Pre vyrobcu je furt lacnejsie osadit auto X riadiacimy jednotkamy (u ktorych je plosak s minimom drahej medi a jeden velky procak z lacneho piesku) a prepojit ich jednym optickym vlaknom (miesto dvadsat medenymy drotmi). A tam uz bohuzial stare remeslo elektrikara konci.
Bohuel žiješ v současnosti,to si musíš uvědomit... a většina snímačů se bude používat i za 20 let.... zákony fyziky nikdy nepřelstíš  ) a pokud nevíš jak co kde měřit,tak furt zůstaneš jen jako ta lama se softem,která vyjmenuje díly aniž by věděla jestli je to fakt tím co ti hodila diagnostika a neměnils tu věc zbytečně...
Pokud bude drahý diagnostický soft jedinnou možnou variantou,pak si ji hold budem do té doby muset koupit,zatím se bez ní u většiny aut obejdem:)
Víš neni kumšt se naučit se softem,je kumšt porozumět bez softu... to dělá profíka profíkem
Teba budem NAVRHOVAŤ na cenu roka 2009 za PROFESIONALNEHO BLBCA -AUTOFUŠERAKA
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rebel19 |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 21:17 pm |
|
|
Založen: 26.11.2009
Příspěvky: 12
|
LUBO napsal: rebel19 napsal: TDI tech napsal: Aj niektore Bosch sa koduju, PSA tu behaju hufi
Na DPF si zabudol?
Musis si uvedomit ze cim dalej tym viac su auta prespikovane mikroelektronikou a datovymy prenosmi. Ked to tak pojde dalej tak za chvilu uz medeny drot v aute asi "nebude". Cena medi je draha, datova priepustnost mala, optika sa tlaci dopredu. Pre vyrobcu je furt lacnejsie osadit auto X riadiacimy jednotkamy (u ktorych je plosak s minimom drahej medi a jeden velky procak z lacneho piesku) a prepojit ich jednym optickym vlaknom (miesto dvadsat medenymy drotmi). A tam uz bohuzial stare remeslo elektrikara konci.
Bohuel žiješ v současnosti,to si musíš uvědomit... a většina snímačů se bude používat i za 20 let.... zákony fyziky nikdy nepřelstíš  ) a pokud nevíš jak co kde měřit,tak furt zůstaneš jen jako ta lama se softem,která vyjmenuje díly aniž by věděla jestli je to fakt tím co ti hodila diagnostika a neměnils tu věc zbytečně...
Pokud bude drahý diagnostický soft jedinnou možnou variantou,pak si ji hold budem do té doby muset koupit,zatím se bez ní u většiny aut obejdem:)
Víš neni kumšt se naučit se softem,je kumšt porozumět bez softu... to dělá profíka profíkem
 Teba budem NAVRHOVAŤ na cenu roka 2009 za PROFESIONALNEHO BLBCA -AUTOFUŠERAKA 
že by potrefená husa?
Pro blbce každý blbec... blbec ten co vyhazuje prachy do prázdna
|
|
|
Návrat nahoru |
|
TDI tech |
Zaslal: út prosinec 01, 2009 21:36 pm |
|
|
Založen: 18.1.2009
Příspěvky: 21
|
to: rebel19
Ja nehovorim ze osciloskop nepotrebujes (sam ho dennodene vyuzivam), len ti chcem vysvetlit ze bez kvalitneho diagnostickeho nastroja sa nezaobides rovnako ako bez osciloskopu a ostatnych meracich pristrojov. Kedysi k opravam aut netrebalo skoro nic. Stacil avomet, nanajvys stroboskop (kto ho mal bol frajer), Gola sada a vybavenie bolo kompletne. S narocnostou elektro vyzbroje a manazmentu motorov aut, pribuda v dielni aj kopa novych pristrojov ako napr. osciloskop a dalsie elektronicke diag. nastroje ktore ti otvaraju nove moznosti a hlavne urychluju hladanie zavady. Inac u mna konkretne bol kumst naucit sa pracovat s diag. nastrojom. Ale ked som prisiel na rozne finty, moznosti a hlavne merania co to vie spravit, tak je to pecka. Najviac to pocitujem pri JTDckach (CR motoroch), predtym som musel (vzdy tahat osciloskop) roztvarat konektory, napichovat sa na droty, aby som tam dostal meracie hroty osciloskopu a multimetra, pretoze to bola fakt jedina moznost. Teraz zavadu najdem a meranie tlaku v raily spravim raz dva. Samozrejme ze urcite veci si koly 100% istote pozriem osciloskopom. Clovek ktory tomu nerozumie tak meni to co je ulozene v pamati zavad. Ale to su tzv. menici, nie opravari. Neuvedomuju si ze chyba v pamati zavad je iba dosledok a pricinu treba hladat. Ale to ti vysvetlovat nemusim, ved to poznas. A vyhliadky do buducnosti nepodcenuj, pokrok nezastavis
|
Naposledy upravil TDI tech dne út prosinec 01, 2009 21:54 pm, celkově upraveno 2 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po červenec 28, 2025 14:46 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|