Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » fáze vstřikování CDI |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
trino |
Zaslal: so listopad 21, 2009 23:18 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
Poradíte mi někdo s fází vstřiku u motoru od Mercedesu 220 CDI jedná se mi o to, že se mi přepíná do nouzového režimu kvůli překmitu turba přes hodnoty limiteru. Stává se to pouze při zařazeném 5 a 6 rychlostním stupni a 100% zatížení do kopce v rozmezí otážek 3400 až 3800. Domnívám se že palivo vyhoří až ve výfuku, proto se ptám jakým směrem mám nastavit fázi vstřiku jestli do kladných nebo záporných(potřebuji vstříknout palivo dříve). Předem děkuji za odpověď
|
|
|
Návrat nahoru |
|
misoVW |
Zaslal: ne listopad 22, 2009 8:47 am |
|
|
Založen: 7.6.2008
Příspěvky: 41
|
skor by som povedal ze je chyba v regulacii turba, nie vo vstrekovani.
|
_________________ TDI AVF torsen 4x4
Polaris 455 diesel 4x4
Yamaha XT600E
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: ne listopad 22, 2009 12:52 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
myslis jako ze odesel regulator tlaku turba? na diagnostice to pise jen prilis vysoky tlak turba ale kdyz dam zkousku regulace tak reguluje.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: ne listopad 22, 2009 18:38 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Mysli neupraveny limiter tlaku turba...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: po listopad 23, 2009 1:51 am |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
limiter turba je zvednuty tez o dost vetsi hodnoty nez tlak turba takze tam bych problem nehledal. mam docela dost vyhnany vstik o 14% a jeste tlak na cerpadle. takze opravdu vyhori podle me ve vyfuku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
misoVW |
Zaslal: po listopad 23, 2009 9:11 am |
|
|
Založen: 7.6.2008
Příspěvky: 41
|
tak naloguj turbo a hned uvidime. S origo softom to nerobi?
|
_________________ TDI AVF torsen 4x4
Polaris 455 diesel 4x4
Yamaha XT600E
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: po listopad 23, 2009 11:29 am |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
Limiter turba to neni uz jsem to tu jednou resil a prave mi poradily limiter ten jsem upravil a prestalo to delat v nizkem zatizeni. dnes jsem zkusil posunout tu fazi vstriku nahoru a jak to tak vypada tak to bude dobry. i mi prijde ze ten motor jde lepe
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: po listopad 23, 2009 11:39 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Udelej fotku mapy faze vstriku.Jestli je to ta spravna.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: st leden 06, 2010 0:14 am |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
tak tady to je
|
Komentář: |
|
Velikost: |
238.28 kB |
Zobrazeno: |
35686 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st leden 06, 2010 7:28 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Timhle palivo tezko pridas.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st leden 06, 2010 11:02 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
to čo máš v ecm nazvané ako fáza vstrekovania je mapa na činnosť egr ventilu.
skôr napíš o koľko si predlžil vstrekovanie.
tým že v turbo mape zmeníš plniaci tlak, tak s tým neposunieš limiter. hľadaj v 2d
|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: út leden 12, 2010 11:50 am |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
Zvedl jsem je o 13 % a o 5 % tlak jedna se mi o to kdy zvednu mapu faze vstriku nahoru tak mi prestane motor drncet kdyz jedu na 100% na vysi kvalty. Pokud je to egr tak mi rekni jak to frci?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út leden 12, 2010 12:09 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Lepsi bude, kdyz posles to co jsi vytvoril.Podivame se a uvidime kdo ti to opravi...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: út leden 12, 2010 12:45 pm |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
Nepotrebuji to upravit jen chci tedy vedet jak funguje mapa faze vstriku (egr) prej. tak by me to zajimalo.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út leden 12, 2010 13:04 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2798
|
Mapa EGR to je.A co by jsi jeste chtel vedet?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|